האיגלס שמו עוד דגל ניצחון ב-"מט לייף סטאדיום", ניצחון שלהם על הג'אייינטס העלו אותם לראשות הבית

היריבות בין הג'איינטס לאיגלס היא אחת מהמרות והמרתקות ביותר שיש בספורט העולמי. בעבר, הג'איינטס היו עם ידם על העליונה ברוב המאבקים הללו, אולם באמצע שנות ה-90' משהו החל להשתנות. פילדלפיה לקחו את עצמם בידיים והפכו לשליטים של הקרבות הקשוחים בין שתי המועדונים הללו, הניצחון אתמול קבע שהג'איינטס ניצחו רק פעם אחת יותר את האיגלס מאשר להפך, ובפגישה הבאה שלהם בנובמבר השנה בפילדלפיה, האיגלס יכולים להשוות. כאשר חושבים על היריבות הזאת, נזכרים במשחקים היסטוריים כגון ה"נס במדאוולנדס", משחק 12 הסאקים של הג'איינטס כאשר אוסי יומניורה רשם שישה מהם, הבעיטה מ-61 של ג'ייק אליוט בשנה שעברה, הקאמבק המטורף של מייקל ויק ודשון ג'קסון מפיגור 21 ברבע האחרון, החזרת הפאנט של דיג'קס בשניות הסיום, הניצחון 36:31 של הג'איינטס שעזר להם לתפוס את המקום הראשון בקונפרנס ב-2008 או אולי אפילו המשחק המפורסם מהסרט "INVINCIBLE" של מארק וולברג.

מהסתכלות יבשה, לא נראה כי הניצחון הזה של האיגלס היה פנטסטי והיסטורי כמו השאר שציינתי קודם לכן. אולם, ניכר כי הניצחון הזה עשה משהו לשחקנים, הדליק את השמן בתוך העששית ובכך הצית את תקוותם של השחקנים להמשך העונה. בראיון לאחר המשחק קרסון וונץ חזר על צירוף המילים "ניצחון ענק פעמיים", זאק ארץ דיבר על כמה השחקנים נהנו מהמשחק וגם אלשון ג'פרי היה באסקטזה.

המפתח לניצחון היה התחלת המשחק. קבוצות שלא חוששות מלהפציץ ברבע הראשון, לא לגשש ופשוט לגשת לעניינים מצליחות. הצ'יפס הבלתי מנוצחים לדוגמא ניצחו את כל הרבעים הראשונים שלהם את כה בהפרש ממוצע של 10 נקודות. הסטטיסטיקות המתקדמות גם עקבו אחרי הטרנד. הסיכויים של האיגלס לנצח את המשחק הזה במצב של 14:6 להם באמצע הרבע השני היו  77.7% לפי המדד של ESPN, במשחק חוץ בדיויז'ן!

הג'איינטס כמעט איבדו את הכדור בבעיטת הפתיחה, איליי נחטף במהלך ההתקפי הראשון שלו וקרסון וונץ מצא את אלשון ג'פרי באנדזון שלושה מהלכים לאחר מכן ב"סקראמבל דריל" מרשים בו קרסון ירה צליפה מדויקת לתוך חזהו של אלשון בזמן ריצה. הבועט של הג'ייאנטס, אלדריק רוסאס צימק עם שער שדה והפילי עשו לו "Call & Raise" עם ט"ד של קורי קלמנט.  האיגלס המשיכו להוביל במשך כל המשחק וניצחו שלושה רבעים מתוך ארבעה, כאשר בשלשי היה שיוויון 7:7. היו כמה נקודות אור אצל ה"ביג בלו": סייקוואן ברקלי נראה פנומינלי, הוא צבר יותר מ-200 יארד כולל ט"ד של 55 יארד שעשה לגמרי בעצמו. נדמה כי הרוקי מפן סטייט מרח את עצמו בחמאה לפני העלייה לכר הדשא מכיוון שאף אחד לא הצליח לתפוס אותו. הוא היה אפקטיבי במיוחד בריצה בין התאקלים בצד ימין, שם צבר 111 יארד וט"ד בארבעה ניסיונות בלבד. גם הגנת הריצה של הג'איינטס נראתה טוב. כמובן שהאיגלס חסרים את ג'יי אג'אי וזו מכה קשה להתקפת הקרקע שלהם אבל עדיין מגיע קרדיט לקו ההגנה של הכחולים שלא נתן לסמולווד או לקלמנט להגיע לריצה גדולה ממשית. מצער לניו יורקרים שאלו שתי נקודות האור שלהם מהיום. איליי עדיין לא קורא את המגרש נכון, מפספס מסירות קלות, חושש מלזרוק למרחק (התחיל להעיף קדימה רק שהיתרון של האורחים היו גדול מדי) ואפילו שפת הגוף שלו מראה על וויתור וחוסר רצון לשחק. הכניעה של הג'איינטס למשחק הרע של הקוורטרבק שלהם זה דבר שפשוט מראה על תופעה רעה מאוד שמתרחשת בליגה מאז ומעולם: חוסר בלדעת לוותר על הקוורטרבק שלך. בין אם זה One hit wonder שמקבל יותר מדי קרדיט, בין אם זה קוורטרבק מזדקן שלא רוצים לפגוע ברגשותיו כאילו זוהי פגישת הורים, ילדים וגננות ובין אם זה כי מישהו סולידי ולא רוצים לנסות שחקן חדש מחשש שהוא יהיה גרוע יותר מהקיים. איליי הוא כזה, דאק פרסקוט הוא כזה, ראיין טנהיל הוא כזה. לכל הקבוצות הללו היו הזדמנויות, בעיקר לג'איינטס, להשיג מישהו יותר טוב לטווח הארוך ופשוט לא ניצלו אותן.

לאיגלס כן יש קוורטרבק שהוא יותר ממספק, קרסון וונץ, והם מנצלים אותו כמו שצריך. הוא עובד הרבה בשוטגאן (בעיקר ביום), הביסוס של היתרון המהיר נתן למשחק הריצה גם להתפתח שעזר באופן ישיר להוריד לחץ מוונץ (האיגלס מסרו 36 פעמים ורצו 31), קרסון מסר המון מסירות מהירות ולא נקלע ללחץ כמעט בכלל (הסאק היחיד של הג'איינטס במשחק בא לאחר 4.3 שניות בהם וונץ היה בפוקט נקי). וונץ צבר 3 ט"ד ללא איבודים והשיג גם קוורטרבק רייטניג גבוה מ-120. הנתונים קצת מסלפים את האמת לטובתו של וונץ, שנתן משחק סולידי אך לא כפי שמשתקף במספרים. באיגלס יכולים לשמוח גם בעובדה שההתקפה שלהם ברדזון סוף סוף הצליחה להגיע להישגים. לפני המשחק הם דורגו בחצי הגרוע של הליגה כאשר הדשא התקצר והתקצר, 4 מ-6 אתמול היה הישג גדול. זאת ועוד, ההתנהלות של דאג פידרסון עם החילופים הייתה ללא דופי. כאשר ליין ג'ונסון וג'ייסון פיטרס נפצעו, הם היו צריכים לאלתר. האל ויאטאי שיחק תאקל שמאלי, איזייק סמאלו עבר מגארד שמאלי לתאקל ימני, מה שפינה מקום לסטיבן וזנוזסקי לשחק בעמדה בו הוא אוהב. בנוסף לכך, לאחר שהניקל קורנר סידני ג'ונס נאלץ לנטוש לחדר ההלבשה, אוונטה מאדוקס הסייפטי לקח על עצמו את התפקיד הזה בזמן שראסול דאגלס מילא את החלל בעמדת הסייפטי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האיגלס כעת יושבים במאזן 3:3, מקום ראשון בבית. הג'איינטס נועלים את טבלת הבית, עדיין עם ניצחון יחיד משישה משחקים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort