2:2 מטורף בסמי עופר

חיפה הובילה כבר פעמיים והייתה בדרך הבטוחה לניצחון אבל שער דרמטי של קיארטנסון קבע 2:2 דרמטי. המרוויחה הגדולה: הפועל באר-שבע שהגדילה את הפער לשמונה נקודות, שבוע לפני משחק העונה. אך, גם הצופה הנייטרלי שזכה לצפות באחד המשחקים הטובים העונה.

הכל היה מוכן לקראת המשחק המרכזי, הקהל משני הצדדים היה במיטבו, ממש אווירה אירופית ומחשמלת. אין ספק שהידיעה שיוסי בניון פותח בסופו של דבר בהרכב תרמה לחימום האווירה. מכבי חיפה הגיעה למשחק אחרי רצף שלילי של 4 משחקים ללא ניצחון ועדיין ללא שער בשנת 2017! מנגד מכבי ת"א הגיעה עם קרויף על הקוים ותנופה טובה במטרה להתקרב כמה שיותר למוליכה מהדרום. אצל הירוקים פתחו שלושה שחקני רכש חדשים ואצל הצהובים, אייל גולסה ויוסי בניון קיבלו קבלת פנים "חמה" בחזרה לכרמל.

RELATED POSTS

שחקני חיפה בחימום (צילום: שחר יגאל)
שחקני חיפה בחימום (צילום: שחר יגאל)

מחצית ראשונה

הצהובים פתחו בסערה שכבר אחרי 3 דקות ברק יצחקי סוחט מלויטה שתי הצלות נפלאות, השוער קיבל חזרה מהירה לדשא. הדחיפה העצומה מהקהל הביתי בהחלט עזרה לירוקים שבדקות הראשונות הפגינו לחימה על כל כדור, כזאת שמזמן לא ראו מהם.

הקהל הירוק בתצוגה נפלאה (צילום: שחר יגאל)
הקהל הירוק בתצוגה נפלאה (צילום: שחר יגאל)

בדקה ה- 11! וואו איזה שער נפלא! גילי ורמוט נעצר בעבירה במרכז המגרש, מוציא כדור מהר לאגף ימין אל עמית זנטי שבכדור רוחב שעובר את ראייקוביץ', מגיע לעומר דמארי שמקרוב מגלגל את שער הבכורה שלו ושל הירוקים בשנה זו! 0:1 מכבי חיפה.

מכבי חיפה נכנסה לטירוף ובדקה ה- 13 נסיון נוסף של עמית זנטי מתגלגל החוצה. באותה דקה, חילוף מוקדם של מכבי ת"א, שרן ייני עולה לבכורה מחודשת במקומו של אבי ריקן.

דקה 15, אייל גולסה הראשון להיכנס לפנקס של חכמון. בדקה ה-19 הזדמנות ענק של דמארי להשלים צמד, אחרי פריצה נפלאה של ורמוט משמאל, החלוץ בועט חלש מ-7 מטרים לגוף של השוער הסרבי. בדקה ה-21, אלברמן חולק כבוד ומעביר לייני את סרט הקפטן.

פדיחה מדהימה לעומר דמארי (פייסבוק מנהלת הליגה)
פתיחה מדהימה לעומר דמארי (פייסבוק מנהלת הליגה)

דקה 24 פריצה של דסה מהצד מניבה רבע מצב לצהובים, שמאז השער נעלמו לגמרי. דקה 29 גם גאקלמאכר רואה צהוב, אחרי שעצר נסיון מתפרצת של טל בן חיים.  לאחר כמה דקות של שליטה בצהוב, בדקה ה-33 גם אלושי מקבל כרטיס צהוב לאחר עבירה על בניון.

לקראת סוף המחצית העצבים עלו בכל הכיוונים לאחר עימותים בין בן חיים לקאגלמאכר שהובילו לדין ודברים בין הספסלים ולאחר עוד מספר רגעים, גם עבירה של מנחם על דסה גררה התערבות מצד הקוון להפריד בין השניים.

דקה 42, צהוב גם לאלברמן, לאחר עבירה על זנטי הצעיר שבהחלט מפגין ביטחון במשחק שלו ונראה כמו שחקן ותיק על הדשא.

עם הכניסה לתוספת הזמן קרן שמעלה יצחקי ננגחת סנטימטרים מעמוד השער, כמעט שוויון לפני המחצית.

מחצית שנייה

בפתיחת המחצית כבר חילוף שני אצל הצהובים, בן הרוש עולה במקומו של פיליפנקה ותופס את עמדת המגן השמאלי, ייני עובר לשחק כבלם.

דקה 49, כרטיס צהוב לקמיל ואצק.

גם הקהל הצהוב צהל (צילום: שחר יגאל)
גם הקהל הצהוב צהל (צילום: שחר יגאל)

בדקה ה-58 טל בן חיים עם נסיון מרחוק שהולך מעל השער. במחצית השנייה אין שינוי של ממש במשחק הירוקים לוחצים אך לא מגיעים למצבים, הצהובים משחקים מפוזר מאוד. בדקה ה-61 נסיון נגיחה של קיארטנסון הולך החוצה.

הצהובים מתחילים להתעורר ובדקה ה-65 עוד נסיון נהדף לקרן על ידי לויטה. לא עוברת דקה ויש לנו שער! פריצה נוספת של אלי דסה בצד ימין שמעביר כדור לחלוץ האינסלנדי של הצהובים, הוא לא מתבלבל וכובש, 1:1 בדקה ה-67. לאחר שער השוויון נכנס למגרש רכש נוסף של הירוקים, פיטים אזמי להופעת בכורה.

דקה 70, יצחקי רואה צהוב. בדקה ה-73, גולסה משתחרר לבעיטה מקצה הרחבה שנהדפת בקושי על ידי לויטה, ובזינוק לכדור החוזר, קיארטנסון מבצע עבירה ורואה כרטיס צהוב. שער השוויון הכניס את חיפה קצת להלם ועצבים, למרות נסיונות של ורמוט לעשות משהו ברחבה, הגנת הצהובים הסתדרה.

בדקה ה-77, כל הקהל הירוק על הרגליים במחיאות כפיים לעומר דמארי שהוחלף על ידי רוקאביצה. דקה 80, מכבי ת"א עם חילוף אחרון, דור מיכה במקומו של ברק יצחקי. גם מולנסטיין ביצע את החילוף האחרון שלו שבדקה ה-81, רועי קהת נכנס במקומו של עמית זנטי הצעיר. מבשל השער קיבל תשואות מהקהל המקומי. בהחלט משחק מעולה של הילד.

בדקה ה-87!!! רועי קהת! שרק נכנס לפני כמה דקות עולה לנגיחה מכניע את ראייקוביץ' ומקרב את הירוקים לניצחון חשוב. 1:2 בירוק!

אבל רצונות לחוד ויכולת לחוד! דקה בתוך תוספת הזמן, 2:2! החלוץ האיסלנדי משלים צמד ומשתיק את סמי עופר! איזה משחק!!

צמד של קיאטרנסון סידר תיקו לחניכיו של קרויף (פייסבוק מנהלת הליגה)
צמד של קיארטנסון סידר תיקו לחניכיו של קרויף (פייסבוק מנהלת הליגה)

משחק העונה הבטיח וקיים בגדול!

הרכבי הקבוצות:

מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קאגלמאכר (ק), הולמאר אוילפסון, מארק ואליינטה, סאן מנחם, נטע לביא, אניס אלושי, קמיל ואצק (פיטים אזמי, 67), גילי ורמוט, עמית זנטי (רועי קהת, 81), עומר דמארי (ניקיטה רוקאביצה, 77).

מכבי ת"א: פראדרג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, איגור פיליפנקה (עמרי בן הרוש, 46), אבי ריקן (שרן ייני, 13), גל אלברמן (ק), אייל גולסה, יוסי בניון, טל בן חיים (חלוץ), ברק יצחקי (דור מיכה, 80), וידאר קיארטאנסון.

 

תגובות:

ג'ורדי קרויף: "מאכזב לא לנצח, לא התוצאה שקיוויתי לפני המשחק. שני השערים היו טעויות שלנו שיכולנו למנוע. אני יכול רק להודות לשחקנים על הלחימה שנתנו עד לסיום. האופי הזה משמח אותי לקראת המשך העונה. לדעתי כל המשחקים הבאים הם כמו משחקי גמר מעכשיו, כולם יאבדו נקודות ואנחנו צריכים להיות עירנים. בן חיים שיחק היום 90 דקות כי הוא התאמן טוב והיה מוכן, אני לא מוכן להגיב האם זה היה משחקו האחרון".

עומר דמארי: "היה לנו משחק טוב, מבחינה אישית אני מרוצה, חבל שלא ניצחנו בסופו של דבר. לוקח זמן להתחבר, אני מאמין שיראה יותר טוב בהמשך".

רנה מולנסטיין: "אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא משחקים כל שבוע מול מכבי ת"א, אנחנו נצטרך גם בשבוע הבא לשחק כנו ששיחקתי היום, אמרתי את זה גם לשחקנים. לא ציפיתי להיות במקום שביעי אחרי מחזור 20, אנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות להמשך על מנת להגיע לפלייאוף העליון. לקראת שבוע הבא אני מדבר עם השחקנים לגרום להם להבין שגם שבוע הבא צריך לשחק באותה רמה כמו ששיחקו היום, גם נגד אשקלון".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורך

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?