פעמיים כי טוב – באר שבע ניצחה את קריית שמונה 2-0 בטרנר

פעמיים כי טוב – באר שבע הביסה את קריית שמונה 2-0, בפעם השנייה העונה משערים של וואקמה וראדי, במשחק קשה מאוד בטוטו טרנר. בעקבות הניצחון, באר שבע פתחה פער של 9 נקודות על מכבי תל אביב ומראה סימנים של חזרה לקבוצה החזקה שכולנו מכירים.

ניצחון קריטי במאבק האליפות (מנהלת הליגות לכדורגל)
ניצחון קריטי במאבק האליפות (מנהלת הליגות לכדורגל)

באר שבע וקריית שמונה נפגשו בפעם השלישית העונה, למשחק צמרת קריטי לשתי הקבוצות – מצד אחד, האלופה מגיעה למשחק בתקופה רעה, לאחר תיקו  נגד מכבי פתח תקווה בליגה וההפסד בגביע מול היריבה מהצפון, ללא ניצחון בשבועיים האחרונים. מנגד, קריית שמונה מגיעה במומנטום נהדר, והעונה היא רשמה לעצמה ניצחון חשוב על מכבי חיפה ועל האלופה הטרייה, שנגדה היא שיחקה היום.

עם שריקת הפתיחה בטוטו טרנר, ניתן היה להרגיש את הלחץ. קריית שמונה לא עשתה לבאר שבע חיים קלים. המשחק נפתח בלחץ רב של שתי הקבוצות. בדקה ה-4 מאוריציו קיבל כדור עומק נהדר, אך הוא לא השתלט עליו טוב ובעט כדור שמצא את רגליהם של שחקני ההגנה של באר שבע. בדקה ה-16 מליקסון העביר כדור נהדר לברדה, שעבר בקלות את ניצן, אך הבעיטה מצאה את רגליו של מימוני שהיה עירני במיוחד, והציל את קריית שמונה מירידה לפיגור בדקות הראשונות של המשחק. קצב המשחק המהיר המשיך, ובדקה ה-19 אוחנה קיבל כדור מווקאמה, הגיע למצב בעיטה אך בחר למסור לראדי שבעט ברשלנות לכיוון היציע.

המחצית הראשונה של המפגש השלישי בין הקבוצות העונה התאפיין בהתקפות רבות של באר שבע, שרובם הכמעט מוחלט לא מצאו את המסגרת. חוסר דיוק במסירות ובבעיטות, וחוסר סדר מוחלט אפיין את באר שבע, שסבלה גם ממשחק אנמי מאוד במחצית הראשונה. אך אצל קריית שמונה, זה התנהל אחרת. סדר, לחץ נכון ושיתוף פעולה בעיקר בחלק האחורי של הקבוצה, שם את ידה של קריית שמונה על העליונה במחצית הראשונה. עבודה טקטית נהדרת של תומר קשטן. אך מה שמנע ממנה לכבוש, הייתה בעיקר ההגנה הצפופה של באר שבע, שכמעט ולא אפשרה לשחקני היריבה להחדיר כדורים לרחבה. וגם כשכן, גורש היה ערני מאוד, והיווה בלוק שהפריד בין קריית שמונה לעלייה ליתרון מוקדם. 0-0 במחצית. 

אך המחצית השנייה התנהלה אחרת. החילופים של מאוד בוזגלו ובן שהר שינו את פני המשחק הזה ב-180 מעלות, ובאר שבע הציגה כדורגל נהדר. כבר בדקה ה-46, בוזגלו קיבל כדור רוחב נהדר לאגף ושחרר בעיטה שפספסה את המסגרת בסנטימטרים בודדים. ושוב, מליקסון מקבל כדור מאזולאי, אך הבעיטה של מליקסון בדומה לזו של קודמו, לא מצאה את המסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מספר דקות לאחר מכן, מאורוציו העביר כדור נהדר לקריאף, שבעט נהדר לכיוון הרשת של האדומים, אך לא בפעם הראשונה היום גורש עמד במקום הנכון בזמן הנכון, והשאיר את באר שבע במשחק.

בדקה ה-66: וואקמה הגביהה כדור נהדר לבוזגלו, שבעט וולה שלא מצא את הרשת. שלוש דקות לאחר מכן, עוד התקפה נהדרת של באר שבע – וואקמה קיבל כדור מבן שהר שהעביר אותו למליקסון, והאחרון בעט בעיטה טובה שנעצרה בהדיפה עוד יותר טובה של ניצן, וההדיפה הגיעה לרגליו של בן שהר שלא מצא את הרשת בבעיטת הריבאונד.

בדקה ה-77 נ'גוקו שנכנס כמחליף מספר דקות לפני כן, קיבל צהוב שני לאחר שתי עבירות אגרסיביות מאוד.

אך סוף סוף זה הגיע – בדקה ה-78 וואקמה קיבל כדור מאוחיון, ניצן הצליח לעצור את הבעיטה הראשונה, אך מול השנייה  לא היה לו שום סיכוי, ו-וואקמה מעלה את הקבוצה מבירת הנגב ל-1:0 קריטי מאוד במאבק האליפות של באר שבע.

וואקמה מעלה את באר שבע ליתרון (עמוד האינסטגרם של באר שבע)
וואקמה מעלה את באר שבע ליתרון (עמוד האינסטגרם של באר שבע)

בדקה ה-81 שלומי אזולאי השיג כדור בשלהי הרחבה וכמעט משווה את התוצאה, אך הוא לא פעל מספיק מהר ובעיטתו נבלמה על ידי הגנת הדרומיים.

בדקה ה-85 – עוד שער! ראדי הכפיל את התוצאה לטובת באר שבע, לאחר שקיבל כדור נהדר ממאור בוזגלו, וראדי שחרר בעיטה נהדרת לפינה השמאלית של השער, שהשאירה את אוהדי קריית שמונה פעורי פה.

ראדי עם שער מ-20 מטרים (דף הפייסבוק וסרמיליה)
ראדי עם שער מ-20 מטרים (דף הפייסבוק וסרמיליה)

הרכב באר שבע:

גורש; אוחיון, טאהא, הובאן, תורג'מן; אוגו, אוחנה (46 בוזגלו), ראדי; מליקסון, ברדה (58 שהר), וואקמה (88 גדיר).

הרכב קריית שמונה:

ניצן; נאסר (62 נג'וקו), פרננדז, מימוני, ביטון; צלישר (71 אזולאי), שמיר, קריאף; עאבד (61 אלקיים), מאוריציו, אזולאי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort