הדפה את המחלה החוצה

השוערת הגרמנייה התחילה לשחק כשוערת כבר בגיל ארבע והתאהבה במשחק. את הקריירה הבוגרת התחילה בעיירה קטנה ליד שטוטגרט, בסינדלפיגן מהליגה השנייה, הקבוצה הייתה חלק מפתיחת הליגה הנוספת בגרמניה אך הפערים בין הקבוצות היו עצומים, וכבר במשחק השני השוערת הטרייה קיבלה רביעייה מקבוצתה לעתיד- טורבין. השוערת הגיעה לקבוצה חזקה שהתחילה לקרוע רשתות גם בליגה הבכירה וניצחה קבוצות כמו באיירן מינכן בקלות, ובעזרת תוצאות מרשימות הקבוצה זכתה באליפות בעונת 2011-2012. חלק מהזמן שלה בטורבין, ברגר החלה כבר לשחק בליגת האלופות  והרשימה את פריז סן ז'רמן. הקבוצה הצרפתית לא היססה לקחת שוערת גרמנייה שתגן עבורה על השער.

 

בליגה הצרפתית השוערת לא קיבלה את מלוא הדקות ושיחקה רק כחלק מן המשחקים בהם נאבקה על מקום בהרכב מול השוערת הפולנייה קאטארזינה קיטרזינק, המשחקת בקבוצה של בירת צרפת גם כיום. אומנם המלחמה על ההרכב הייתה יומיומית ומתישה אך ברגר נהנתה מלהגיע למקומות גבוהים בליגת האלופות וכמעט זכתה בגביע היוקרתי, אלא שקבוצתה נכנעה בגמר לפרנקפורט בתוצאה של 2-1. התחרות בליגה הצרפתית הייתה קשה גם כן וקבוצתה סיימה במקום השני לאחר ליון. בעונה לאחר מכן, השחקנית מגרמנייה הייתה במקום השני שוב לאחר ליון, שקטפה את התואר בהפרש של 3 נקודות בלבד. בעונתה השנייה הכדורגלנית מגרמניה הייתה מתוסכלת מהמחסור בדקות ועברה לקבוצה צנועה יותר באי הבריטי- ברמינגהם.

המעבר לאנגליה היה טוב עבור מגנת השער, והיא נהנתה לחזור לשחק במהלך 90 דקות מלאות בכל משחק והיא סייעה לברמינגהם לטפס למקום הרביעי בליגה הכירה, הישג לא פשוט לקבוצה צנועה עם תקציב נמוך, אלא שבעונתה השנייה השוערת התקשתה יותר וכבר בנובמבר היא קיבלה בשורה קשה לעיכול- היא אובחנה עם סרטן בבלוטת התריס ועליה לעבור ניתוח שאמור להציל את חייה ולעבור שיקום שזמנו לא ידוע ומוערך מראש.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ברגר הייתה בשוק לאור האבחנה-במיוחד כשוערת ששומרת על אורח חיים בריא מאוד ואף השיגה יכולות שאינם קלים לאדם, אך החדשות המרות לא הפילו אותה. כשוערת-את חייבת להיות רגועה ומפוקסת, כך ברגר נהגה גם עם המחלה. בלוטת התריס היא זו שאחראית על חילוף החומרים והגידול בבלוטת עלול לפעמים לגרום לצרידות בלתי פוסקת, קושי בנשימה ובבליעה. עם זאת, השוערת האמיצה חזרה למגרשים כארבעה חודשים מעת האבחנה לאחר ניתוח מוצלח להסרת הגידול.

 

ומכאן? למרות שהיא שוערת שרגילה ליפול על כר הדשא, היא רק עלתה. ברגר חזרה לקבוצתה האנגלית בברמינגהם לאחר ששבה משיקום ואימונים רבים שהתחילו מאפס וכבר במשחק הראשון שמרה על רשת נקייה. מגמת העלייה המשיכה בתשעה משחקים ללא ספיגה ועזרה לקבוצה הקטנה לנצח את האריות הגדולות כמו סיטי ליברפול ולסיים את העונה במקום הרביעי. בינואר, החליטה להתחיל פרק חדש בחיים והחליטה לעזוב את הקבוצה הקטנה מברמינגהם לטובת האלופה המכהנת בזמנו מלונדון-צ'לסי.

 

"כל דבר קורה מסיבה מסוימת"-אלה המילים שתמצאו על ידה של השוערת הגרמנייה. המשפט הזה הוביל אותה לאחר ששמעה את סבתה מבוססת אומרת אותו. המלחמה בסרטן עזר לקריירה של ברגר לעלות וכתוצאה מכך זומנה לראשונה לנבחרת גרמניה בנובמבר 2018. אולי מסיבה כזו או אחרת צ'לסי עברה עונה מאכזבת בקבוצת הנשים-היא הפסידה במאבק לאליפות וסיימה רק במקום השלישי בליגה-מה שהפסיד לה את המקום בליגת האלופות, אך העונה המאכזבת עזרה לפריחתה מחדש של הקבוצה מלונדון ובדומה לקבוצת הגברים שהייתה במצב זהה לאחר עונה שהפסידה את מקומה באליפות אירופה, גם קבוצת הנשים השנה מצליחה להילחם על האליפות ואולי המחסור במשחקים קשים במסגרת האירופאית, יעזור לה להצליח במשימתה כפי שזכתה קבוצת הגברים המקבילה באליפות בעונת 2016/17. הקבוצה הכחולה כבר ניצחה את ארסנל ומנצ'סטר סיטי המאיימות על התואר בעזרת השוערת, שתפסה את המקום בהרכב הראשון בתחרות מול טלפורד השוערת האנגלייה של המועדון הכחול. נראה שכל דבר עבור הגרמנייה עובד בצורת הגורל, ויכול להיות שכל הקושי שעברה בחייה הפרטיים והמקצועיים עזר לה להגשים את הפוטנציאל האמיתי שלה ולהגיע גם בגיל מאוחר, למקומות שתמיד הגיע לה לטפס אליהם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית