דוקטור מרטנס: רביעייה אדירה לבלגי בניצחון נאפולי

משחקי הצהריים של המחזור ה-17 בסריה א' סיפקו לנו כמה רגעים גדולים במיוחד

נאפולי-טורינו: 3-5

נאפולי חזרה לסאן פאולו לאחר תצוגת התכלית מול קליארי במחזור הקודם. מולה הגיעה טורינו, שמאבדת גובה לאחר שני הפסדים רצופים, כולל אחד ליריבה העירונית במחזור הקודם. היום נפגשו הקבוצות לקרב ישיר על המקום בצמרת, וזאת בנוסף לפיקנטריה הרגילה בין הצפון לדרום ארץ המגף.

הרכבי הקבוצות (טוויטר סריה א')
הרכבי הקבוצות (טוויטר סריה א')

כבר לאחר שלוש דקות נאפולי כמעט עלתה ליתרון. פאוזי גולאם לקח כדור חופשי נפלא מ-30 מטרים שחלף על יד הקורה. לאחר 13 דקות חוסה קייחון העביר כדור נפלא לעבר האמצע, אליו הגיע כמובן דריוס מרטנס, שבנגיעה הכניע את ג'ו הארט. מרטנס המשיך ללהוט ובדקה ה-18 גם סחט פנדל מאנטוניו בארקה. הבלגי ניגש לבעוט את הכדור וכבש את השני שלו במשחק. השחקן החם ביותר באיטליה המשיך ללהוט ולאחר ארבע דקות בלבד השלים שלושער שני רצוף.  

קייחון שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אותה הארט הדף בקושי, מרטנס הגיע לכדור ועקף את הארט שזינק לרגליו, הבעיטה הראשונה שלו נעצרה על  הקו מרגלו המזנקת של לוקה רוסטיני, אך מרטנס, כמו סנטר גדול הגיע לריבאונד הנוסף והפעם שילש את היתרון ואת מאזנו האישי. טורינו לא נראתה כמו הקבוצה ההתקפית והמהנה שזכינו לראות עד החודש האחרון ושחקני האזורי פשוט התעללו באורחיהם מצפון המדינה. יתרון מבטיח לחניכיו של מאוריציו סארי במחצית.

מרטנס השחקן החם ביותר בסריה א' (the curva).
מרטנס השחקן החם ביותר בסריה א' (the curva)

סינישה מיכאילוביץ' הבין במחצית השנייה שאין  לקבוצתו מה להפסיד, והכניס את יאגו פאלקה ההתקפי במקום המגן, לורנצו דה סילבסטרי. בדקה ה-58  טורינו גם כן עלתה ללוח התוצאה. אנדראה בלוטי הנפלא כבש את שערו ה-12 בסריה א', והוא כרגע מוביל את טבלת הכובשים יחד עם אדין דז'קו ומאורו איקרדי. אך לצד מרטנס יש עוד שחקן שעובר עונה נפלאה, חוסה קייחון שמו. בדקה ה-70 הספרדי הנהדר העביר מסירת רוחב מדודה שהשאירה את ולאד צ'יריצ'ס מול שער ריק, הבלם הרומני לא התבלבל וכבש את הרביעי של האזורי. רבע שעה לסיום לוקה רוסטיני שוב נגס ביתרון לאחר טעות קשה של פפה ריינה, ששמט את הכדור.   אך דריוס מרטנס הביא לנו רגע קסם נוסף תוצרת רגליו הכישרוניות.  עשר דקות לסיום מרטנס קיבל כדור בתוך הרחבה, חתך לעבר הפינה הימנית של הרחבה, ושחרר צ'יפ מושלם מעל ג'ו הארט שעמד מחוץ לקו השער. רביעייה מופלאה לבלגי שהחל את העונה על הספסל. המשחק הוסיף להיות משוגע ובדקה ה-84 האורחים זכו בפנדל לאחר עבירה של חוסה קייחון ברחבה. פאלקה המחליף ניגש לבעיטה והכניע את ריינה. ניצחון נפלא למרטנס, קייחון ושאר הנאפוליטנים המעפילים למקום השלישי בטבלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רביעייה ענקית לבלגי הנפלא (nbc news).
רביעייה ענקית לבלגי הנפלא (nbc news)

ססואולו-אינטר 1-0

אינטר התארחה היום אצל  ססואולו במטרה לחבר ניצחון שני רצוף

הרכבי הקבוצות למשחק (טוויטר סריה א')
הרכבי הקבוצות למשחק (טוויטר סריה א')

אנטוניו קנדרבה כמעט והשיג לאורחים את היתרון לאחר רבע שעה של כדורגל, אך הבעיטה שלו נעצרה בעמוד. גם איוואן פרישיץ' היה קרוב לכיבוש לאחר 36 דקות, אך הפעם אנדראה קונסילי מנע מהקרואטי לעלות את קבוצתו ליתרון. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס. אך לא היינו צריכים לחכות יותר מידי מפתיחת המחצית השנייה על מנת לראות כדור ברשת. שתי דקות בלבד מחידוש המשחק ז'ואאו מריו חדר לרחבה ושחרר בעיטה חזקה, אותה קונסילי הצליח להדוף. קנדרבה הגיע ראשון אל הריבאונד, והצליח לכבוש מקרוב. אינטר שמרה על היתרון אך איבדה את פליפה מלו בתוך תוספת הזמן לאחר שספג צהוב שני. הוא כמובן ייעדר מהמשחק הבא. חניכיו של פיולי סוף סוף מתקרבים לעבר המקומות המובילים לאירופה.

קנדרבה חוגג עם החברים (הפייסבוק הרשמי של אינטר).
קנדרבה חוגג עם החברים (הפייסבוק הרשמי של אינטר)

פסקארה-בולוניה 3-0

בולוניה הגיעה להתמודדות בידיעה שניצחון על הדולפינים, הנמצאים מתחת לקו האדום, בהחלט יועיל להם במאבקי התחתית. אדם מסינה העלה את האורחים ליתרון אחר 7 דקות של כדורגל. הצרות של פסקארה נמשכו לאחר שואלריו ורה ספג כרטיס אדום רבע שעה מתחילת המשחק.  בלרים דז'מאילי הכפיל את היתרון 4 דקות לסיום המחצית. חניכיו של רוברטו דונאדוני זכו בפנדל בדקה ה-56 אותו תרגם לדיסלאב קרייצ'י לכיבוש. בסיום ניצחון חוץ ראשון לבולונזים.

קייבו-סמפדוריה 1-2

סמפדוריה שהעונה מתפקדת כמעין קרוסלה, ולא מצליחה לשמור על יכולת טובה לאורך זמן, הגיעה היום לוורונה להתארח אצל קייבו. המארחים עלו ליתרון לאחר תשע דקות בלבד. ריקרדו מגיוריני קיבל כדור מצוין מלוקאס קסטרו, וניצל חוסר תיאום בין הבלם לשוער שיצאו לכיוונו ונתקלו אחד בשני, מה שהשאיר לחלוץ שער קליל למדי מול רשת חשופה. אותו מגיוריני המשיך לעשות צרות להגנת סמפדוריה, וארבע דקות למחצית שוב מצא את עצמו לבד מול השוער כריסטיאן פוג'יוני שהכשילו בתוך הרחבה, מה שאילץ את השופט להצביע על הנקודה הלבה. סרג'יו פליסייר הוותיק והטוב, ניגש לבעיטה והכניע את פוג'יוני האומלל. בתוך תוספת הזמן פטריק שיק צמצם את התוצאה .

אודינזה-קורטונה 0-2

לאחר הניצחון הגדול מול אטאלנטה במחזור הקודם, אודינזה חזרה הביתה והיא אירחה את קרוטונה שגם כן ניצחה במחזור הקודם, את יריבתה לתחתית פסקארה, ניצחון שני בלבד לעונה זו לעולה החדשה.

סיריל תראו שכבש את שער הניצחון במשחק הקודם בברגאמו, הבקיע הפעם את שער היתרון לקבוצתו שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. תראו הכפיל את היתרון ואת מאזנו במשחק, לאחר 61 דקות אחרי שקיבל כדור טוב מדובאן זפאטה בתוך הרחבה והבקיע בבעיטה חכמה  שחלפה מעל השוער ונעצרה ברשת. רגע תמוה למדי שלוש דקות לסיום. המשחק נעצר על ידי השחקנים לאחר פציעה של שחקן. אלכס קורדז, שוער קרוטונה, בא להוציא את הכדור החוצה אך שחק אודינזה השתלט על הכדור וניסה לבעוט לשער. זה שאילץ את השוער לגעת בכדור בידו. השופט החליט להסתמך על החוקה ולא על ההיגיון  ושלף כרטיס אדום לקורדז.

סיריל תראו נמצא בכושר נהדר (הפייסבוק הרשמי של אודינזה).
סיריל תראו נמצא בכושר נהדר (הפייסבוק הרשמי של אודינזה)
תוצאות המחזור ושני המשחקים שנשארו (טוויטר)
תוצאות המחזור ושני המשחקים שנשארו (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort