אוויר לנשימה: רעננה מנצחת את כפ"ס

הפועל רעננה רושמת ניצחון חשוב על יריבתה לתחתית, הפועל כפר סבא. מוחמד שכר כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-63. אלי כהן רושם הפסד במשחק הבכורה שלו בכפר סבא, לאחר שנאלץ להסתדר במשך יותר ממחצית בחיסרון מספרי, לאחר שצ'יבוטה ספג כרטיס אדום

האצטדיון העירוני בנתניה שימש כתפאורה הערב, לדרבי השרון שהפך לקרב תחתית ישיר לשתי הקבוצות הנמצאות במשבר. הפועל כפ"ס הגיעה למשחק הערב עם מאמן חדש, אלי כהן הוותיק שהחליף את שרון מימר. מנגד הקבוצה מרעננה שכחה כבר את טעמו של ניצחון מאז אותה סנסציה מול הפועל ב"ש.

3 דקות מהפתיחה טעות קשה של עדי נימני,שפשוט השאיר למאוויס צ'יבוטה כדור על מגש, אך אריק יאנקו חיפה על חברו לחוליית ההגנה ויצא היטב מול החלוץ בירוק.

בדקה ה-13 תרגיל קרן קצרה הגיע לטל בנש, שהכניס כדור נפלא לאזור המסוכן, איציק כהן הכניס רגל מארבעה מטרים, אך לא הצליח לייצר מגע איכותי עם הכדור.

דקות הפתיחה התאפיינו בשליטת האורחים, בעוד חניכיו של סילבס התקשו לצאת קדימה. למרות זאת בדקה ה-23, גם רעננה הגיעה למצב מסוכן, לאחר שזכתה בבעיטה חופשית 18 מטרים מהשער. אלעד גבאי סובב את הכדור למסגרת, אך רן קדוש זינק בזמן והדף את הכדור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חניכיו של סילבס התעוררו מהתרדמת בה היו בתחילת המשחק והחלו ליזום יותר. בדקה ה-36 שמעון אבוחצירה ניסה את מזלו מרחוק, אך הבעיטה של החלוץ לא הייתה בכיון.

שלוש דקות חלפו וגם יובל שבתאי ניסה את מזלו מרחוק, לאחר שהגנת כפ"ס הרחיקה רע, אך מ-16 מטרים הקשר לא הצליח למצוא את המסגרת.

שלוש דקות לסיום המחצית רעננה הגיעה להזדמנות הטובה במשחק, מוחמד שכר ניצל טעות נוראית של איציק כהן ומצא את עצמו לבד מול קדוש, אך החלוץ הצעיר שחרר בעיטה איומה ובזבז את ההזדמנות.

דקה למחצית כפר סבא נקלעה למצוקה קשה, לאחר שמאוויס צ'יבוטה ביצע עבירה חריפה על בן בנימין ואילץ את מנשה משיח לשלוף לו את הכרטיס האדום. זה היה אקורד הסיום הלא נעים בכלל של המחצית הראשונה.

אלי כהן הבין שלמרות שקבוצתו בנחיתות מספרית כל תוצאה חוץ מניצחון אינה באה בחשבון, ולכן הכניס בפתיחת המחצית את עומר פדידה הדינאמי, במקום הבלם סער בראון. גם סילבס שינה מערך והכניס את יובל טיטלמן במקום אלעד גבאי.

סילבס המשיך לחשוב התקפה והכניס את דור חוגי במקום בן בנימין בדקה ה-54. החלוץ כמעט החזיר למאמנו  טובה דקה לאחר שנכנס, אך ניסיון הבעיטה שלו נהדף לקרן.

בדקה ה-63 נפרץ הסכר. התקפה מתפרצת של רעננה הובילה להכנסת כדור טובה ליובל טיטלמן שהמשיך מהאוויר. קדוש הדף, אך אל הריבאונד הגיע מוחמד שכר, שכבש מקרוב.

דקה לאחר שנקלעו לפיגור הירוקים כמעט חזרו למשחק. דייגו קאצ'ובה שחרר בעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה שאילצה את יאנקו למתוח איבריו על מנת להגיע לכדור, עומר פדידה הגיע לכדור החוזר, אך לא הצליח לשחרר בעיטה ראויה לשמה.

יובל שבתאי יכל לסגור את הסיפור בדקה ה-84, אך רן קדוש סיפק הצלה נהדרת. בסיום ניצחון חשוב לחיים סילבס וחניכיו לאחר תקופה קשה. בעוד אלי כהן מתחיל להבין את עומק הבוץ בו נמצאת קבוצתו.

חיים סילבס,מאמן רעננה:

" מדובר בהקלה קודם כל. פתחנו לא טוב אבל בהמשך זה התאזן. ההרחקה של צ'יבוטה יכלה לעשות לנו חיים קלים יותר, אבל לאחר שבמשחקים האחרונים שיחקנו טוב והפסדנו, היום אני אקח את הניצחון."

אלי כהן המאמן המנוצח:

"אין ספק שלא כך רציתי להתחיל את הקדנציה בכפר סבא. פתחנו טוב אבל לא ידענו לנצל את זה. אין ספק שההרחקה של מאוויס פגעה בנו, למרות שלטעמי המשחק היה ברובו מאוזן במחצית השנייה, עד השער שספגנו."

הרכבים:

הפועל רעננה:

אריק יאנקו,  אלעד גבאי (יובל טיטלמן, 45)עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, אלי בבייב (רועי שוקרני, 69), בן בנימין (דור חוגי,54) , יובל שבתאי, שמעון אבוחצירה, מוחמד שכר

הפועל כפר סבא:

רן קדוש,טל בנש, איציק כהן, דושאן מטוביץ', סהר בראון (עומר פדידה, 45), ליאור לוי, סלובודן סימוביץ' (טל איילה,73), דייגו קאצ'ובה, רז כהן,  אלי אלבז, מאוויס צ'יבוטה (הורחק 44)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort