אחד מתוך שלושה

דז'יוגאס ברטקוס הוא השוער של עירוני קרית שמונה וחבר סגל נבחרת ליטא. אין ספק שמהרגע שהגיע לכאן, ברטקוס מראה יכולות נהדרות בשער של קרית שמונה. הנה הראיון הבלעדי שנערך עמו:

ש: קריית שמונה בנתה השנה קבוצה נהדרת במונחים שלה עם שחקנים טובים כמוך, כמו אחמדי ואחרים. מדוע לדעתך לא הצלחתם להעפיל לפלייאוף העליון בכל זאת?
ת: הייתי מתאר את הקבוצה כמו שתיארת בשאלה, יש שחקנים טובים ואווירה טובה בחדר ההלבשה, אבל הפסדנו מספר משחקים ספציפיים שהיו קריטיים עבורנו על מנת להעפיל לפלייאוף העליון. אחת הסיבות לכך לדעתי הייתה הרבה שחקנים פצועים בזמן הלא נכון.

ש: מה היה הפרק הכי משמעותי בקריירה שלך?
ת: היו מספר רגעים חשובים לאורך הדרך. קודם כל, זכיות בתארים שהיו לי תמיד נתנו הרגשה טובה, ובנוסף גם הופעת הבכורה בנבחרת וכמובן השער שכבשתי מול מכבי חיפה שהיה לראשון בקריירה שלי.

ש: כיצד התאקלמת בישראל בכלל ובקריית שמונה בפרט? העיר קרובה לגבול עם לבנון, האם היו חששות לפני ההגעה הנה?
ת: ההתאקלמות שלי לא הייתה מאוד קשה, הודות לחבריי לקבוצה שנתנו לי הרגשה של בית מהרגע שהגעתי, וכך גם הצלחתי להגיע מגובש לקראת המשחק הראשון שהיה לא המון זמן לאחר שחתמתי. שמח להיות כאן ולשחק עבור עירוני קרית שמונה. לדעתי היה זה צעד טוב שבאתי דווקא לקריית שמונה. לפני שהגעתי, שוחחתי עם מספר שחקנים על העיר ועל המצב, והם טענו שהאווירה מאוד רגועה בעיר, כך שלא היו חששות בהקשר למשהו מסוים.

ש: לאחר מספר חודשים בישראל, מה דעתך לגבי הכדורגל הישראלי והשחקן הישראלי הממוצע? במה הם דומים ושונים בהשוואה לכדורגל הליטאי והשחקן הליטאי?
ת: שמח מאוד לשחק בליגה הישראלית, שלדעתי היא חזקה. רוב הקבוצות חזקות גם כן, ולרוב יש עניין בליגה עצמה. האווירה נהדרת במגרשים, בעיקר בהקשר לאוהדים ולאצטדיונים עצמם. השחקנים בישראל יותר טכניים מהשחקנים בליטא ולכן המשחק הוא שונה ויותר מהיר וטכני מבליטא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(עמוד האינסטגרם של דז'יוגאס ברטקוס)

ש: ביחד עם שטקוס וזובאס, אתם שלישיית השוערים של נבחרת ליטא. בתוספת ואלסקיס אתם ארבעה ליטאים שמשחקים בו זמנית בליגה שלנו. איך אתה מגדיר את הקשר עמם? האם זה צירוף מקרים ששלושת השוערים הבכירים בליטא משחקים כאן?
ת: יש לי קשר עמוק עם שלושת האחרים שמשחקים פה ואנחנו מדברים לעיתים קרובות ולפעמים גם נפגשים. עם ואלסקיס גם שיחקתי בסודובה הליטאית, ואת זובאס ושטקוס הכרתי כבר מקודם אך לא שיחקנו ביחד. שני אלה יצרו לעצמם שם טוב בישראל כשוערים ואולי זו הסיבה שהקבוצה החליטה להמר עליי, אך אין קשר ישיר בינם לבין ההגעה שלי ככה שלדעתי זה אכן צירוף מקרים.

ש: אתה נמנה כמובן ביחד עם זובאס ושטקוס בסגל הנבחרת למשחקים הקרובים, האם אתה חושב שמגיע לך יותר מלהיות שלישי להם?
ת: אני מאוד שמח וגאה לייצג את נבחרת ליטא ולהופיע ברשימת השחקנים. לדעתי זה הכי חשוב, ולא משנה מי מאיתנו יפתח בהרכב, אני אתמוך בהחלטה של המאמן בלב שלם.

ש: למה הכי התחברת בישראל בזמן שאתה נמצא פה?
ת: אני נהנה מכל דקה שלי כאן ואני אוהב את הכל במדינה הזאת.

ש: לסיום, האם יש מאכל שמצא חן בעינייך בישראל?
ת: המטבח הישראלי נהדר, ויש פירות וירקות טריים ונהדרים. הבשר כאן מעולה וכך גם החומוס!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. עליזה לוצקי

    ראיון ענייני וממצה.

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית