חזק בצמרת: 2-0 למכבי פתח-תקווה נגד בני יהודה

משחק של שבת אחר-הצהריים תחת גשם שוטף מכבי פ"ת שטפה את המגרש וניצחה 2:0 את בני יהודה, מיחאי רומן(38), כבש את הראשון והנער הצעיר מנור סולומון(78), התכבד בשער הבכורה בליגת העל וסגר עניין לאחר טעות של זובאס

באחה״צ חורפי למדי במסגרת מחזור מספר 20 בליגת העל הפגיש לנו באצטדיון המושבה בין מכבי פתח תקווה לבני יהודה. חניכיו של קובי רפואה מגיעים בכושר נהדר לאחר התיקו הדרמטי נגד מוליכת הליגה, הפועל ב״ש  והניצחון בשמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל ת״א. גם חניכיו של ניסן יחזקאל ויצחק שום מגיעים בפורמה נהדרת לאחר ניצחון הליגה על מ.ס אשדוד וכמובן הניצחון המרשים בשמינית גמר נגד הפועל אשקלון 4:0 אם כי יסבלו מהיעדרותם של אלון תורג'מן המוצהב ואנטוניו מרשיץ' הפצוע. מצפה לנו מפגש מרתק בין שתי הקבוצות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה: 0:1 מכבי פ"ת

גל לייבוביץ פתח את התמודדות בין שתי הקבוצות כ-1500 צופים הגיעו היום למושבה.

המארחת הייתה הראשונה לאיים וכבר בדקה ה-3 איימה על השער אך גידי קאניוק בעט לא מדויק ופספס במעט את מסגרת השער של זובאס.

עוד נסיון של פ״ת בדקה ה-8, הגבהה מדויקת של אלו מצאה את הראש של רומן שנגח מעל השער, פ״ת יותר מאיימת מפתיחת המשחק ושולטת בקצב המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-14 נפלה הזדמנות הטובה במשחק עד כה ודווקא לצד הכתום, שחקן הרכש ז׳ייטה הגביהה נהדר וגלבאן מצא את עצמו חופשי מול עמוס אבל בעט ברשלנות היישר לידיים של עמוס, הזדמנות גדולה.

הזדמנות נהדרת לפדרו גלבאן (קרדיט: אלוני מור, האתר הרשמי של בני יהודה ת"א)
הזדמנות נהדרת לפדרו גלבאן (קרדיט: אלוני מור, האתר הרשמי של בני יהודה ת"א)

לא חלפה דקה וגם הגיע תורו של זובאס למתוח את איבריו, קאניוק הפעם בנסיון הרבה יותר מדויק מצא את זובאס ערני.

בדקה ה-27 מבוכה בהגנת פ״ת איך דוס סנטוס התעשט בשנייה האחרונה ומנע שער וודאי מאלמוג בוזגלו.

בדקה ה-30 עוד נסיון מרחוק של המארחים הפעם זה היה תורו של לירוי צעירי למצוא את זובאס מוכן, פ״ת מתקרבת לשער היתרון שמגיע לה.

איזו הצלה של אמיליו זובאס! השוער הליטאי בעצירה כפולה בדקה ה-36 מנע שער ודאי מגיא מלמד, המטווח של פ״ת על שערה של בני יהודה נמשך.

בדקה ה-38 סוף סוף מכבי פ״ת מנצלת את יתרונה העצום במשחק עד כה, לירוי צעירי מצא את מחיאי רומן שכמו חלוץ גדול הסתובב ברחבה והפעם לזובאס לא היה שום סיכוי 1:0 מכבי פ״ת מוצדק מאוד

חגיגות השער של מיחאי רומן, יתרון מטצדק למכבי פ"ת (צילום: עומרי אליה)
חגיגות השער של מיחאי רומן, יתרון מטצדק למכבי פ"ת (צילום: עומרי אליה)

בקושי דקה חלפה וכמעט גלבאן עושה שוויון, אך הוא פספס במעט הגבהה נהדרת של בוזגלו.

המחצית הראשונה נגמרת ב-1:0 לזכותה של מכבי פ״ת יתרון מוצדק יש לומר.

מחצית שנייה: 0:2 מכבי פ"ת

גשם כבד פתח את המחצית השנייה מעניין אם זה ישפיע על המשחק ניסן יחזקאל ערך חילוף אחד והעלה את רועי גורדנה במקומו של שון גולדברג.

גשם שוטף במשובה (קרדיט: אלוני מור, האתר הרשמי של בני יהודה ת"א)
גשם שוטף במשובה (קרדיט: אלוני מור, האתר הרשמי של בני יהודה ת"א)

בני יהודה כמעט ומצליחה להשוות בפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-50 יונתן כהן ניסה את מזלו ופספס ממש במעט את המסגרת.

קצב מסחרר יש לנו במושבה בפתיחת המחצית השנייה. שוב זה קניוק הדומיננטי בבעיטה מחוץ לרחבה שממש משפשפת את המשקוף, כמה זה היה קרוב לשני של פ"ת.

בדקה ה-55 עוד ניסיון מחוץ לרחבה של בני יהודה שוב פעם יונתן כהן ניסה את מזלו ומצא את עמוס מוכן, ללא ספק ישנה הוראה של המאמנים לטווח כמה שיותר את השער עקב תנאי המגרש החלקלק.

טעות ענקית של גורדנה בדרקה ה-56 כמעט עולה לבני יהודה בשני, מלמד חטף לגורדנה את הכדור באיזור קריטי ומלמד מיהר למסור לקניוק ששוב לא דייק ופספס מצב מבטיח.

חילוף במכבי פ"ת בדקה ה-60 דובב גבאי סוגר בכורה פושרת למדי והילד המוכשר מנור סולומון עולה במקומו.

בדקה ה-65 קומדיית טעויות בהגנת מכבי פ"ת כמעט ועולה להם בשוויון, ניסיון הרחקה של דנינו פגע נעצר במשקוף של דני עמוס, מזל גדול למארחים ולבלם הצעיר.

חילוף שני בשורות בני יהודה סתיו פיניש מחליף את ז'ייטה טיז'אן בדקה ה-66.

בדקה ה-74 עוד ניסיון מרחוק הפעם של גיר מלמד אך שוב הבעיטה רחוקה מלהיות מדויקת, יש לומר שלזובאס אין הרבה עבודה לעומת דני עמוס.

הצלה מדהימה של דני עמוס! בדקה ה-76 אלמוג בוזגלו מצא את הראש של יונתן כהן, אך עמוס עצר ברפלקס אדיר.

דווקא לאחר דקות טובות של בני יהודה מכבי פ"ת עולה ליתרון 2:0, בדקה ה-78 הילד מנור סולומון מנצל טעות ענקית של זובאס וכובש את שער הבכורה שלו בליגת העל, זה לא יכל להיות שער קל יותר.

בדקה ה-80 נאור פסר השאיר את חניכיו של קובי רפואה בעשרה שחקנים לאחר גלישה מסוכנת וכרטיס צהוב שני. האם לבני יהודה יש צ'אנס לחזור?

בדקה -87 איציק עזוז ניסה את מזלו מחוץ לרחבה הכדור הגיע איכשהו ליובאנוביץ' אך שוב ידו של עמוס הייתה על העליונה, אחד המצטיינים הערב.

עד לסיום התוצאה לא משתנה ומכבי פ"ת רושמת עוד ציון דרך בעונה המופלאה שלה עד כה, 2:0 בסיום למכבי פ"ת.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם הקהל שלה בסוף המשחק (צילום: עומרי אליה)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם הקהל שלה בסוף המשחק (צילום: עומרי אליה)

הרכב מכבי פתח תקווה: דני עמוס, אליסון דוס סנטוס, עומר דנינו, דור אלו, נאור פסר(כרטיס אדום, 80), לירוי צעירי, רומאריו פירס, גידי קניוק(אייטור מונרוי, 86), רומן מיחאי(אורי מגבו, 83), גיא מלמד ודובב גבאי (מנור סולומון, 61).

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, מרקו יובאנוביץ׳, בן צעירי(אלי הרוש,79), טיג׳אן ז׳ייטה (סתיו פיניש, 68), שון גולדברג (רועי גורדנה, 46), פדרו גלבאן, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו ונריוס ולאסקיס.

לירוי צעירי התבטא לאחר המשחק: "אני חושב שאנחנו כבר תקופה ארוכה בכושר טוב מנצחים ומייצרים כדורגל חיובי ויש לזה תוצאות, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על אף קבוצה אחרת".

לגבי השינוי המנטלי בסיבוב השני: "אי אפשר להצביע על נקודה מסוימת, זה קורה לקבוצות גם לקבוצות חזקות כמונו וקובי מנסה לעבוד איתנו על הפן המנטלי".

 

מאמן בני יהודה, ניסן יחזקאל גם התבטא בסוף המשחק: "לא יודע הגיע לנו קצת יותר במשחק הזה, אם אתה מסתכל על המחצית הראשונה פדרו הגיע לשתי הזדמנויות מפתח לא זכור את פתח תקווה ברחבה שלנו עד הדקה ה-30, אל תשכחו שהיו לנו הרבה חיסורים ועומס של משחקים. אנחנו צריכים להתרכז בקבוצות בסדר גודל שלנו"

לגבי חיזוק בינואר: "בוודאי שיש לנו רצון ושאיפה להתחזק, לפחות עוד שניים שחקנים אנחנו חייבים להרחיב את הסגל בשביל לשרוד בליגה, אני יכול להבין את הרצון של פדרו גלבאן להשתדרג כללית בגילו המופלג(לגבי הצעה מסין), אך אני מאמין לו שהוא אמר לי שהוא רוצה להישאר"

גם קובי רפואה,מאמן מכבי פ"ת התראיין מן הצד המנצח והגיב לטענותיו של יחזקאל: "יכול להיות שהוא ראה משחק אחר וזה גם בסדר, בני יהודה אולי הגיעו ל4 מצבים בזמן שאנחנו הגענו לעשרה מאמין שהם יראו אח בווידאו"

לגבי שער הבכורה של הילד המוכשר, מנור סולומון: "אתם רואים לבד שמנור הוא חלק מהרוטציה שלנו והוא שחקן מצוין, כולם עוזרים לו ואין לי ספק שידובר רבות עליו בעתיד"

לגבי ההגרלה נגד מכבי ת"א ברבע גמר הגביע: "זה קרב קשה גם למכבי ת"א וגם לנו, אך אני לא מסתכל על זה, כרגע הראש שלי בק"ש וביתר ירושלים שזה מלחמת עולם מבחינתו".

לגבי חיזוק בחלון העברות הנוכחי: "יש לנו איזה חלוץ זר על הכוונת אמור לנחות בראשון או שני כדאי שנוכל להעבירו בבקרה מהר, ומעבר לחלוץ אין עוד שחקנים שאמורים להצטרף בסך הכל אני מאוד מרוצה מהסגל שלנו גם עם החלוץ לא יגיע בסופו של דבר".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית