בני יהודה זוכה בגביע המדינה לאחר 5:4 בפנדלים לאחר 1:1 בתום 120 הדקות

ברוכים הבאים לגמר גביע המדינה עונת 18/19 באצטדיון סמי עופר בחיפה. לגמר הגיעו בני יהודה ת"א שהדיחה בדרך לגמר את בית"ר נורדיה ירושלים, הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה ומכבי ת"א שזה גם היה ההפסד הראשון שלה העונה כשמנגד, מכבי נתניה שבדרכה לגמר היא הדיחה את מ.ס דבוריה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה והפועל חדרה. מכבי נתניה במסגרת הליגה נמצאת במקום ה-3 מגיעה לגמר הערב לאחר תבוסה במסגרת הליגה 3:0 שקטע רצף של 3 ניצחונות ליגה כשמנגד בני יהודה הפסידה 3:2 להפועל באר שבע לאחר ניצחון גדול על מכבי תל אביב 3:2. במאצ' אפ הישיר בין שתי הקבוצות השנה המאזן עומד על ניצחון 1 לבני יהודה 3:1 אי שם בסיבוב הראשון ושתי תוצאות תיקו 0:0 ו1:1 משמע מצפה לנו משחק צמוד.

תפאורה בני יהודה (קרדיט:חגית אברהם)
תפאורה מכבי נתניה (קרדיט:חגית אברהם)

ה-11 של בני יהודה ת"א: אמיליוס זובאס; שי קונסטנטין, דן מורי, איציק עזוז (עמית ביטון 56'), קרלוס קוויאר (דור ג'אן), מתן בלטקסה; יובל אשכנזי, איסמעילה סורו (סגס תאמבי 30'), דולב חזיזה; יאקוב סליבסטר (עמית זנטי 100'), מאוויס צ'יבוטה

ה-11 של מכבי נתניה: דני עמוס; מוחמד זבידאת (דולב אזולאי 69'), טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין; ניקו אולסק, יאחמיר היקה (מוטי ברשצקי 106'), עלי מוחמד (סתיו פיניש 52'), גבי קניקובסקי; גיא מלמד (אביב אברהם 73'), פאטוס בצ'יראי

בדקה ה-4': חטיפת כדור של גבי קניקובסקי שדהר קדימה ומסר לעלי מוחמד שהמשיך את זה לגיא מלמד ששיחרר פצצה לבין החיבורים של אימליוס זובאס וזה 1:0 מוקדם למכבי נתניה, וואו איזה שער.

חגיגות השער הראשון המהיר (קרדיט:חגית אברהם)

בדקה ה-6': התקפת נגד של בני יהודה הסתיימה בבעיטה של דולב חזיזה מתוך הרחבה אל מחוץ למסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-12': ניסיון של גבי קניקובסקי מכ-16 מטרים לכבוש אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ולא מדוייקת.

אם חשבנו ששתי הקבוצות יתגוננו בפתיחה ויהססו אז זה ממש לא המצב, שתיהן תוקפות, מאיימות ומנסות לתפוס את אחת את השנייה לא מוכנה.

בדקה ה-19': וואו זה היה קרוב! מאוויס צ'יבוטה קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט בעיטה מסובבת למסגרת אך דני עמוס היה במקום ודאג להדוף הסכנה לקרן.

בדקה ה-33': יובל אשכנזי במבצע אישי ענק באגף עבר שני שחקני הגנה של מכבי נתניה והוציא כדור רוחב אלכסוני שאליו הגיע בלטקסה ששיחרר פצצה שפגעה בידו של עלי מוחמד וזה כדור חופשי מכ-16 מטר.

בדקה ה-35': וואו זה הלך לקורה! שי קונסטנטין ניגש להפציץ את הפינה הקרובה של דני עמוס, החליק עם הבעיטה ושלח כדור שטוח לקורה והחוצה, זה היה קרוב.

בדקה ה-39': כדור קרן מסוכן של בני יהודה הגיע לראשו של קרלוס קוויאר שנגח החוצה, בני יהודה לחצה חזק על הדוושה בדקות האחרונות.

בדקה ה-45': איזה טעות אדירה של ברנקו ורגוץ' שלא זכתה לעונש מצידה של בני יהודה, מאוויס צ'יבוטה לקח את הכדור, דהר קדימה חופשי כמעט לגמרי ובעט אומנם מדוייק אך יחסית חלש ודני עמוס ידע בדיוק לאן הבעיטה תלך והגיב מצוין.

תוצאת מחצית: 1:0 למכבי נתניה שכבשה שער מהיר ומפתיע, המשיכה לאיים והחל מהדקה ה-30' בני יהודה השתלטה על העניינים באופן מפתיע שכן היא איבדה את איסמעילה סורו עקב פצועה ובכל זאת היא הייתה מסוכנת יותר אך לא השכילה לנצל את המצבים שלה.

בדקה ה-46': רצף של איומים של בני יהודה לעבר השער של עמוס נבלמו כשלבסוף דולב חזיזה בעט החוצה, בני יהודה עלתה במטרה לטרוף את המגרש.

בדקה ה-54': כמה שזה היה קרוב, מתן בלטקסה הגביה כדור לרחבה אליו הגיע שי קונסטנטין ששלח את הכדור לשמיים.

בדקה ה-66': התקפה טובה של בני יהודה הסתיימה בבעיטה מהמקום בחצי תפנית של סליבסטר שלא הצליח לשחרר בעיטה מספיק טובה והכדור נחת בידיים של דני עמוס.

בדקה ה-77': אחרי מתפרצת של מכבי נתניה בהובלתו של היקה שמסר לאגף שם היה פיניש שהעביר רוחב שם מצא את בצ'יראי חופשי שהתמהמה, איבד את הכדור ולבסוף קניקובסקי שיחרר דרדרלה לידיים של זובאס.

בדקה ה-82': אחרי אינספור איומים לשער זה הגיע! שי קונסטנטין העביר כדור רוחב שם מצא במרכז הרחבה את דור ג'אן ששלח בנגיעה את הכדור לרשת של דני עמוס וזה 1:1, הכל עוד פתוח.

חילוף ששווה הארכה (קרדיט: חגית אברהם)

בדקה ה-90': הזדמנות ענק של נתניה להכריע את המשחק כאשר בצ'יראי הגביה לרחבה שם היה קניקובסקי חופשי לגמרי אך גובה זה לא הצד החזק שלו והכדור חלף לו במעט מעל הראש, כמה שזה היה קרוב

תוצאת תום 90 הדקות: 1:1 מכבי נתניה שילמה את המחיר על כך שלא כבשה את השני כשעוד היה לה הזדמנות וכעת אנחנו הולכים להארכה שבה כל מאמן ירוויח עוד חילוף לבצע שעשוי להיות קריטי שכן שתי הקבוצות ביצעו כל אחת שני חילופים כפויים עקב פציעות.

בדקה ה-97': יחמיר היקה ניסה את מזלו בשיגור שזובאס הדף לקרן בקצות האצבעות לקרן.

בדקה ה-98': צ'יבוטה הפעם ניסה לסובב את הכדור לפינה הקרובה אך שם כבר חיכה לו עמוס.

בדקה ה-109': התקפה מתפרצת של מכבי נתניה הסתיימה בהגבהה של בצ'יראי שהגיעה לקניקובסקי שבעט מהאוויר ונבלם, זה היה מסוכן.

בדקה ה-113': עמית זנטי בעט בעיטה סופר מסוכנת כאשר שבר משמאל למרכז, עמוס הדף לא טוב את הכדור אליו הגיע חזיזה שדפק חליקה והכדור הורחק מהר מטווח הסכנה, שחקני בני יהודה לא הפסיקו להחליק הערב.

בדקה ה-120': כרטיס אדום לדולב אזולאי

תוצאת סיום: 1:1 ואנחנו הולכים להכרעה מבעיטות עונשין מ-11 מטרים, בפעם האחרונה שגמר גביע הלך לפנדלים בני יהודה הניפה גביע.

פנדל 1: ראשון ניגש לבעוט סתיו פיניש, האיש שבעט את הפנדל האחרון של בני יהודה שהעניק לה גביע בשנה שעברה. בעיטה מדוייקת ושקטה לפינה הימנית של זובאס שקפץ לצד השני וזה בפנים 1:0 מכבי נתניה.

פנדל 2: ראשון בשורות בני יהודה ניגש כובש השער דור ג'אן שבעט מדוייק לפינה השמאלית אליה זינק דני עמוס אך הכדור בכל זאת מצא את הרשת וזה 1:1

פנדל 3: שני בשורות מכבי נתניה ניגש מוטי ברשצקי שבעט בחצי גובה לפינה הימנית ושוב זובאס קפץ לצד ההפוך וזה 2:1 מכבי נתניה.

פנדל 4: שני בשורות בני יהודה ניגש דולב חזיזה לבעוט וזה בפנים דומה מאוד לדור ג'אן בעט שמאלה רק בחצי גובה וזה בפנים 2:2

פנדל 5: שלישי בשורות מכבי נתניה ניגש הויבך לבעוט וזובאס שהפעם קלט שמכבי נתניה כל פעם בועטת ימינה קפץ נכון והדף את הכדור אך לרשת שלו וזה 3:2 למכבי נתניה

פנדל 6: שלישי בשורות בני יהודה ניגש סגס תאמבי שבעט גם הוא לצד השמאלי וגם זה בפנים וזה 3:3

פנדל 7: רביעי בשורות מכבי נתניה ניגש ניקו אולסק שבעט גם הוא ימינה גבוה וזה 4:3

פנדל 8: רביעי בשורות בני יהודה ניגש עמית זנטי לבעוט שהפעם גיוון לשם שינוי ובעט ימינה בהרבה שקט וזה 4:4

פנדל 9: חמישי בשורות מכבי נתניה ניגש גבי קניקובסקי שבעט ימינה גם הוא כמו כל מכבי נתניה והפעם זובאס הדף את הכדור וזה בחוץ! גול של בני יהודה וזה נגמר

פנדל 10: יובל אשכנזי נבחר לבעוט את הבעיטה המכריעה שבעט רע ימינה, עמוס זינק נכון ונגע בכדור, הדף אותו אך הכדור איכשהו מצא את עצמו ברשת וזה 5:4 לבני יהודה שזוכה בפעם השנייה ברציפות בגביע המדינה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort