תיקו שכולו הפסד: 1:1 בין בית"ר לאשדוד

שוב חוזר הניגון. לאחר שלושה ניצחונות רצופים נראה היה שבית"ר יוצאת לדרך חדשה אך היום היא הוכיחה שבסך הכול היא עדיין אותה קבוצה, כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי מול מ.ס אשדוד, אחרי שנקלעה לפיגור.
לאחר ההפסד של קרית שמונה 2:0 לבאר שבע בית"ר הגיעה למשחק כשהיא יודעת שניצחון יקנה לה את המקום הרביעי, ירחיק אותה ממכבי חיפה ויקרב אותה למכבי תל אביב, שתי קבוצות שיפגשו אחת מול השנייה ביום שני. למרות זאת רן בן שמעון הרכיב את קובי מויאל ויעקב בריהון המחליפים בהרכב כשגם חן עזרא זכה לפתוח בהרכב, בפעם הראשונה שלו בבית"ר.
ההרכב של רן בן שמעון (דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר)
ההרכב של רן בן שמעון (דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר)
 בית"ר שלטה בכדור במחצית הראשונה, הגיעה למצבים והייתה יותר מסוכנת כאשר לעומתה אשדוד ניסתה לעקוץ במתפרצות-דבר שלא הצליח לה. כבר בדקה ה-14 נעשה החילוף הראשון, זהו היה לוסיו שיצא בשל מתיחה ובמקומו נכנס דין דוד. בריהון של בית"ר היה מעורב מאוד והגיע למספר מצבים, אך לא הצליח למצוא את הרשת ב-45 הדקות הראשונות. אצל אשדוד יואב ג'רפי השוער היה מצוין כאשר גם חולית ההגנה הייתה יציבה ולא נתנה לבית"ר להכניע את השוער שלהם.
בעקבות היכולת ההתקפית של קבוצתו במחצית הראשונה החליט רן בן שמעון לבצע התקפי כפול ולשלוח את ורד וזגורי למערכה. זה עלה לו ביוקר כשאשדוד מצאה את הרשת אך בהתקפה הם תרמו רבות. גם במחצית השנייה בית"ר שיחקה גבוה מאוד וזה השתלם לה עם שער בדקה ה-71 של איתי שכטר. בית"ר לא הצליחה לתקן את מה שאשדוד קלקלה והדרומיים יכולים לצאת מהמשחק הזה מאוד מרוצים, בדיוק ההפך מבית"ר שהגיעה ליותר מ-20 בעיטות לכיוון השער אך מצאה את הרשת פעם אחת בלבד וגם זה בפנדל.
מהלך המשחק:
בדקה הרביעית, כדור חופשי מצוין של איינבינדר הגיע אל ראשו של רואדה שנגח טוב אבל ג'רפי הציל את הכדור המסוכן.
בדקה ה12, עוד כדור חופשי טוב של איינבינדר הגיע אל בלם בית"ר, הפעם זה היה מורי, ששלח את הכדור גבוה.
חילוף ראשון במשחק לוסיו יוצא-דוד נכנס.
לאחר 3 וחצי דקות בריהון הגיע למצב טוב מחוץ לתיבת החמש אך גם הוא בעט מעל השער.
בדקה ה-20, אשדוד קיבלה כדור חופשי ממצב נוח מאוד אך מושל לא עבר את החומה.
-בדקה ה-34, ערבוביה ברחבה יצרה מצב מאוד מסוכן עבור שכטר, אך סירושטיין הרחיק לקרן.
-לאחר 4 דקות מהלך מצוין של בריהון שבעט, אך הכדור פגע בניר ברדע ויצא לקרן. מהקרן שכטר הגיע למצב של מעין מספרת שנעצרה אצל ג'רפי.
-עם פתיחת המחצית השנייה רן בן שמעון ביצע שני חילופים: ישראל זגורי ועידן ורד שני השחקנים שכבשו נגד הפועל כפר סבא במקומם של פריירה ובריהון.
-בדקה ה-47 מויאל בעט מכ30 מטרים, ג'רפי שוב במקום.
-לאחר דקה וחצי מתפרצת של אשדוד הובילה לכדור רוחב מסוכן אותו הרחיק רואדה, אך הוא היה קרוב מאוד למצוא את הרשת הלא נכונה.
בדקה ה-52 1:0 לאשדוד. שיטת המשחק של רוני אוואט השתלמה לו ובסופה של מתפרצת טובה דין דוד שנכנס כמחליף נגח מקרוב לאחר יציאה רעה של קלימן.
-דקה לאחר השער של אשדוד, ורד עבר שלושה שחקני אשדוד בסלאלום נהדר אך הוא בעט מעל המשקוף.
-לאחר שלוש דקות בלבד, עוד מהלך התקפי יפה של בית"ר הסתיים בנגיחה של עזרא ובהצלה של שער כמעט בטוח של ג'רפי.
-בדקה ה-66 בעיטה חופשית חזקה של עזריאל נעצרה אצל קלימן.
-דקה וחצי לאחר מכן עזרא בעט מרחוק, מעל המסגרת של אשדוד.
בדקה ה-71 בית"ר השוותה, 1:1. בית"ר קיבלה כדור חופשי מסוכן. רואדה בעט, סירושטיין קפץ עם היד ובית"ר זכתה בפנדל. שכטר עמד מול ג'רפי, בעט חזק לאמצע ומצא את הרשת.
תוצאת תמונה עבור ‪itay shechter‬‏
לא סקורר אבל הוא עם שני שערים בשני משחקים (ויקיפדיה)
 -הבליץ ההתקפי של בית"ר המשיך ובדקה ה73 היא הגיעה לשני מצבים, את הראשון רואדה בעט לפינה וג'רפי הדף ואת השני זגורי שלח מעל השער.
-דקה 79 חילוף אחרון אצל המארחת, מויאל פינה את מקומו וסאבו נכנס במקומו.
-לאחר חצי דקה הזדמנות גדולה לבית"ר עם זגורי ושכטר שלא היו מתואמים ופיספסו מצב לשער.
-עד הסיום בית"ר הגיע להמון חצאי מצבים אך לא הצליחה למצוא את השער השני והמשחק הסתיים בתוצאה 1:1.

תוצאת הסיום במשחק (פייסבוק מנהלת הליגה)
תוצאת הסיום במשחק (פייסבוק מנהלת הליגה)
 הרכבים:
מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, בנצי מושל, ניר ברדע, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', גיאורגי בטאייב (דן ביטון-'76), חן עזריאל (בן בן יאיר-'82), גדי קינדה, אור אינברום, דולי מנגה, לוסיו מרניאו (דין דוד-'14).
בית"ר ירושלים: בוריס קלימן, דוד קלטינס, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודימיר פריירה (עידן ורד-'46), דן איינבינדר, קובי מויאל (אריק סאבו-'78), יעקב בריהון (ישראל זגורי-'46), חן עזרא, איתי שכטר.
יתר משחקי הערב בליגת העל:

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort