בחצי הדרך לחצי: בצ'יראי העניק לנתניה שער ניצחון מול פ"ת במשחק הראשון של רבע הגמר

במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל, התקיים הערב המפגש הראשון מתוך שניים, בין מכבי נתניה, שרשומה על אחת ההפתעות הגדולות בשלב הקודם, כשהדיחה את האלופה הפועל ב"ש, לבין מכבי פתח תקווה, שמצידה עברה בקלילות את הכח רמת גן. המארחת מעיר היהלומים, הגיעה למשחק כשהיא במצב רוח מרומם, ללא הפסד בחודש האחרון, למרות המשחקים הקשים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, בשאיפה להשיג יתרון משמעותי לקראת הגומלין ולהתחיל לפנטז הנפת הגביע. מולה, פתח תקווה, עם מאמנה החדש- ישן גיא לוזון, יצאה למשחק בנתניה כשהיא מרגישה טוב יותר, עם שתי תוצאות טובות בליגה ולאחר רכש משמעותי שעשתה בחלון ההעברות, בידיעה שהגביע יכול להציל עבורה עונה שנראית עבורה מאכזבת מאוד עד כה.

הרכבים

מכבי נתניה: עמוס, ורגוץ, הויבך, זבידאת, בורנשטיין, מוחמד, אולסק, ברשצקי, קניקובסקי, מלמד ובצ'יראי.

מכבי פתח תקווה: גיגי, שיש, סיבוק, דנינו, פסר, במבוק, קופר, רוטמן, שבתאי, מזרחי ואלבז.

המשחק נפתח בגישושים משני הצדדים, ללא מצבים משמעותיים בעשר הדקות הראשונות, למעט ניסיון כניסה נתנייתי אחד לרחבה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-12 קניקובסקי קיבל כדור נהדר בצד השמאלי של הרחבה, ניסה לבעוט ונבלם, כאשר הריבאונד הגיע לבצ'ראי שבעט עם המלאה כדור חזק, אך הוא יצא החוצה.

בדקה ה-17 פתח תקווה סוף סוף הראתה ניצוצות של כדורגל, עם כניסה לרחבה שהובילה לכדור קרן עבורה, אך לא יצא מזה משהו מיוחד.

דקה לאחר מכן, בצ'יראי הרים כדור אדיר, בדיוק לראש של ברשצקי שנגח בצורה יפה, אבל הכדור פספס בסנטימטרים את הקורה.

בדקה ה-21, נשלף הכרטיס הראשון במשחק, כשצהוב הונף לעברו של דנינו הפתח- תקוואי. לא עברה דקה ונתניה המשיכה להתקרב לשערו של גיגי, כאשר קניקובסקי בעט מתוך הרחבה, כדור לא מדויק שעלה גובה מעל השער. בדקה ה-27 ברשצקי נכנס גם הוא לרחבה, עשה הטעייה יפה, בעט למסגרת, אבל הכדור הלך לאמצע והגיע לידיו של גיגי.

בדקה ה-34, נשלף הצהוב השני במשחק, גם הוא לעבר שחקן פתח תקווה, הפעם ליובל שבתאי. בדקה ה-38 אלבז עליה לנגיחה אחרי הגבהה לתוך הרחבה, אך הכדור עף גבוה מעל המשקוף.

לאחר שתי דקות תוספת זמן, שרק השופט למחצית והוריד את שתי הקובצות לחדר ההלבשה ללא שערים, במשחק שלא יצר הזדמנויות ממשיות ב-45 הדקות הראשונות.

בדקה ה-90, בצ'יראי חטף כדור ברחבה, השתלט עליו נהדר, נעמד מול גיגי, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי ההגנה ויצאה לקרן.

השופט הוסיף שלוש דקות, אשר לא התאפיינו באירועים מיוחדים, כשבסיומם שרק לסיום, חתם את המשחק הראשון ביתרון קטן של נתניה לקראת הגומלין והעביר את ההכרעה למושבה, בעוד שלושה שבועות. תוצאת הסיום 1-0 למכבי נתניה על מכבי פתח תקווה.

נתניה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך לא מיצתה הזדמנויות. קניקובסקי בעוד ניסיון התקפה (דף הפייסבוק של מכבי נתניה)

המחצית השניה נפתחה בחילוף של מכבי נתניה, כאשר צמד המאמנים ברדה- דראפיץ' הכניס את כחלון במקומו של זבידאת.

דקה 47- גול!! בצ'יראי, מי אם לא הוא, קיבל כדור באגף השמאלי, חדר לתוך הרחבה, ליהטט עם הרגליים על חשבונם של מספר שחקני הגנה ומממרכז הרחבה בעט ברגל ימין לפינה, הכניע את גיגי וקבע יתרון למארחת. מכבי נתניה עלתה ל-1:0.

בדקה ה-53, גיגי כמעט חוטף שער נוסף מבצ'יראי, כאשר השוער קיבל כדור חזרה מההגנה, ניסה לבעוט קדימה, אבל החלוץ הנהדר שם את הרגל, השיג את הכדור, אבל הוא עף מעל המשקוף.

בדקה ה-57 לוזון ביצע חילוף כפול, כשהכניס את טאקו וסיסוקו, על חשבונם של במבוק ופסר. בדקה ה-65, מזרחי העביר כדור לקופר, שהשתחרר יפה ובעט מסף הרחבה, אך הכדור נהדף אצל עמוס.

בדקה ה-67, נעשה חילוף שני במכבי נתניה, כאשר סתיו פיניש החליף את גיא מלמד. בדקה ה-71, קניקובסקי, שהיה נהדר הערב, נכנס לתוך הרחבה, בעט חזק, אך ההגנה הפתח- תקוואית הוציאה לקרן.

בדקה ה-72, מכבי פתח תקווה סיימה את מכסת החילופים שלה, עם כניסתו של לידור כהן במקומו של הרכש החדש, אופיר מזרחי. בדקה ה-79, גל שיש עשה עבירה על מוחמד והיה השחקן השלישי של פתח תקווה שקיבל כרטיס צהוב. בדקה ה-82, גם נתניה ניצלה את כל החילופים שלה, הכניסה את אביב אברהם והוציאה את מוטי ברשצקי.

תצוגת קהל נפלאה. אוהדי מכבי נתניה (דף הטוויטר של מכבי נתניה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית