ווינרית בכל הגילאים – גרמניה זוכה בגביע הקונפדרציות

אחרי שביום שישי, הנבחרת הגרמנית עד גיל 21 זכתה באליפות אירופה, הערב הגיע תורה של הנבחרת הבוגרת לעלות חיוך על פני העם הגרמני. אלופת העולם ניצחה הערב 0:1 את צ'ילה מחזיקת הקופה אמריקה במשחק הגמר וזכתה בגביע הקונפדרציות בפעם הראשונה בתולדותיה. לארס שטינדל כבש לגרמנים בדקה ה-20. טורניר ההכנה לקראת המונדיאל הסתיים ונראה ששאר הנבחרות צריכות לפחד מהמכונה הגרמנית, שכן יוגי לב הגיע למוסקבה ללא חלק נכבד מכוכביו. מוקדם יותר היום, פורטוגל ניצחה בהארכה את מקסיקו וזכתה במקום השלישי.

לפני המשחק:

גמר גביע הקונפדרציות יפגיש הערב את אלופת העולם גרמניה ואת אלופת הקופה-אמריקה צ'ילה. שתי הנבחרות נפגשו כבר בשלב הבתים וסיימו את המשחק ללא הכרעה. עם זאת, שתי הקבוצות נמצאות בכושר שונה, המאנשאפט ניצחו את כל המשחקים מלבד אותו תיקו, ובחצי הגמר הביסו את מקסיקו 1:4. מנגד, הצ'יליאנים ניצחו רק משחק אחד בטורניר, ועלו לגמר הודות ליכולת מצוינת של קלאודיו בראבו בדו-קרב הפנדלים מול פורטוגל. זו פעם ראשונה ששתי הקבוצות מעפילות לגמר הטורניר, וכמובן שזו שתנצח תניף את הגביע בפעם הראשונה בתולדותיה. האם זו תהיה צ'ילה ובכך תשלים זכייה בתואר שנה שלישית ברציפות או גרמניה שמעולם לא הפסידה לצ'ילה במשחק רשמי. אם הגרמנים ינצחו, הם ישלימו סוף-שבוע מושלם עבור הכדורגל המקומי, אחרי שהנבחרת הצעירה ניצחה את ספרד וזכתה באליפות אירופה.

מי תניף את הגביע? צ'ילה או גרמניה? (הטוויטר הרשמי של פיפ"א)

מהלך המשחק:

דקה 4: הצ'יליאנים פתחו את המשחק בלחץ על הגרמנים, ובדקה הרביעית צ'ארלס אראנגיס פרץ לרחבה, אך הכדור שלו הוסט ע"י ההגנה הגרמנית, אך הצ'יליאני היה עירני, השתלט על הכדור ומסחר אותו אחורה לארתורו וידאל, שבעט וסחט עצירה מטר שטגן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 19: הצ'יליאנים ממשיכים לשלוט במשחק. ארתורו וידאל חטף את הכדור במרכז המגרש ושעט לעבר השער הגרמני. כ-20 מטרים לפני השער הוא הטעה את השחקן ששמר עליו ושלח כדור חזק למסגרת, אך טר שטגן דאג לשמור את התוצאה בעינה. אלכסיס סאנצ'ז עט על הריבאונד, אך השוער הגרמני היה שוב במקום.

דקה 20: גרמניה עולה ליתרון 0:1. טעות קשה בהגנה של צ'ילה עולה לה ביוקר. מרסלו דיאס שיחק עם הכדור בסמוך לרחבה של בראבו ואיבד את הכדור לטימו וורנר. החלוץ הגרמני שהשתלט על הכדור מסר אותו ללארס שטינדל שמול שער חשוף לא התבלבל וכבש.

גרמניה עולה ליתרון (FIFA)

דקה 36: גורצקה הגרמני קיבל כדור מצויין בצד הימני של הרחבה, אך הכדור שלו לא היה חד מספיק והכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 40: התקפה נוספת של הגרמנים. טימו וורנר קיבל את הכדור באגף השמאלי והתקדם לעבר הרחבה של הצ'יליאנים, אך כשראה שהדרך חסומה מצאה במסירה את דרקסלר שבעט כדור חד ושטוח שפספס את המסגרת של בראבו.

דקה 45: שוב איבוד כדור בהגנה של צ'ילה, הפעם תורו של גונזאלו חארה לאבד ריכוז. כדור של המגן הימני הצ'יליאני הגיע לרגליו של דרקסלר, שהתקדם לעבר הרחבה ומסר את הכדור לגורצקה שבעט למסגרת, אך בראבו סגר את הפינה והוריד את צ'ילה למחצית ביתרון מינימלי.

סיכום מחצית ראשונה: הצ'יליאנים שלטו במשחק, אך איבוד כדור מיותר שלהם הוביל ליתרון גרמני. מרגע הבקעת השער המשחק התאזן ושתי הקבוצות היו קרובות להבקיע שער. המשחק עדיין פתוח, אך הגרמנים מסוכנים יותר.

הצ'יליאנים מתוסכלים מחוסר החדות שלהם (dailymail)

מחצית שנייה:

דקה 55: דרקסלר קיבל את הכדור במרכז המגרש ודהר לעבר השער של צ'ילה. כשהקיצוני הגרמני נכנס לרחבה הוא בעט את הכדור שהלך לכיוון המסגרת, אך הכדור פגע בחארה ויצא לקרן.

דקה 64: גונזאלו חארה שידוע במזג החם שלו ובהתנהגות לא-ספורטיבית שלח מרפק לפניו של טימו וורנר. השופט הסרבי לא שם לב למתרחש, אך שופטי הוידאו הסבו את תשומת ליבו למקרה. בסופו של דבר, אחרי פארסה של כמה דקות השופט בצעד תמוה שלף לחארה את הכרטיס הצהוב בלבד, שברוב חוצפתו מחכה כפיים בהתרסה על ההחלטה של השופט.

 

רגע המחלוקת: המרפק ששלח חארה לפניו של וורנר (dailymail)

דקה 72: אלכסיס סאנצ'ז הוביל התקפה מתפרצת מהאגף השמאלי. החלוץ הצ'יליאני הכניס את הכדור לרחבה, אך ורגאס היה מכוסה ואיבד את הכדור, אך סאנצ'ז השתלט על הכדור בחזרה וניסה להבקיע ממרכז הרחבה, אך נבלם בידי ההגנה הצפופה של הגרמנים.

דקה 74: שוב אלכסיס סאנצ'ז במרכז העניינים. בתום התקפה ארוכה של הצ'יליאנים, החלוץ של ארסנל ניסה את מזלו מהצד השמאלי של הרחבה, אך נתקע בהגנה של הגרמנים. ארתורו וידאל השתלט על הכדור ומ-5 מטרים בעט כדור חזק שנהדף ע"י טר שטגן לקרן.

דקה 93: כדור חופשי של אלכסיס סאנצ'ז מ-20 מטרים הלך למרכז השער. טר שטגן היה עירני ומנע מהצ'יליאנים שיוויון דרמטי.

סיום המשחק: גרמניה מנצחת 0:1 וזוכה בגביע הקונפדרציות לראשונה בתולדותיה. אחרי שני ניצחונות רצופים בגמרים, הצ'יליאנים לא הצליחו לנצח הערב.

חגיגה גרמנית על כר הדשא (FIFA)

הרכבים:

צ'ילה: קלאודיו בראבו; מאוריסיו איסלה, גונסאלו חארה, גארי מדל, ז'אן בוסג'ור; פאבלו הרננדס, צ'ארלס אראנגיס (אנג'לו סגאל 81'), מרסלו דיאס (לאונרדו ולנסיה 53'); ארתורו וידאל, אלכסיס סאנצ'ס, אדוארדו ורגאס (אדסון פוץ' 81')

גרמניה: מארק אנדרה טר שטגן; אנטוניו רודיגר, מתיאס גינטר, שקודראן מוסטאפי; ג'ושוע קימיך, סבסטיאן רודי, לאון גורצקה (ניקלאס שולה 90'), יונאס הקטור; לארס שטינדל, יוליאן דראקסלר, טימו ורנר (אמרה צ'אן 79')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort