זה לא יפה, אך זה יעיל: 0:1 למכבי חיפה על בני יהודה

במסגרת המחזור ה-16 בליגת ג'אפניקה נפגשו בסמי עופר מכבי חיפה ובני יהודה. מכבי חיפה במקום ה-7 עם 19 נק' חיברה שני ניצחונות תחת מרקו בלבול אחד במסגרת הגביע נגד מרמורק ואחד נגד אשדוד בליגה והיום אותו הרכב שפתח נגד אשדוד יפתח נגד בני יהודה בתקווה להמשיך את המומנטום החיובי מנגד בני יהודה במקום ה-2 עם 26 נק' מגיעה למשחק לאחר תיקו 1 מאכזב נגד מכבי פ"ת ותנסה לחזור למסלול הניצחונות במשחק חוץ לא קל. שתי הקבוצות נפגשו במסגרת הסיבוב הראשון באצטדיון המושבה אז זה נגמר ב1:1 משערים של ירדן שועה, הלהיט של הליגה כבר בדקה ה-6' אך שער השיוויון לא איחר להגיע מרגליו של ג'ורג' מנדז'ק בדקה ה-12'. עוד נתון מעניין הוא שבכל 5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בני יהודה לא הפסידה פעם אחת למכבי חיפה המאזן עומד על 3 תוצאות תיקו ו2 ניצחונות לבני יהודה.

ה-11 של מכבי חיפה: גיא חיימוב; ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, רמי גרשון, רז מאיר; ג'ורג' מנדז'ק (אליסון דוס סנטוס 88'), נטע לביא; ניקיטה רוקאביצה (סאן מנחם 77'), שון וייסמן (מוחמד עוואד 55'), סינטיהו סלליך

ה-11 של בני יהודה: אמיליוס זובאס; שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר (דור ג'אן 71'), דן מורי, מתן בלטקסה; דניאל פלשר (שי מזור 75'), דולב חזיזה, יובל אשכנזי (שון מלכה 81'); מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה

על פי דיווח טרם המשחק בשער הצפוני בסמי עופר בדקו אוהד אוהד וזה יצר עומסים כבדים בכניסה, האם האבטחה קיבלה דיווח על פעילות אסורה כלשהי שמתוכננת או שוב מטרידים אוהדים תמימים לחינם?

בדקה ה-1': טעות קשה של דולב חזיזה שמסר לאחור חלש ושון וייסמן שארב לטעות פשוט לא השכיל לנצל אותה במתפרצת כשהתמהמה עם הכדור וניסה להגיע למצב בטוח במקום לבעוט לשער לאחר השבירה לימין, זה היה חייב להיות ה-0:1 של מכבי חיפה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-6': כדור קרן מסוכנת של בני יהודה הגיעה אל רגליו של שי קונסטנטין ששיחרר פצצה אל מעל המסגרת, הזדמנות טובה של בני יהודה.

בדקה ה-10': ניסה מנדז'ק את מזלו מכ-25 מטרים אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת.

בדקה ה-12': הגבהה למרכז של מתן בלטקסה מצאה את הראש של מאוויס צ'יבוטה אך הנגיחה שלו הייתה חלשה ולא מדוייקת.

מכבי חיפה מאוד שבלונית וצריכה לשקול חילופים כבר במחצית(האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בדקה ה-28': מהלך מדהים של ירדן שועה שהשאיר לדולב חזיזה שהטעה את השומר שלו ושלח פצצה למשקוף של חיימוב, איזו הזדמנות של בני יהודה זה היה כל כך קרוב לשער היתרון.

בדקה ה-34': התקפה של מכבי חיפה הסתיימה בבעיטה בסיבוב של רוקאביצה מעשרה מטרים, אך הוא נבלם.

בדקה ה-42': הגבהה של סלליך לרחבה מצאה את הראש של וייסמן, אך האחרון היה תוך כדי תנועה והכדור היה מעט לאחור לכן הנגיחה לא הלכה למסגרת.

תוצאת מחצית:0:0 מכבי חיפה אומנם שלטה במרכז השדה אך הייתה מאוד שבלונית ואפורה ביצירת המצבים שלה כאשר מאבוקה היה חלש להחריד וכל התקפה מהצד שלו נתקעה/חורבה מנגד בני יהודה נראה שדי נוח לה ההתקפות הללו של מכבי חיפה וחיכתה לצאת למתפרצות מהירות עם שועה, צ'יבוטה, בלטקסה וקונסטנטין והיא הייתה קרובה מאוד לשער בדקה ה-28'.

חלש מאוד מאבוקה(האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בדקה ה-50': ניקיטה רוקאביצה דהר אל עבר השער אבל במקום לשחרר בעיטה הוא חתך לפינה והשאיר את הכדור לרז מאיר שבעט לא לכיוון בכלל, משהו לא טוב עובר על רוקאביצה שמסרב לבעוט לשער ממצבים קורצים.

בדקה ה-59': החמצת ענק לניקיטה רוקאביצה לאחר שסנטיהיו סלליך עשה מהלך גדול על הקו, פרץ למרכז והעביר רוחב לרוקאביצה שהיה חופשי לחלוטין ופשוט בעט מחוץ למסגרת איזו החמצה אומללה.

מכבי חיפה הייתה קרובה מאוד לשער והקהל הרגיש את זה.

בדקה ה-62': פצצה של רז מאיר חלפה מעט מעל המשקוף, המומנטום בצד הירוק בחצי הזה.

בדקה ה-63': בעיטה מכ-20 מטרים של רוקאביצה מצאה את המסגרת אך הייתה מעט חלשה מדי וזובאס הדף את הכדור.

בדקה ה-64': זה הגיע, הגבהה של מאבוקה (מי שהיה הכי חלש על המגרש עד לבישול הזה) מצאה את הראש של רוקאביצה חופשי ברחבה שנעץ את הכדור בפינה של זובאס, זה היה באוויר וזה 0:1 מוצדק למכבי חיפה לאחר באמת דקות טובות ומומנטום.

בדקה ה-71': חילוף התקפי של יוסי אבוקסיס שלמעשה שובר את המערך של 5 בהגנה שלו כשהוא הוציא את קוויאר(בלם) והעלה את דור ג'אן שיעבה את ההתקפה ויעבור להכלאה בין 4:3:3 ל 4:4:2 יהלום.

בדקה ה-76': איזה הזדמנות ליובל אשכנזי! הגבהה של דור ג'אן מצאה את יובל אשכנזי ברחבה חופשי לחלוטין אך הוא ניסה לבעוט בנגיעה מהאוויר ובעט החוצה מזווית טובה.

בדקה ה-79': כדור קרן של סלליך שוב מצא את רואקביצה אך הפעם הנגיחה של האוסטרלי הלכה מעל המסגרת.

בדקה ה-81': מוחמד עוואד השתהה עם הכדור יותר מדי זמן ברחבה ושיחרר בעיטה מהמקום אך הבעיטה שלו הייתה כמו חימום בשביל זובאס.

בדקה ה-82': עוד בעיטה למשקוף של בני יהודה הפעם זה היה מתן בלטקסה, איזה חוסר מזל לזהובים הערב.

בדקה ה-83': שוב משקוף בשער של חיימוב הפעם מנגיחה לאחור של שחקן הגנה של מכבי חיפה, לא יאמן.

בדקה ה-90+4': כרטיס צהוב שני ואדום לשי קונסטנטין על כניסה אגרסיבית ברז מאיר שנראה כי נפגע קשה בברכו.

תוצאת סיום: 0:1 למכבי חיפה שנתנה כמה דקות באמת טובות בחצי השני והצליחה לתרגם את זה לשער בעוד שלבני יהודה לא היה מזל הערב ולא הצליחה לתרגם את ההזדמנויות המעטות אך הטובות שהיו לה לשער. מרקו בלבול על אף שהשיטה שלו לא מציגה את הכדורגל הכי יפה היא מביאה תוצאות לשם שינוי כי הוא מחזיק במאזן מושלם במדי הירוקים על הקווים עם 3 ניצחונות ב-3 משחקים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort