זקוקה לחופש: ניצחון דחוק של מכבי, הפגרה הגיעה בזמן

עומר אצילי נפצע והוחלף, אור דסה עם שער בכורה והקהל של מכבי עם קריאות בוז צורמות, לאחר 0:1 עם השיניים על הפועל רעננה האחרונה בטבלה.

הצהובים ניסו להתאושש על חשבונה של נועלת הטבלה לאחר ההפסד שהנחילה לה ויטסה ארנה, הפסד שמבשר בעצם על הדחתה מהליגה האירופית. בשבוע שעבר מכבי הלמה בהפועל עכו את התסכול שהצטבר מהפסדה הכואב להפועל ב"ש.  עומר אצילי חזרלהרכב ופתח בהתקפה לצידם של אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון. שרן ייני המשיך כמגן ימני ואור דסה קיבל מההולנדי את הקרדיט בקישור. לאחר הפגרה שחקנים דוגמת גולסה, אלי דסה וחוסה רודריגז צפויים בהדרגה להשתלב חזרה בהרכב, עד אז מכבי תל אביב פשוט רוצה לצאת לפגרה בראש מורם – אז כמה זה טוב עבורה שהמחזור הנוכחי זימן לה את רעננה האומללה.

מי שהתחיל את העונה על הקווים של הפועל רעננה היה דודו אברהם. לאחר פתיחה מאכזבת הביאה לסיום תפקידו ובמקומו מונה גיא לוי. המדרון החלקלק בגזרת המאמן נמשך וכעת, זהו מנחם קורצקי שמדריך את החבורה באדום. מצבה של רעננה בליגה הוא לא פחות מקטסטרופלי כשהקבוצה מוצאת עצמה במקום האחרון בטבלה, כשהיא מצליחה לאסוף רק 4 נק' מתוך 27 אפשריות. ניצחון בודד מתוך תשעה משחקים יש לרעננה עד כה, סביר להניח כי הסיכוי שניצחונה השני יגיע הערב שואף לאפס. החלק האחורי של רעננה הוא החלש ביותר בליגה, כשבחלק הקדמי,  ג'ורדן פושה הוא נקודת האור היחידה שנמצא אצל הקבוצה מהשרון, שנמצאת בשלבי ההלם הראשוני של עידן פוסט-סילבס. הופעת בכורה למנחם קורצקי כמאמן הפועל רעננה. קורצקי עולה עם  אמבולה כמגן שמאלי ובנוסף מחזיר את שניר שוקר להרכב.

מהלך המשחק:

הרכב הפועל רעננה (קרדיט: דף הפייסבוק 'הפועל רעננה').
הרכב מכבי תל אביב (קרדיט: דף הפייסבוק 'מועדון הכדורגל מכבי ת"א).

דקה 1': למעלה מ-2000 צופים באצטדיון הערב, איתן שמואלביץ' שורק לפתיחת קרב הקצוות הזה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 5': דווקא רעננה היא זו שיוזמת ראשונה במשחק הזה. פריצה מאגף ימין הסתיימה עם הגבהה טובה של אמבולה לתוך הרחבה, אך שמואלביץ` שורק לעבירה של שכר ורעננה מאבדת את ההזדמנות שלה להפתיע.

דקה 6': טעות חמורה של איתן טיבי משאירה את פושה במצב טוב, החלוץ הצרפתי הוציא בעיטה חלשה מאוד מרגליו וראיקוביץ` הדף בקלות. שתי הזדמנויות מצוינות למארחת מפתיחת המשחק.

דקה 10': שער!! 1:0 למכבי תל-אביב!! אלירן עטר שלח טיל מבעיטה חופשית במרחק של כ-30 מטרים מן השער, הכדור שלו ניתז מן הקורה הישר לרגליו של אור דסה, שקפץ על הריבאונד וגלגל פנימה. שער בכורה של הצעיר במדי מכבי ת"א.

דקה 30: בן בנימין (רעננה) מתחיל את ספירת הצהובים להערב.

דקה 34': קצב המשחק מרמז על עקיצה מסוימת של מכבי ת"א, עד עכשיו להוציא את השער שלה לא איימה את השער ומאבדת את הכדורים ברשלנות. ייני מרחיק כעת לא טוב כדור שחוזר לעדי נמני (רעננה) שניסה מספרת וירטואוזית, אך ראיקוביץ' שוב הצליח להדוף.

דקה 37': עומר אצילי שחזר להרכב הערב, אינו יכול להמשיך ויורד מן המגרש בשל פציעה. קרויף שולח במקומו את ניק בלקמן האמריקאי.

דקה 39': מוחמד שכר הוא המוצהב השני הערב של רעננה.
דקה 40': קצת עצבים משתחררים אצל שתי הקבוצות. דחיפות ברחבה בין השחקנים לפני בעיטת קרן מובילות לצהוב אצל מכבי (איתן טיבי) ואצל הפועל רעננה (עדי נמני).
דקה 42': צהוב נוסף ששמואלביץ' שולף, קיארטינסון (מכבי ת"א) הפעם רואה את הכרטיס.
דקה 45+1: שניות לאחר שריקה לנבדל, במהלך שנגמר בנגיחה לקורה של רעננה, האורחת יצאה למתפרצת קטלנית שניה לפני הירידה למחצית. כובש השער לזכות מכבי אור דסה איבד את הכדור, שכר מצא בכדור טוב את שניר שוקר שהמשיך בבעיטה, ראיקוביץ' היה במקום כדי לשמור שוב על הרשת. מכבי תל אביב צריכה לעשות חושבים במחצית.
מחצית שנייה:   
דקה 56': מוחמד שכר (רעננה) המוצהב הוא המוחלף הראשון של מנחם קורצקי. כארים ארשיד עולה לשחק במקומו.
דקה 63': רעננה מבצעת חילוף: דור חוגי נכנס למגרש, שמעון אבוחצירה יורד לספסל.
דקה 64': מכבי תל אביב עם חילוף משלה כעת, טל בן-חיים מחליף את שרן ייני.
דקה 65': מכבי תל-אביב מאוד אנמית, דווקא רעננה נראית כמי שיכולה לכבוש את השער הנוסף במשחק הזה. חלק מהקהל של מכבי מתחיל עם קריאות בוז אל עבר הקבוצה שלו. בהחלט רגע לא נעים עבור קרויף וחניכיו.
דקה 76': חילוף אצל שתי הקבוצות. ברעננה נכנס פלורין פורצ'ה על חשבון שניר שוקר. קרויף מוריד מהמגרש את קיארטנסון ושולח את דור מיכה שינסה להחזיר את הסדר למשחק של הצהובים.
דקה 78': רעננה יכולה לרשום עוד החמצה. בן בנימין מסדר כדור יפהפה על ראשו של פושה החלוץ הצרפתי, אך זה ממשיך ממצב קורץ החוצה.
דקה 87': אור דסה כובש השער של מכבי גם הוא רואה כרטיס צהוב מאיתן שמואלביץ'.
דקה 90': ארבע דקות מוסיף השופט למשחק הזה.
דקה 93': אלירן עטר נשלח בכדור עומק נפלא, נותר לבד מול קושיצקי החלוץ. עטר התמהמה ועד שבעט כבר נסגרה לו הזווית והוא נבלם.
דקה 94': תם המשחק. מכבי מנצחת אך באחת ההופעות הגרועות ביותר שלה העונה אם לא הגרועה ביותר. הקהל מגיב בבוז מחריש אוזניים וג'ורדי קרויף פוסע בראש מכופף אל חדרי ההלבשה, שם יהיה לו הרבה מה לומר לחניכיו. הפועל רעננה מצידה, בדרך הבטוחה לליגה הלאומית אלא אם כן קורצקי יצליח לעשות את השינוי בקרוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort