רולטת 12 הנקודות בלאומית

מחזור 34 בליגה הלאומית,כשנשארו 12 נקודות בקופה, נתניה עם רגל וחצי בליגת העל ואילו שעריים קרובה לחזור לליגה השלישית. ודווקא זהות היורדת השנייה לוטה בערפל.

משחקי הפלייאוף העליון –
מכבי נתניה – בית"ר תל אביב/רמלה
המשוכה האחרונה של מכבי נתניה כשהיא 9 נקודות מן המקום השלישי היא יכולה להבטיח את החזרה לליגה הלאומית. יש לציין כי נתניה הייתה בסטיאוציה זהה לפני שלוש עונות, כשהמשחק שהבטיח את העלייה היה נגד בית"ר תל אביב/רמלה בה ניצחה 3:1. חניכיו של סלובודאן דראפיץ המשיכו בלפני מספר ימים את הדרך הבטוחה בפסגה עם הפסד ליגה בודד בכל העונה, כשבצמד המחזורים האחרונים לא הצליחו לשמור על רשת נקייה כשלא פחות מ 5 שערים ספגו היהלומים. בניגוד לכך בתל אביב/רמלה שמרו על רשת נקייה בשני המשחקים הקודמים. חניכיו של עמיר תורג'מן ממוקמים במקום הרביעי 4 נקודות מרמת גן ואם ישכילו לנצל הדירדרות של האורדונים יוכלו לסיים במקום השלישי.

לסמן וי. נתניה רוצה להבטיח את המקום בליגת העל (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

הפועל עכו – הפועל רמת גן
ההתמודדות הישירה על הכרטיס השני לליגת העל, כשהמרחק מן השתיים 6 נקודות כל האופציות פתוחות. עכו מגיעה למשחק ביתי שני לאחר שפתחה את הפלייאוף בזיגזוז תוצאות בין הפסד לניצחון, חניכיו של שלומי דורה צריכים לגלות איתנות בכדי להשלים צמד ניצחונות ולהוכיח כי מגיע להם לעלות חזרה לליגה הראשונה. מולה רמת גן שטרם השיגה ניצחון בכורה בשלב הפלייאוף כאשר במידה ותשמיט נקודות יכולה גם לאבד את המקום השלישי. שני המפגשים בין השתיים הסתיימו ללא הכרעה כשאף קבוצה לא השכילה לכבוש.

רוצים ליגת העל. שחקני הפועל ר"ג לא מוותרים (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל רמת גן)

מכבי אח"י נצרת – הפועל פתח תקווה
המארחת מגיעה למשחק כשהיא כבר סיימה את העונה מבחינתה כשהיא לא הצליחה להשיג ניצחון בכורה בפלייאוף אך במידה ותנצח במחזור הקרוב היא יכולה לעלות במעלה הטבלה על חשבון אחרות בעקבות המרחק הצמוד בין קבוצות תחתית הפלייאוף העליון. הפועל פתח תקווה הציגה בשבוע שעבר תצוגת תחלית מול קטמון כש ניצחה בתוצא 6:3, ויכולה לעקוף את בית"ר תל אביב/רמלה במיקום במידה והיא תאבד נקודות.

הפועל בני לוד – הפועל קטמון ירושלים
שתי הקבוצות נמצאות בהידרדות לאחר הפסד במחזור הקודם. קטמון כאמור הובסו בידי הפועל פתח תקווה והפסד זה מצטרף לשני משחקים שקטמון לא מצליחה לנצח. בני לוד מן העבר השני תארח במגרשה הביתי לאחר שהפסידה באמצע השבוע לעכו והיא עם ניצחון בודד בפליאוף. יש לציין כי בשתי המפגשים בינהן עש כה הייתה ידם של שחקני קטמון הייתה על העליונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

משחקי הפלייאוף התחתון –
מכבי שעריים – הפועל נצרת עילית

כאשר שש נקודות מפרדיות בין השתיים הקרב הזה יכול להשפיע על כל אחת מהן. שעריים שלא הצליחה לנצח בחמשת המחזורים האחרונים, והמועמדת המרכזית לירידה, כשאופיר חיים מאמן הקבוצה, מודע לכך הוא ינסה לעשות ככל יכולתו בסגל השחקנים לשחזר את התוצאה בסיבוב השני, בו קבוצתו גברה על נצרת עילית ולהשיג נקודות יקרות מפז. נצרת עילית תגיעה למשחק החוץ לאחר שעלתה זמנית מעל הקו האדום כשהשיגה ניצחון חשוב על ניר רמת השרון, אם שחקני נצרת עילית רוצים באמת להישאר בליגה הם יהיו חייבים לנצח בכדי להיות במצב רגוע חסית לחודשים האחרונים.

שחקנים שעריים נראים מחוייכים באימון. בם ינסו לא לרדת לליגה א'. (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי שעריים

הפועל ירושלים – הפועל ניר רמת השרון
דוד מרטין הצליח להחזיר את הפועל ירושלים למסלול ההישארות כשהיא נמצאת נקודה בלבד מחוף מבטחים, לאחר שהשיגו שני ניצחונות. בכדי להמשיך את הרצף הירושלים יפגשו במגרשם הביתי את רמת השרון שפתחה את הפלייאוף עם ניצחון אך לא השכילה להמשיך את הרצף כשלא ניצחה במחזורים הקודמים והיא נמצאת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

הפועל עפולה – עירוני נשר
חניכיו של ראובן עטר טרם הפסידו מאז נכנסו לפליאוף התחתון ובכך הבטיחו באופן כמעט סופי הישארות ובמפגש הצפוני היא תפגוש את נשר שנמצאת במצב הפוך ממנה. מעמדו של המאמן אלדד שביט התערער לאחר שהקבוצה לא ניצחה ב9 המשחקים האחרונים ולאחר המחזור הקודם היא ירדה מתחת לקו האדום. בכדי להישאר השחקנים חייבים למצוא דרך להגיע ולכבוש לראשונה מזה שלושה מחזורים.

הפועל ראשון לציון – מכבי הרצליה
הכתומים מעיר היין יגיעו למגרש הביתי לאחר הניצחון רב השערים על שעריים והתמקמו בפסגת הפליאוף. מולה חניכיו של אייל לחמן שחייב להשיג ניצחון בכורה, לאחר שהוא וחניכיו הבינו שהם בצרות כשהם נמצאים שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

האם הרצליה תמשיך להסתבך בתחתית? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי הרצליה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort