מחזור 35 בליגה הלאומית – מי תעלה עם נתניה ומי תשפר עמדות בקרב נגד הירידה?

לקראת משחקי המחזור ה-35 בליגה הלאומית שיתפצלו לשני ימי משחקים בשישי בשעה 16:00 וביום שני הקרוב בשעה 21:00.

משחקי יום שישי –
מכבי הרצליה – מכבי שעריים

שתי הקבוצות שהשיגו ניצחונות ראשונים במחזור הקודם לאחר תקופה שלילית, שחייבות ניצחון בשביל להישאר בליגה. חניכיו של אייל לחמן רחוקים שלוש נקודות מעל הקו האדום לאחר הידרדרות מאמצע הסיבוב השני. מן הצד השני שעריים שהוכיחה כי היא תילחם עד הסוף על הישרדות בליגה לאחר שניצחה 4:1 את נצרת עילית אולי בשל עליית הליגה של יריבתה העירונית מרמורק, ואם תישאר בליגה השנייה זה יהיה אתגר מסקרן שלבטח ייתן דחף לעיריית רחובות להתחיל ולבנות אצטדיון כדורגל בעיר. האתגר קשה ביותר שכן רחוקה שעריים 3 נקודות מחוף מבטחים.

עירוני נשר – הפועל ראשון לציון
בצל התפטרותו של אלדד שביט מאימון הנשרים מיד לאחר סיום המשחק מול הפועל עפולה שהסתיים בתוצאה מאופסת, יארחו שחקני הקבוצה במגרש הביתי עם מטרה יחידה להילחם עד הסוף על ההישארות הליגה כשעל הקווים צפוי לעמוד אייל חשאן – שהיה עד כה בעמדת מאמן הכושר ועוזר המאמן, ובתור עוזרו יעמוד אמיל יוסיפוב אחד מצמד היו"רים של המועדון, טרם המחזור היא נמצאת עם אותן הנקודות בדומה להפועל ירושלים אך בשל הפרש שער בודד לטובת נשר היא נמצאת מעל הקו האדום באופן זמני. הכתומים מעיר היין יצאו למשחק החוץ לאחר שלא הצליחו לנצח בשבוע שעבר אך כמעט הבטיחו הישארות כשהם רחוקים 6 נקודות מן המקומות המסוכנים.

אלדד שביט, האם זה הזעזוע שנשר הייתה צריכה בכדי לחזור לתלם? (עמוד הפייסבוק הרשמי של אוהדי עירוני נשר)

הפועל ניר רמת השרון – הפועל עפולה
לאחר שהבטיחו הישארות בליגה יצאו חניכיו של ראובן עטר להתמודדות נגד רמת השרון שלא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות כשהיא נמצאת 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום ממנו התרחקה לפני מספר שבועות. יש לציין מיד כי במפגשים בין השתיים העונה, כל אחת השיגה ניצחון משל עצמה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל נצרת עילית – הפועל ירושלים
שחקני נצרת עילית קיוו בשבוע שעבר לעבור בקלילות את שעריים אך חטפו תבוסה ענקית שיכולה להשפיע לרעה על סיכויי ההישארות כשהיא השתוותה בסך הנקודות עם ירושלים ונשר, והפכה למועמדת עיקרית לירידה. מולה תגיע ירושלים שהוציאה נקודה חשובה בדקה ה-95' בזכות השער של הייתם חלבי שקירב את הקבוצה למקום המבחנים וכאמור השווה את סך הנקודות. בשני המפגשים בין השתיים העונה הקבוצה מן הבירה טרם ניצחה את יריבתה הקרובה כששניהם הסתיימו על חודו של שער לזכות נצרת עילית.

ומשחק מן הפליאוף העליון:
הפועל קטמון ירושלים – מכבי אח"י נצרת

בכל מחזורי הפלייאוף עד כה הוכח כי דווקא המפגשים בין הקבוצות שעקרונית סיימו את העונה ונשארו בליגה מניבות את מירב השערים. טענה זו מוכחת בעיקר במשחקיה של אח"י שמפתיחת הפלייאוף העליון ספגה לא פחות מ-13 שערי ליגה, אך שבה לנצח בשבוע שעבר כשניצחה 4:3 את פתח תקווה. חניכיו של בני בן זקן עדיין לא הצליחו לשיג ניצחון בכורה בפלייאוף כשהם עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים כשאחד מהם הסתיים בתבוסה 3:6 נגד פתח תקווה.

משחקי יום שני –

הפועל פתח תקווה – מכבי נתניה
במחזור הקודם היהלומים סגרו את עניין העלייה כשצמד של שון וייסמן שמר על המיקום בפסגה בפער 11 נקודות מן המקום השלישי, ו-5 נקודות מעל סגניתה, דווקא לאחר שהחלה את העונה במינוס 9 נקודות. המאלבסים יארחו את המשחק לאחר שההישארות בליגה נתנה לחניכיו של ירון הוכנבוים טריגר לשיא הבקעות כשבארבעת המחזורים הקודמים כבשו 11 שערים. בשני המפגשים בין השתיים הפועל פתח תקווה לא הצליחה לנצח.

הצהובים מעיר היהלומים ימשיכו ביכולת לאחר העלייה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל עכו

חניכיו של שלומי דורה ינסו להשיג נקמה על התבוסה במחזור הסיום של הליגה 4:0, כשהיא לא הצליחה לנצח בשבוע שעבר בהתמודדות מול רמת גן שנושפת בעורפה, כשניצחון והיא תבטיח באופן סופי עלייה בחזרה לליגת העל לאחר עונה בליגה השנייה. מן העבר השני בית"ר תל אביב רמלה, אותה עכו לא ניצחה העונה, ואם רמלה תשכיל לנצח ולהתקרב למקום השלישי אז העניינים יסתבכו לקראת סיום העונה.

הפועל רמת גן – הפועל בני לוד

האורדונים עדיין לא הצליחו לנצח בשלב הפלייאוף העליון והמרחק מעלייה לליגת העל גדל ל-6 נקודות. בני לוד, שנכנסה לפלייאוף ברגע האחרון, הצליחה לנצח פעם אחת בתוך שלושה משחקים. דווקא השבוע תפגוש רמת גן את הקבוצה מולה טרם ניצחה העונה, כשכל דבר מלבד ניצחון משאיר את הקבוצה בליגה השנייה.

ההזדמנות האחרונה של ליאור זאדה להתמודד על כרטיס העלייה (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל רמת גן)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort