ליגת העל בכדורגל: בני יהודה השיגה רק תיקו מול מכבי פ"ת אחרי ששלטה ברוב המשחק

אחרי שניצחו את בית"ר ירושלים במחזור הקודם, מכבי פ"ת מגיעה לאותו מגרש הפעם בתור הקבוצה האורחת כשהיא פוגשת את הכתומים של יוסי אבוקסיס. הקבוצה משכונת התקווה הפסידה לאשדוד במחזור הקודם ותרצה לשנות את המצב שלה בטבלה.

הרכבים:

בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז (ק),דניאל  פלשר, מתן בלטקסה, בן תורג'מן, יובל אשכנזי, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה

פ"ת: צחי גיגי, ג'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר (ק), גל שיש, יוסי בניון, איתי טאקו, לידור כהן, מנור סולומון, רומאריו פירס וגידי קניוק

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

אחרי 7 דקות של כדורגל ראינו מהלך חיובי ראשון של בני יהודה שגם היה בסימן שבע. בעיטה של חזיזה נהדפה על ידי גיגי אאבל מספר 7 בכתום, שי קונסטנטין, נעץ את הכדור פנימה, 1:0 לכתומים!

שחקניו של אבוקסיס לא הורידו רגל מהגז ובדקה ה-12 צ'יטובה נשלח קדימה אבל נתפס בנבדל רגע לפני שכבש.

בדקה ה-14 מהלך מצוין של שועה וצ'יבוטה שגם צירף את קונסטנטין למהלך הסתיים בקרן כתומה, הכדור הראשון נהדף על ידי הגנת הכתומים אבל חזיזה הרים את כדור ההמשך לכיוון הרחבה, ההגנה הלבנה הרחיקה לא טוב וקונסטנטין כמעט כבש את השני שלו.

קונסטנטין המשיך להיות האיש החם של הכתומים כאשר בדקה ה-19 השתלט על עוד ריבאונד של ההגנה הלבנה ובעט אבל הכדור נעצר אצל גיגי.

בדקה ה-25 של המשחק נרשם הצהוב הראשון, סיבוק קיצץ את סורו ונכנס לפנקס של לירן ליאני.

בדקה ה-28 הזדמנות אדירה לבני יהודה להכפיל ירדה לטמיון כאשר יובל אשכנזי הלך מטר אחד קדימה מדי ואפשר לצחי גיגי לסגור את הפער מולו, התקפות ההמשך של הכתומים הניבו עוד שני מצבים מסוכנים כשבסיום האחרון שבהם אשכנזי שפשף את המשקוף! בני יהודה יכלה להוביל כאן כבר 3:0, פ"ת לא קיימת במשחק.

הבליץ הכתום נמשך אבל איתו גם ההחמצות, עוד מהלך מצוין, עוד כדור מסוכן אבל צ'יבוטה ירה מעל המשקוף.

בדקה ה-40 עוד מהלך כתום, ועוד החמצה! זה פשוט לא יאמן באיזו קלות הכתומים מגיעים לרחבה של גיגי! בסופו של דבר אבל סופרים את מה שנכנס, ופה גם צ'יבוטה ירה החוצה. 41 דקות של כדורגל ואנחנו עדיין מחכים למצב של פ"ת.

מזל טוב! זה הגיע! דקה 42, סיבוק נגח אחרי מצב נייח, זובאס קלט.

מיד לאחר מכן בני יהודה יצאה לעוד התקפה, שועה הוריד אחורה לאשכנזי והקשר בעט סמוך לקורה של גיגי.

בתספת הזמן של המחצית סורו היה האיש התורן של בני יהודה לא לבעוט מדויק.

המחצית הראשונה הסתיימה עם קבוצה אחת ששטפה את המגרש אבל מובילה רק 1:0 במקום 3 או 4.

מחצית שניה:

חילוף כפול במחצית אצל פ"ת כשטאקו ופסר ירדו לספסל ועודד אלקיים עלה יחד עם מוחמד סרסור לכר הדשא.

עם פיתחת המחצית השניה הכתומים המשיכו באותה מגמה וירדן שועה כבר מצא את הרשת אחרי טעות של גיגי אבל השופט פסל את השער בטענה לנגיעת יד של החלוץ בזמן שהשתלט על הכדור.

בדקה ה-49 גל שיש קיצץ את קונסטנטין וראה צהוב.

בדקה ה-55' פ"ת הזכירה לכתומים את הקלישאה הכה מוכרת-מי שלא כובש, סופג! כדור חופשי של קניוק נהדף על ידי זובאס, סיווק המשיך פעם אחת ושוב נעצר אצל השוער הליטאי אבל את הריבאונד השני ממטר אי אפשר היה לעצטר, יוסי בניון היה זה ששלח את הכדור לרשת ואנחנו בשוויון 1:1.

בדקה ה-65' המלאבסים עקצו שוב! מהלך מדוייק של קניוק ובניון הוביל לכך שמנור סולומון נותר ללא השגחה והקשר הנפלא חגג את הזימון לנבחרת הבוגרת עם שער נפלא, 2:1 לפ"ת.

בדקה ה-70' בני יהודה ביצעה חילוף, תורג'מן ירד וחגיב יחזקאל ההתקפי נכנס כשגם יובל אשכנזי פינה את מקומו לטובת דור ז'אן, חילוף כפול התקפי מאוד של אבוקסיס שמוציא מגן וקשר אחורי ומכניס 2 קשרים התקפיים.

פ"ת בינתיים ביצעה את החילוף האחרון שלה, קניוק יצא, ברוסו עלה במקומו.

בני יהודה עשתה חילוף אחרון, צ'יבוטה יצא ומי שנכנס הוא סוהיל ארמלי, בנו של זאהי האגדי.

חזיזה ניסה בדקה ה-82' לבעוט לשער אבל לא דייק.

בדקה ה-84' בניון הוכשל סמוך לרחבה, הוא ולידור כהן ניגשו לכדור החופשי והאחרון בעט, אך זובאס קלט.

בדקה ה-87' נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לטובת בני יהודה, דור ז'אן ניגש לבעוט וכבש! 2:2 במושבה!

השופט הוסיף 4 דקות תוספת זמן וכל קבוצה נלחמה על הניצחון.

למרות כל הניסיונות אף קבוצה לא הצליחה לכבוש, חלוקת נקודות בסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית