סיום בטדי: 1-0 לבית"ר על הפועל חיפה

RELATED POSTS

אחרי התיקו המביך בהחלט נגד אשקלון, ניצבה בית"ר ירושלים למשחק לא קל נגד הפועל חיפה במטרה לעקוף את מכבי חיפה שהפסידה למכבי פתח תקוה בפעם השנייה בשבוע ויום האחרונים. הרוחות בירושלים סערו במשך כל סוף השבוע לגבי עתידו של בן שמעון בקבוצה וחיזוק שנדרש בהחלט, ואחרי החתימה של ישראל זגורי והדיווחים על חן עזרא, נשאר עניין אחד לא פתור – המאמן. כל תוצאה פרט לניצחון הייתה עשויה לגרום לרן בן שמעון למצוא את עצמו בשוק המאמנים הפנויים. אך המאמן צלח את המשחק, יצא עם 3 נקודות ויישאר בבירה שבוע נוסף.

במשך רוב המשחק בית"ר שלטה בכדור, תקפה יותר, אך לא הייתה מספיק דומיננטית ליד השער של השוער ההולנדי של הפועל חיפה ומצאה את הרשת רק פעם אחת. בית"ר לא כבשה שלושה שערים במשחק ליגה מזה ארבעה חודשים, מאז ה-3-0 שלה על הפועל אשקלון שזה גם היה המשחק היחידי העונה בליגה בו בית"ר כבשה יותר משני שערים. אולי עם החיזוקים להתקפה (עזרא וזגורי) המצב ישתפר. ההגנה החלשה של בית"ר אמנם לא ספגה אך לא הייתה יציבה וגם שם לא יזיק לקבוצה חיזוק.

הפועל חיפה הייתה חלשה, אנמית בחלק ההתקפי וחסרה מאוד בחלק ההגנתי. היו דקות בהן היא השכילה ללחוץ את בית"ר אך הן היו מעטות ולא הספיקו לשער או לנקודות. חנן ממן ששיחק בבית"ר ירושלים לפני שתי עונות היה חלש להחריד ואולי אפילו הרס לקבוצתו את הסיכויים לחזור למשחק.
הקהל הצהוב שחור שרק בוז רגעים ארוכים מהמשחק וגם לאחריו ואין ספק שהוא לא מרוצה ממצב הקבוצה. אולי הרכש שנעשה ויעשה יניח את דעתם אך כרגע נשמע שהמצב לא הולך להשתנות.
מהלך המשחק:
 
-בדקה השנייה ממן ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, החוצה.
 
-בדקה ה-7: 1-0 לבית"ר. מבצע אישי יפה של אביסידריס סידר לאיינבינדר ששלח את הכדור מקרוב פנימה. גם לאחר השער אוהדי בית"ר הביעו את דעתם לגבי מאמן הקבוצה וקראו לבן שמעון להתפטר.
תוצאת תמונה עבור ‪dan einbinder‬‏
שער שבסופו של דבר הביא ניצחון-איינבינדר (wikipedia)
-בית"ר המשיכה לשלוט, ובדקה ה-23 ניסיון של כובש השער איינבינדר מרחוק הלך החוצה.
-בדקה ה-28, ורד פספס הרמה של הייסטר וקלטינס בעט מקצה הרחבה כמטר מהמסגרת של פלאוטהאוזן.
-לאחר כ-2 דקות, ניסיון הגבהה טועה של קלאודימיר הלך כמעט פנימה, אך פלאוטהאוזן הדף לקרן.
-למרות השליטה של בית"ר, בדקה ה-41 שלומי ארבייטמן נגח כדור שהלך פנימה. אך הקוון פסל אותו בטענת נבדל מוצדקת.
-לאחר מספר דקות ללא מצבים איינבינדר שלח כדור חלש ברגל שמאל, שיצא לקרן שננגחה מראשו של קלטינס החוצה.
-בדקה ה-62, מתפרצת של בית"ר הסתיימה אצל ורד שסובב כדור יפה מעל המשקוף.
-לאחר חצי דקה, ורד עם עוד ניסיון בעיטה הפעם שטוח, פלאוטהוזן לוקח.
-דקה וחצי מאוחר יותר, אדילסון ניסה בעיטה מצד שמאל של הרחבה, הכדור עבר ליד השער הבית"רי והחוצה.
-בדקה ה-73, הגבהה של איינבינדר לאחר התקפה יפה של קבוצתו הגיעה אל ראשו של סאבו שנגח מחוץ למסגרת.
-אחרי דקה וחצי, עוד ניסיון של איינבינדר החם הלך החוצה.
-לאחר 3 דקות, דאבל פס נהדר בין איינבינדר לקלטינס הסתיים בבעיטה ברגל שמאל, שנהדפה של המגן/קשר הצעיר של בית"ר.
-בדקה ה-87, אדילסון סידר לממן מצב בעיטה טוב אך הקשר החמיץ ובגדול.
-בתום 94 דקות משחק, שרק שופט המשחק דניאל בר נתן לסיום המשחק. בית"ר ירושלים יצאה עם 3 נקודות, עלתה למקום החמישי וקיבלה אוויר לנשימה, לפחות עד המשחק הבא.
תוצאת תמונה עבור ‪ran ben shimon‬‏
נשאר בבירה שבוע נוסף (SportSport.ba)
הרכבים:
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, דוד קלטינס, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודימיר פריירה, אריק סאבו, דן איינבינדר, שלומי אביסידריס, עידן ורד, איתי שכטר, (לידור כהן-'55, קובי מויאל-'55, יעקב בריהון-79).
הפועל חיפה: פיט פלאוטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, שמואל שיימן, ז'וליו סזאר, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, אדילסון באהיה, שלומי ארבייטמן, (אופק פישלר-'66, מהראן לאלה-'66, עידן גולן-'77).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?