לרקוד סמבה ביא'

אלי כהן והפועל חיפה יכולים לרשום אנחת רווחה, לאחר השבוע הלחוץ מבחינת הצוות הניהולי.

האדומים מהכרמל השיכו הערב ( שבת), את ניצחונם השני העונה, לאחר יכולת נהדרת של שני שחקני הרכש הברזילאים אדילסון וז'וליו סזאר. מנגד  אשדוד שלרוני אוואט, תצטרך לעשות לא מעט חושבים לאחר שהיא מצוייה במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת בלבד, ועם לא מעט לחץ לקראת משחק החוץ הבא מול הפועל כפר סבא. מי שעוד הוסיף לכבוש להפועל חיפה הוא מהראן לאלה ששב להרכב הראשון, דן ביטון השווה זמנית בשער נהדר עבור הקבוצה מעיר הנמל.

1200 איש ראו משחק כדורגל קצבי באצטדיון היא'
1200 איש ראו משחק כדורגל קצבי באצטדיון היא' ( מאור לוי)

האווירה הכיפית והנעימה, שהנהלת מ.ס אשדוד יצרו בעקבות ה"הפניינג" לילדים שהתקיים לפני המשחק הערב ( שבת), עם הפועל חיפה, לא בישרה על יותר מדי חיוכים בסיום המשחק מול האדומים מהרכמל. רוני אוואט מאמן אשדוד התייחס בשבועות האחרונים לכך , שקבוצתו משחקת כדורגל חיובי, והניצחונות יבואו. אבל כנראה שגם הוא וגם האוהדים באדום-צהוב, ישמרו את הציפיות רק למשחק הבא. בשורה התחתונה מ.ס אשדוד הפסידה במשחק הבית 3-1 להפועל חיפה, יריבה שאמור להיות בצוותא איתה בפליאוף התחתון, שמתחיל לערער את מעמדו של אוואט הלא מנוסה. נקודת אור אחת שבאשדוד  יכולים להיות היא דן בטן הרכש החדש מבאר שבע, מנגד אכזבה גדולה מההחמצות המסמרות של ניב זריהן.

מן הצד השני הפועל חיפה שהגיעה למשחק לאחר ההפסד המאכזב בבית להפועל כפר סבא, הציגה משחק כדורגל טוב, ונטלה את השליטה במחצית השנייה, שגרמה לה לכבוש שני שערים , של שני שחקני הרכש הברזילאים, סזאר ואדילסון בהאייה. והם יכולים להיות בשקט, לקראת המשחק הבא בבית מול ביתר ירושלים.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השופט לירן ליאני הוציא לדרך את ההתמודדות בצטדיון היא' לעיני כ-1200 צופים.

כבר בדקה הרביעית אשדוד קיבלה מצב ראשון ונהדר, כאשר ניב זריהן קיבל יופי של מסירה מדן ביטון הרכש החדש, אך החמיץ בענק מול השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן.

בדקה ה22 שוב מצב נהדר לזריהן הצעיר, שהשתלט בטעות על כדור, אך שוב החמיץ ברשלנות ובעט החוצה.

ארבע דקות לאחר מכן קיבלנו את השער הראשון להערב, כאשר מהראן לאלה שחזר להרכב של אלי כהן  קיבל כדור נהדר מלירן סרדל הצעיר, ושלח אותו ישר עמוק אל הרשת של יואב ג'רפי.

לפני השריקה לסיום המחצית הגיעה בעיטה חופשית של דן ביטון, אשר חלפה מעל שערו של ההולנדי של הפועל חיפה.

רבע שעה מפתיחת המחצית השנייה, ואשדוד עלתה סוף סוף על לוח התוצאות, דן ביטון שוב במרכז העניינים, קיבל כדור נהדר מקינדה, ושלח אותו היישר אל החיבורים של פלטהאוזן, 1-1 באצטדיון היא'!!.

לא עברו שלוש דקות והפועל חיפה נטלה בחזרה את היתרון, דור מלול העניק כדור טוב לסזאר הקשר הברזילאי, ומשם הרכש החדש לא התבלבל ונתן 2-1 להפועל חיפה!! שער שדי השתיק את אוהדיה השרופים של אשדוד , שחזרו לשמוח.

בדקה ה72, הסיפור כבר היה די גמור. מתפרצת נהדרת של החיפאים, בסיומה מגיע הכדור לאדילסון באהייה, והאחרון שלח את הכדור אל הרשת!! 3-1 הפועל חיפה!.

בתוך תוספת הזמן, אשדוד הגיעה לשני מצבים מצויינים. אך פלטהאוזן, אשר העניק שקט אחרי השבוע שעבר, במשך כל המשחק. הדף נהדר  גם את הכדור של דן ביטון וגם את הניסיון החוזר של אור אינברום.

בסיום 3-1 להפועל חיפה.

פלטהאוזן, העניק שקט להגנת הפועל חיפה
פלטהאוזן, העניק שקט להגנת הפועל חיפה (מאור לוי).

רוני אוואט נשמע מאוכזב בסיום, כשאמר " בהחלט לא חשבנו לפתוח כך את העונה, זה לא משהו סציפינו לו. נצטריך לעשות הרבה חושבים . יכול להיות שנצטרך לעשות שינוי חשיבתי, ולהתחיל להתכונן כבר למשחק בשבוע הבא".

לגבי החיסרון של תום בן זקן אמר אוואט, " תמיד כששחקן כזה או אחר לא משחק זה יוצר חור מסויים,  לפעמים אתה מקבל בנוגע לזה החלטות טובות יותר ולפעמים פחות".

אלי כהן מאמן הפועל חיפה אמר בסיום לגבי המצב הלא פשוט, שהיה השבוע עם דורון אוסידון נציג הבעלים " היחסים ביני לבין דורון הם בסדר גמור, התקשורת תמיד מנסה ליצור חוסר שקט במערכת". מצמד הברזילאים אמר כהן , " אני מרוצה מהשחקנים שהבאתי, אחרי ארבעה משחקים קשה לקבל עדיין רושם גדול, אך בנקודת הזמן הזאת הם עושים עבודה טובה מאוד".

לירן סרדל מבשל השער הראשון הוסיף " אלי, נותן לי פה את הבטחון בכל משחק, אני תמיד מתאמץ לעשות את המקסימום".

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, נינו גאלוביץ' (אור אינברום, 57), סשה איבקוביץ', ניבאלדו, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, דן ביטון, דראז'ן בגאריץ' (דין דוד, 63'), ניב זריהן (בן בן יאיר, 74) וחן עזריאל.

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו (אופק פישלר, 53), מיקי יאזו, ז'וליו סזאר (חנן ממן, 65), לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו, פיליפ יאזביץ', אדילסון בהייה ומהראן לאלה (שלומי ארבייטמן, 86).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort