תיקו אפס מאכזב בין הפועל תל אביב לפועל באר שבע, מחזור שני

במחזור השני של ליגת העל נפגשו הפועל תל אביב, אחרי ההפסד שלה מול חיפה בחוץ במחזור הראשון, והפועל באר שבע, אחרי ניצחון הדחוק על רעננה במחזור הקודם, במשחק שחנך את אצטדיון טרנר בליגה. המארחת חיפשה נקודות ראשונות, וידעה מראש שהמשחק מול האלופה יהיה קשה; בעוד הפועל באר שבע חזרה מהאכזבה נגד סלטיק בשלישי, אחרי שהפגינה יכולת מרשימה נגד אלופת סקוטלנד, אבל הניצחון לא הספיק לה כדי לעבור לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אם כי היא תשחק בשלב הבתים במפעל השני בחשיבותו באירופה.

בתווך התבשרה באר שבע על הבית שמצפה לה בליגה האירופית. מדובר על בית קשה שמקום שלישי בו יהיה מכובד. אך אין ספק שבאר שבע תרצה יותר, בטח אחרי היכולת שהציגה בכל חמשת משחקיה באירופה למעט משחק החוץ נגד סלטיק. עם משחק כמו זה שהציגה בבית בשלישי ובמשחק הגומלין נגד אולימפיאקוס, היא תוכל להוציא 6 נקודות בבית, לפחות. עם עוד 4 נקודות בחוץ היא קרוב לוודאי עולה. אבל עוד חזון למועד. בליגה הסתיים המשחק בתיקו אפס מאכזב, ולשתי הקבוצות. הפועל תל אביב ציפתה לנצל את היתרון הביתי כדי להשיג ניצחון בכורה, ואילו באר שבע לא רצתה לאבד נקודות שיאפשרו למכבי תל אביב לעקוף אותה בטבלה.

ראש בראש

הפועל באר שבע ניצחה את משחקה האחרון בבלומפילד. זה קרה בינואר האחרון בעונה שעברה, במשחק שהסתיים 1-0 לטובת האלופה משער עצמי של ידין. למעשה בשלושה מ-4 משחקים הצליחה באר שבע לנצח, את כולם ברציפות. אבל במשחק הבית הקודם שלה דווקא הפועל תל אביב הייתה עם ידה על העליונה, וניצחה 3-2 במשחק מותח ורב שערים.

מהלך המשחק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האלופה שיחקה משחק נטול חשק במחצית הראשונה. האופוריה של המשחקים באירופה ברמה שונה לגמרי גרמו לחוסר דריכות בחבורה של בכר. בנוסף, גם העייפות ממשיכה לשחק תפקיד. שחקני באר שבע השקיעו את כל מה שיש להם ביום שלישי האחרון, וגם הפספוס של ההעפלה שהייתה כל כך קרובה גובה מחיר מנטלי. אלה דברים טבעיים, וצריך לדעת להתמודד איתם. בדיוק בשביל זה בנתה באר שבע סגל עמוק. את היתר צריכים לעשות בכר, עוזריו והשחקנים הבכירים של המועדון, שצריכים להרים מנטלית את הקבוצה כולה. עם זאת, נראה היה שבלי מאור מליקסון שהיה פצוע ולא נכנס לסגל הקבוצה נראית רע. התלות הזו במליקסון חייבת להפסק כמה שיותר מהר. מדובר בעונה ארוכה, וקבוצה שרוצה להיות טובה בכל שלביה אסור שתהיה תלויה ביכולת של שחקן אחד. גם החיסרון של טוני וואקמה הורגש מאוד בפן ההתקפי, והכניסה שלו במחצית השנייה שינתה מאוד את המשחק. שהר כלל לא הורגש.

הפועל תל אביב זכתה ברוב הקרבות במרכז השדה במחצית הראשונה, והפגינה ביתיות, שאולי פחות אפיינה אותה בעונה שעברה. אבל היא הייתה נאיבית ורכה, ולא הצליחה לאיים על השער של גורש. שוינפלד היה לא חד, עזרא שיחק מאוד לאט, ובכלל, ממש בדקות הסיום ההתקפה המתפרצת של המארחת נעשתה בקצב זחילה. היא נראית רע מאוד, ומקצה שינויים של הרס"ר גוטמן מתבקש מאוד. בלי "בעיטה קטנה בישבן" השחקנים האלה לא יצליחו להשיג פלייאוף עליון, וזה גם למורת רוחם של השותפים הסינים החדשים. הפועל באר שבע הגיעה למצב ראשון רק אחרי חצי שעה, בבעיטה של שבתאי ממרחק. הפועל תל אביב מצידה הייתה נאיבית ולא מדוייקת, וסחטה הצלה אחת לא קשה מידי של דודו גורש.

במחצית השנייה הייתה עבירה לא ספורטיבית של ווה בראון, שפשוט הורגש שהוא מלא בתסכול מהמשחק בשלישי. הוא הוחלף בראדי, שהוסיף חכמת משחק לאלופה. שוב, כמו בכל כך הרבה משחקים בפתיחת העונה, המחצית השנייה של באר שבע נראתה שונה לחלוטין, בעיקר בחצי השעה האחרונה. שני מצבים קורצים לא הפכו לשער, והיתרון האיכותי לא בא לידי ביטוי. המצב של לוסיו מול השער נמנע בגלל תזמון מצוין של הבלם סימיץ', שהראה יכולת טובה; אבל שוב ברגע האמת בוזגלו קיבל את המושכות במצב מצוין, וכל מה שנשאר לו הוא לבעוט במדויק למסגרת. הוא נכשל בזה, ומשקל הנטל שוב גדול על מידותיו. ביכולת שיש לו הוא חייב לשכנע בכל הזדמנות שהוא מקבל ולהוכיח מנהיגות ברגע כל כך מכריע של המשחק. בסיום משחק עם יכולת מאכזבת, שלא היינו רוצים לראות מקבוצות הצמרת שלנו. וחבל.

הרכבים:

הפועל תל אביב – הרוש, עופר ורטה, גוטליב, סימיץ', שיימן, שובצ'יץ', גורובסוב, אביחי ידין, ניקוליץ', עזרא, שוינפלד

הפועל באר שבע – גורש, בן ביטון, צדק, ויטור, תורג'מן, הובאן, בראון, שבתאי, בוזגלו, לוסיו, שהר

ביזארי

במחצית הראשונה אוהדי הפועל תל אביב דאגו להזכיר לנו שהם קיימים באמצעות הפרחת בלון למגרש, מעשה שהפסיק את מהלך המשחק. בתחילת המחצית השנייה הסתבר שבאנו לבלות בחוף הים, כי כדורי ים מילאו את הגדה הקרובה למנהרה ושוב המשחק הופסק כדי לפזר כדורי ים מהדשא. אני לא מאמין, לא שראיתי את זה ולא שאני כותב את זה עכשיו. זאת רמה, תגידו? זה כדורגל מקצועני?

שאר משחקי המחזור:

הפועל חיפה 0-1 בני יהודה

הפועל רעננה 1-0 מכבי פתח תקווה

בני סכנין – מכבי חיפה 0-1: משחק חלש מאוד של חיפה, והגנה שערורייתית שעמדה והסתכלה על ז'ורז'יניו עושה סלאלום וכובש שער אחד ויחיד שהפך לשער ניצחון. אולי קאמבק של סכנין, שכבר קברו אותה לפני תחילת העולה כיורדת הבטוחה ואמרו את ההלל. מנגד, חיפה ממשיכה לספק תוצאות גרועות ויכולת שערורייתית. לא מספיק בשביל מקומות 3-4, ואת המילה אליפות לא נגיד גם לא בצחוק.

הערב

בית"ר ירושלים תארח את קריית שמונה ב-20:15. בית"ר מגיעה אחרי התיקו המאכזב נגד פתח תקווה למשחק ראשון בטדי. קריית שמונה מגיעה עם שלוש הנקודות אחרי הניצחון הביתי על אשדוד.

21:00 – מכבי תל אביב תתארח אצל אשדוד, בתקווה להשיג 3 נקודות ואת המקום הראשון, שתי נקודות מעל יריבתה המושבעת מהנגב.

מחר

21:00 – במשחק הנועל את המחזור ייפגשו הפועל כפר סבא, שהפסידה לסגנית האלופה בחוץ, והפועל אשקלון, שניצחה בבית את הפועל חיפה.

המשחק הבא של הפועל באר שבע יהיה בטרנר נגד בני סכנין. זה יקרה אחרי פגרת הנבחרות שתיערך בסוף השבוע. זה יהיה גם משחקה האחרון של האלופה לפני המפגש עם הרביעית מאיטליה בעונה שעברה, אינטר במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort