היהלום גם יודע לקרטע: בצ'יראי כבש פעם נוספת, החמיץ פנדל – ונתניה גברה על בית"ר ירושלים

הקדמה:

מכבי נתניה תארח הערב בשמונה וחצי באצטדיונה העירוני את בית”ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל.  היהלומים של סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה לוהטים בתקופה האחרונה, ולא הפסידו בשבעת משחקי הליגה האחרונים, כאשר אף ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים. באמצע השבוע העפילו לחצי גמר גביע המדינה אחרי שגברו על מכבי פתח תקווה. כעת הם מחפשים להמשיך את המומנטום ולשמור על המקום השני בטבלה למשך שבוע נוסף.

מן העבר השני, הירושלמים חייבים להשיג נקודות על מנת להישאר בתמונת הפלייאוף העליון. הקבוצה של ניר קלינגר השיגה במחזור הקודם 0:2 על הפועל רעננה ותנסה להשלים ניצחון שני ברציפות. המשחק הראשון בין שתי הקבוצות העונה סיפק 1:1 דרמטי, כאשר הנתנייתים הובילו בטדי משער של מוטי ברשצקי, אך דן איינבינדר, עם שער מאוחר בדקה ה-88, קבע חלוקת נקודות מוצדקת למדי.

הרכבים:

בית"ר ירושלים – ניצן, בן חיים, זהבי, קלטינס, שיימן (46, בריהון), איינבינדר, סירושטיין, קינדה, פלומיין (72, וודוץ), ורד, וראן (60, בניון).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי נתניה – עמוס, אזולאי, הויבך, כחלון, בורנשטיין, מוחמד, פיניש, היקה (66, אברהם), קניקובסקי, בצ'יראי, מלדה.

מהלך המשחק:

בדקות הראשונות של המשחק מי שפתחה באטרף את המשחק היא הקבוצה מבירת המדינה. בית"ר הסתערה על שערו של עמוס וכמעט באה על שכרה מספר פעמים בדקות הפתיחה של ההתמודדות. בסופו של דבר, ההתלהבות של האורחת בפתיחה הביאה עמה תוצאות. גדי קינדה המשיך בכושרו הנהדר כאשר פרץ נהדר באגף ימין והעביר כדור רוחב טוב לעידן ורד, שהיתל בדולב אזולאי ומקרוב גלגל פנימה – 0:1 לבית"ר ירושלים!

בדקה ה-15 אירע הרגע המיותר הראשון של הערב, כאשר ויקי כחלון הפך למוצהב הראשון בהתמודדות לאחר שביצע עבירה על פרדי פלומיין. תשע דקות בלבד החזיק מעמד היתרון הבית"רי, לפני שסתיו פיניש החזיר את היהלומים בגדול. גבי קניקובסקי עשה מהלך מצוין באגף ימין ושלח לרחבה, שהנדף על ידי הגנת האורחת ישירות לרגליו של פיניש שירה פנימה – אנחנו בשוויון 1:1 והמשחק הזה רק התחיל!

בדקה ה-38 הגיע הרגע לו חיכו המארחים – המהפך סוף סוף הושלם! יונס מלדה קיבל כדור עומק אדיר מגבי קניקובסקי, דהר כל הדרך לשני אך הוכשל בבירור על ידי איתמר ניצן וזיו אדלר הצביע על הנקודה הלבנה, משם פאטוס בצ'יראי הלוהט כבר את שערו ה-11 העונה, והעלה את מכבי נתניה ליתרון 1:2 שנשמר עד סיומה של המחצית הראשונה.

ניר קלינגר בחר לערוך חילוף ראשון כבר בהפסקה. שמואל שיימן פינה את מקומו ליעקב בריהון בדקה ה-46 של המשחק. לאחר מכן, הגיע חצי איום על השער מצדה של מכבי נתניה המובילה – מלדה נכנס מצד שמאל למרכז ושחרר בעיטה, איתמר ניצן היה עירני וקלט את הכדור בלי בעיה.

בדקה ה-60 של המשחק גם יוסי בניון נזרק למערכה, וזה קרה על חשבונו של אנתוני וארן החלש. בניון כמעט הותיר חותם תוך פחות משלוש דקות על כר הדשא. המחליף קיבל כדור גדול מטל בן חיים,אך מול גדי עמוס בעט ברשלנות מחוץ למסגרת. בית"ר ירושלים ממשיכה לחפש את השוויון ללא הועיל.

בדקה ה-77 בצ'יראי פספס הזדמנות פז לסגור עניין. המונטנגרי מצא עצמו לבד מול ניצן, עבר את השוער אך נקלע לזווית קשה וגלגל את הכדור רק לרשת החיצונית. מפה כבר היה נותר לומר – איזה בליץ' של היהלומים על השער של ניצן! הפעם, פיניש המצוין השאיר לאביב אברהם המחליף שירה טיל שנהדף על ידי שוער בית"ר, שסיפק הדיפה וירטואוזית גם מהריבאונד של בצ'יראי. נתניה ממשיכה לחפש הכרעה למשחק הנהדר הזה.

בדקה ה-86 של המשחק, מכבי נתניה זכתה בפנדל לאחר עבירה בתוך הרחבה. מי שנשלח לבעוט היה בצ'יראי הפנטסטי, אך הפעם הוא לא הצליח לכבוש והחמיץ את בעיטת העונשין. למזלו, נתניה השכילה לכבוש את השער השלישי שלוש דקות אחר כך מרגליו של המחליף אביב אברהם. בשורה התחתונה – 1:3 לנתניה בסיום, שמבטיחה רשמית מקום בפלייאוף העליון. בית"ר מתרחקת משמעותית וכנראה תילחם בפלייאוף התחתון על חייה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort