תחזית לעונה הקרובה-לה ליגה

הליגה הספרדית כבר בפתח אז ניסינו לתת תחזית קצרה על חלק מהקבוצות והשחקנים.

מי תאכזב?: סביליה.

צ'ירו אימובילה, גז'גוז' קריחוביאק, אבר בנאגה, פרננדו יורנטה וקווין גמיירו. כל רשימת השחקנים הזאת ועוד, עזבו הקיץ את סביליה והותירו חור עצום בהתקפה. וויסם בן יידר, פרנקו ואזקז, הירושי קיוטאקה, פאולו הנריקה גאנסו, לוסיאנו וייטו ועוד אמורים לסתום את אותו החור, אך למרות שהם שחקנים נהדרים ומוכשרים קשה לי להאמין שהם יצליחו להשאיר את סביליה ביכולת הנהדרת שהיא שרתה בה.

<> at Vicente Calderon Stadium on December 13, 2015 in Madrid, Spain.
שחקן נהדר אך לא יצליח לסתום את החור שנפער-וייטו (AS)

מי תהיה האלופה?: ריאל מדריד.

זינדין זידאן הראה עבודה מצוינת והרבה נחישות בעונה הקודמת אצל הבלאנקוס. הוא ייצב את הקבוצה, איזן אותה ואף זכה איתה בליגת האלופות. בליגה הוא לא הצליח לזכות מכיוון שרפא בניטז השאיר אחריו פער עצום שאותו זיזו הצליח לצמצם  עד כדי נקודה אחת בלבד אך אז נגמרה הליגה וברצלונה לקחה את התואר פעם נוספת. העונה זידאן על הקווים מתחילת העונה ויש לו הזדמנות להחזיר את תואר האליפות לברנבאו  לאחר 6 שנים. ריאל התחזקה באלבארו מוראטה שאמור לאייש את החוד, לתת גיבוי לבנזמה ובעצם להשלים את הפאזל שנקרא ריאל מדריד. לריאל יש סגל מאוזן ברמה הגבוה ביותר ועם זיזו הם יכולים לשלוט עוד פעם בספרד ולא רק באירופה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
זידאן-גוגל תמונות
יכול לשלוט בספרד-זיזו (AS)

מי תפתיע?: ויאריאל.  

לאחר שסיימה במקום הרביעי בעונה שעברה הצוללת הצהובה כבר לא נחשבת לאנדרדוג אך עדיין לא חרוטה בראש האוהדים כקבוצת צמרת לגיטימית כמו סביליה או ולנסיה. בחלון ההעברות הנוכחי ויאריאל לא איבדה כמעט אף שחקן חשוב פרט לאריק ביילי והשלימה מסע רכש נרחב בו צירפה: דניס צ'רישב, תומאס פינה, ניקולה סנסונה, אלשנדרה פאטו, רוברטו סוריאנו ואלכסנדר פנטיץ'. עם החוד המסוכן והקבוצה המאוזנת ויאריאל יכולה לראות את עצמה משיגה פעם נוספת את הכרטיס לליגת האלופות.

שחקנים שכדאי לשים לב אליהם:

ניקו גאייטן: שחקן הכנף המוכשר שנרכש על ידי אתלטיקו מדריד הוביל את בנפיקה ליסבון עד לרבע גמר ליגת האלופות שם הודחו ע"י באיירן. גאייטן כבש ארבעה שערים במסגרת ליגת האלופות ואף כבש במשחק הגומלין של שמינית הגמר מול זניט. גאייטן משחק כדורגל התקפי ושמח והוא נותן את כל כולו על המגרש תכונות שמאוד מתאימות לאופי הכדורגל של אתלטיקו ונראה שהוא ישתלב שם נהדר. דבר שעלול להתקיל אותו הוא שיאניק פריירה קראסקו משחק על אותה עמדה, אך אם גאייטן ישחק כמו ששיחק בעונה שעברה הוא יראה הרבה דשא העונה.

ניקו גאייטן-גוגל תמונות
צפויה לו התאקלמות קלה-ניקו גאייטן (AS)

אלבארו מוראטה: החלוץ הכישרוני ששיחק אשתקד ביובה נקנה בחזרה ע"י ריאל דרך הסעיף בחוזה שלו. בתקופתו בריאל מוראטה ראה הרבה את הספסל ומיעט לפתוח בהרכב. יהיה מעניין לראות איך הוא ישתלב בריאל של זידאן. מה שבטוח זה שמגיע לו להיות שחקן הרכב, במיוחד שמאז פרשיית הקלטות קרים בנזמה לא ממש חזר לעצמו.

נאני: הקשר הפורטוגלי שהגיע מפנרבחצ'ה הצליח להמציא את עצמו מחדש בטורקיה לאחר שלא קיבל הזדמנות ביונייטד של ואן חאל ונשלח להשאלה בספורטינג ליסבון  הגיע נאני לפנרבחצ'ה אולקר. נאני הראה שהוא לא שכח לשחק כדורגל וכבש 12 שערים בעונה החולפת. עכשיו הוא ינסה להחזיר את ולנסיה לצמרת הלה ליגה.

המציא את עצמו מחדש בטורקיה-נאני (google)
המציא את עצמו מחדש בטורקיה-נאני (האתר הרשמי של ולנסיה)

עומדת לפנינו עונה מרתקת. האם צדקנו בתחזית? את זה נראה בסופה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort