הדולפינס נחנקו בדקות הסיום והעניקו ניצחון מתנה לבנגלס

פרי-גיים:

הדולפינס הגיעו לאצטדיון על שם פול בראון בסינסינטי, אוהיו, לפגישת ים-יבשה נגד הבנגלס. שתי הקבוצות בגיעו למשחק עם מאזן 3:1 זהה, אולם המומנטום של שתי הקבוצות היה בקטבים שונים לגמרי. האורחים הגיעו אחרי השפלה ליריבה המרה, הניו אינגלנד פטריוטס, במשחק שהיה מקנה להם יתרון 3.5 משחקים עליהם במירוץ לראשות הבית. הבנגלס לעומתם מגיעים באופוריה לאחר ניצחון קלאץ מרשים בקרב יריות התקפים מול הפאלקונס הנפיצים.

מערכות רבות עברו הדולפינס והבנגלס כיריבות, החבורה ממיאמי ניצחו את סינסי באורנג' בול של 73' בדרך לזכייה שנייה ברציפות באליפות, ב-94' המאמן האגדי של הדולפינס, דון שולה, שיחק נגד בנו שהיה המאמן הראשי של הבנגלס אז. מרינו מסר לשני ט"ד ופיט סטויאנוביץ' שם 9 נקודות משלוש בעיטות שהספיקו לניצחון 23:7. וכמובן המשחק בערב ליל כל הקדושים של 2013, בו קמרון וייק הפחיד את אנדי דלטון וקו ההתקפה של הבנגלס עד מוות ובסוף השיג סייפטי בהארכה שניצחה את המשחק.

אותו וייק לא ישחק היום, זהו המשחק הראשון בו הוא לא משתתף לאחר 36 משחקים רצופים. רשאד ג'ונס לעומתו חוזר לליינ-אפ והשיפור לסקנדרי יהיה ניכר בהחלט. אצל הבנגלס טיילר אייפרט, ג'ון רוס וגיובאני ברנרד לא ישחקו בשל פציעה וגם ג'ו מיקסון לא 100%. אולם ונטייז בורפיקט חוזר להגנה שדורגה במקום ה-29 בארבעת המשחקים הראשונים בלעדיו, חדשות טובות בהחלט למארחים.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

רבע ראשון:

רבע גישושים משמים במיוחד. ניכר כי הדולפינס עבדו על הגנת הריצה שלהם מהמשחק שעבר בו הם נתנו לשני רצים ממוצעים (סוני מישל וג'יימס וייט) לרוץ בקלילות סביבם. אולם התקפת המסירה של הבנגלס, שהשתמשה רבות בתנועה פרי-סנאפ, בלבלה את הליינבקרים האיטיים והלא מנוסים של האורחים שויתרו על הרבה יארדים לאחר המסירה. הבנגלס היו הכי קרובים לסקור כלשהו כאשר הגיעו לקו 15 היארד לערך אך מודעות עילאית של רשאד ג'ונס שסייעה לו בחבטת מסירה מהידיים של איג'יי גרין גרמה לאינטרספשן של קיקו אלונסו. הדולפינס מדורגים במקום הראשון בחטיפות העונה.

שיוויון 0:0 בסוף רבע השעה הראשונה.

רבע שני:

הדולפינס וגייס המשיכו לנצל את העובדה שטנהיל משחרר את הכדור מהר, במקום השני בליגה עם קצת יותר מ-2.3 שניות למסירה, רק דרק קאר מקדים אותו. בדרייב ארוך ומתודי של הדולפינס שם את קניאן דרייק באנדזון לנקודות הראשונות על הלוח. לאחר שנתן לו שלוש נשיאות בלבד בשבוע שעבר, גייס הבטיח לתקשורת כי הוא ינצל את דרייק יותר ובצורה יעילה יותר וכך נעשה, איסולציה מטעה של הרץ המוכשר על ליינבקר איטי במהלך דומה לט"ד שהפטריוטס שמו נגד הדולפינס בשבוע שעבר.

הלבנים-תכולים למדו לקחים מהמחצית הראשונה וגרמו ל"רקטה האדומה" להרגיש לא בנוח עם בליצים כבדים וסטאנטים עוצמתיים. הכיס שלו התפרק כמה פעמים, למרות שהדולפינים לא רשמו סאק עד נקודת הזמן הזו. הבנגלס הגיעו למצב שער שדה קליל אך הוא נחסם על ידי וינסנט טיילור, תאקל הגנתי שעשה קפיצת מדרגה ענקית העונה יחד עם חברו לקו דוון גודשאו (טיילור מוקם טרם המשחק במקום השני באחוזי עצירת הריצה, מאחורי גריידי ג'ארט מאטלנטה).

כחצי דקה לסיום ג'אקים גרנט החזיר פאנט לט"ד, הט"ד ספיישל טימס השני לרסיבר הזריז. מהלך אקרובטי שלו כדי להישאר בתחומי המגרש סיפק עוד שש נקודות לדולפינס לפני ההפסקה.

הסיפור של המחצית הראשונה הוא השיתוק של הבנגלס על ידי הדולפינס ברדזון. הכתומים היו הקבוצה הטובה ביותר כאשר הנדל"ן התקצר להם  (11 ט"ד ב-13 ניסיונות, יותר מ-85%) עד היום. במחצית הראשונה הם הגיעו לרדזון פעמיים ולא הצליחו להניב נקודה אחת!

מחצית שנייה:

רבע שלישי:

המגמות מהרבע השני המשיכו גם לאורך השלישי, המתאם ההגנתי של ה'פינס, מאט בורק, המשיך לשים את דלטון במצבים לא נוחים והוא התקשה להסתדר עם זה. הנקודות היחידות שעלו על הלוח היו הראשונות של סינסי, שער שדה של בולוק.

רבע רביעי:

הדולפינס כהרגלם נחנקו ביתרון גדול גדול ונתנו לבנגלס לחזור למשחק. החלטה זוועתית של טנהיל בניסיון נואש להעיף כדור מהיד לפני סאק גרמה לט"ד לטובת המארחים, עוד פאמבל של הקוורטרבק בשלהי המשחק חתם את הסיפור, משחק מחליא של טנהיל.

תוצאת הסיום: 27:17 סינסינטי בנגלס.

שאר תוצאות:

בפאלו בילס – טנסי טייטאנס 12:13

פיטסבורג סטילרס – אטלנטה פלקונס 17:41

ניו יורק ג'טס – דנבר ברונקוס 16:34

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort