אוססונה מפסידה לריאל מדריד במשחק בינוני – הבלאנקוס שוב בפסגה

לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות ברביעי, ריאל מדריד מנצחת את אוססונה בריינו דה נבארה ומגדילה את הפער מברצלונה שוב לנקודה. ריאל מנצחת משערים של רונאלדו, איסקו ולוקאס

מחצית ראשונה:

ריאל פותחת במערך של חמישה מאחור זו הפעם השנייה העונה. ככל הנראה, הכנה של זידאן לקראת משחק האלופות נגד נאפולי ברביעי. הנאפוליטנים משחקים משחק צרופים מהיר וקטלני, ובמערך של חמישה מאחור, זידאן מרוויח הגנה חזקה, כנפיים מהירות, מרכז שדה חזק והכי חשוב- חיפוי על המגינים התוקפים. בדקה ה-6 בנזמה בועט רע החוצה. דקה 10 עבירה מכוערת על כריסטיאנו במחצית המגרש של ריאל עולה בצהוב מוצדק. בדקה ה-13, איסקו נכנס למגע לא מכוון עם בונין, שרגלו נתקעת בדשא וקרסולו נשבר. פציעה די מזעזעת שמשאירה את שחקני שני הצדדים בהלם. הוא מובל באלונקה החוצה ובמקומו נכנס בלם צעיר, דוד גרסייה בן ה-22.

הרגע העצוב של המשחק (לה ליגה)
הרגע העצוב של המשחק (לה ליגה)

בדקה 17 פאוסטו בועט מרחוק ונבאס הודף. ריאל מתקשה להתרגל למערך, וגם העצירה בפציעה הוציאה לה אוויר. אבל בדקה ה- 23, כדור עומק של בנזמה מגיע לכריסטיאנו. הפורטוגלי בועט תוך כדי תנועה בצורה אופיינית ובועט בחדות פנימה! 1-0 לבלאנקוס. בדקות הבאות, ריאל התרכזה בלנסות ולהניע כדור. אוססונה מצליחה לדחוק את האורחת לשערה היא. מתפרצת בדקה ה-31 נגמרת במסירה רשלנית של הצרפתי בעונה הכי חלשה שלו מאז עבר לריאל. בצד השני, כשלא כובשים סופגים. 2 דקות אחרי מתפרצת רשלנית אוססונה כובשת את השוויון מרגלו של סרחיו לאון שמקפיץ באלגנטיות מעל נבאס. 1-1 מפתיע, אך לא את מי שרואה את המשחק. זידאן יורה לעצמו ברגל עם ההתעקשות על שמות במקום על שחקנים בכושר ועל מערכים שאינם תואמים את הדי אן איי של קבוצתו. 

בדקה ה-34 בנזמה מקבל פס של זהב מכריסטיאנו בשמאל ובועט כמו טירון לידיים של סיריגו. בנזמה הולך ומוכיח את הטענה של אוהדים רבים שהגיע הזמן למכור אותו ולהחליפו בחלוץ ברמה הגבוהה ביותר. מכאן ריאל התקשתה לייצר מצבים. זידאן חייב לעשות שינוי במחצית אם הוא רוצה לייצר יתרון.

ניצחון מצוין לריאל ששומרת על הפסגה (לה ליגה)
ניצחון מצוין לריאל ששומרת על הפסגה (לה ליגה)

מחצית שנייה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ריאל פותחת בלחץ והנעת כדור, אך דווקא אוססונה מגיעה למצב מסוכן ראשון שיוצא לחוץ. בדקה החמישים ושלוש בנזמה הלא מדויק שוב הורס התקפת מעבר מצוינת עם כדור עמוק מדי לכריסטיאנו. עוד לפני כן דנילו נפגע מדריכה מכוערת ואם ההיגיון הבריא לא גורם לזיזו לשנות מערך, הרי שהמזל יעשה זאת. חאמס נכנס לשחק. בינתיים בנזמה ממשיך לאבד כדורים בהתקפה, וזה ממש מתחיל להיראות כאילו זידאן מסתכל על שם המשפחה בבניית ההרכב, במקום על כושר ויכולת. בדקה ה-61 בנזמה שוב מתחכם ומאבד כדור ברחבה. איסקו בתפקיד המאגף מגיח מאחור, לוקח את הכדור, עוקף שחקן מימין ומבקיע לרחוק את שער היתרון. 1-2 לאורחת. 

איסקו משיג יתרון (לה ליגה)
איסקו משיג יתרון (לה ליגה)

בדקה ה-74, מצב ליד השער של אוססונה לא צולח, וראמוס תוך דקה נוגח לחוץ. דקה 78 כריסטיאנו היה צריך לקבל פנדל, אבל עשה זאת מעט תיאטרלי ולא קיבל. כריסטיאנו עשה שתי פעולות חדות במשחק שלם, ונשאלת השאלה – האם הוא לא לגמרי כשיר כבר תקופה ארוכה, או שהוא פשוט חזר מהפציעה בגמר היורו פחות טוב משהיה? ואולי יש בכלל סיבה אחרת? את התשובה לכך אולי אף פעם לא נדע. כך או כך, זה לא אותו רונאלדו שהתרגלנו לראות. בדקה ה-90 שני המחליפים חאמס ולוקאס משיגים מצב מסוכן, כשהראשון מוסר לשני, אך מאבק פיזי ברחבה גורם לכדור לעוף לשמיים. אבל הוא מקבל פיצוי במות כדור שעובר בין רגליו של רונאלדו (במכוון) וכובש שער יפה בהקפצה. ואסקז קובע 3-1 חשוב לריאל, שעולה בחזרה למקום הראשון.

הרכבים:

(מארקה)
(מארקה)

תוצאות נוספות:

ברצלונה התחילה את המשחק שלה בצורה מעט לא מדויקת, ונתקלה בהגנה עקשנית של אלבס, אותה תפגוש בגמר גביע המלך. אבל אחרי 38 דקות סוארס פורץ את הסכר וברצלונה משתלחת באלבס האומללה עם שישייה פסיכית. ברצלונה בכושר מצוין. שערים ל – סוארס, מסי ניימאר, אלכסיס וראקיטיץ' וכריסטיאנו עולה ל-14 שערי ליגה. להלן טבלת כובשי השערים והתוצאות הנוספות:

(לה ליגה)
(לה ליגה)

C4ZoemsWQAA5FMO

C4Y4ZOYW8AE0KDk

C4VZl3-WQAE3oxA

C4aESqNWMAAnlY4

בליגה האיטלקית, פיורנטינה מנצחת 3-0 בבית את אודינזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort