בפעם הרביעית בתולדותיה-אס"א ת"א זוכה בגביע המדינה

בפעם הרביעית בקריירה שלה, מורן לביא זוכה להניף את גביע המדינה בכדורגל נשים. הקפטנית הוותיקה, שכבר דיברה על היום שאחרי הכדורגל, כבשה צמד שערים שהעניקו לקבוצתה את הניצחון היקר מפז. שובל טוויל החזירה את כשרונות חדרה למשחק לקראת הסיום, אך זה היה מאוחר מידי

גביע המדינה בכדורגל נשים, הגיע הערב לרגע השיא שלו. מהאצטדיון בלוד תצא אחת. או אס"א ת"א שרוצה לסיים עם גביע לאחר שנתיים פחות מוצלחות או כשרונות חדרה שהתחזקה במריאן עווד המצוינת. המשחק של חדרה התבסס בעיקר על שחקנית הנבחרת שהגיעה מהמכללות במיוחד לגמר, כמו גם על השחקניות הזרות, עם דגש על שקירה דאנקן הג'מייקנית. מאמן חדרה-עמי אלחדד, נקלע למצוקה בהיעדר שוערות ונאלץ להציב את המגינה טל אסייב, בין הקורות.

מהעבר השני, עמי נימני שם את יהבו בשחקניותיו המנוסות, אשרת עיני בהגנה, שירלי אוחנה, אקס חדרה, בהתקפה והקפטנית מורן לביא, שרוצה גביע, בעונה שככל הנראה תהיה האחרונה שלה בליגה, שיובילו את חברותיהן המנוסות פחות, לזכייה בתואר הנכסף.

רעות דוד מול מורן לביא-כשרונות חדרה מול אס"א ת"א (כדורגל נשים)

 

לאחר 3 דקות בלבד חדרה כמעט כבשה, לאחר שדניאל סופר העבירה כדור למרכז שעבר את ניסיון הזינוק של השוערת, פגע בשחקנית אס"א והיה בדרך להיכנס לשער, לפני שהורחק מהקו בזמן על ידי מאיה ברקי. דקה חלפה ואס"א הענישה. אשרת עיני סיפקה הרמה מצוינת מהאגף הימני, ישירות לראשה של מורן לביא, שנותרה לא מכוסה וכבשה את הראשון במשחק. 0:1 לאס"א.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-17, עווד קיבלה כדור טוב, נכנסה לרחבה אך כשלה בניסיון לעבור את חוליית ההגנה. שחקניות אס"א הרחיקו רע, עד דאנקן, שבעטה לשער ומצאה את עדי יורמן מוכנה. בדקה ה-24, שוב יורמן סיפקה יציאה רעה, אך דאנקן לא הצליחה לייצר בעיטה בזמן והכדור הורחק לקרן.

בדקה ה-29, אס"א קיבלה הזדמנות להכפיל את היתרון, לאחר זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, שלא הייתה צריכה להישרק. ורד כהן ספק הוכשלה על ידי ספיר סרוסי, אך גם במידה והיה מגע, ללא ספק שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה. לביא ניגשה לנקודה הלבנה ובקור רוח אופייני הכפילה את התוצאה ואת מאזנה במשחק. 0:2 לאס"א.

חדרה ניסתה לחזור למשחק והגבירה את המאמץ ההתקפי, אך ההגנה של אס"א שימשה כחומה בצורה ותסכלה רבות את עווד ודאנקן. בדקה ה-37, יאנג ניסתה להכניע את יורמן מרחוק, אך הכדור הלך מעל המשקוף. שחקניות חדרה החלו להתחמם ולבצע עבירות מיותרות, שנבעו מתסכול. המחצית הסתיימה ביתרון מבטיח לאס"א ת"א.

דקה מפתיחת המחצית, שירלי אוחנה העבירה מסירה מצוינת לעדן אביטל, שסחטה מאסייב הצלה של שוערת מנוסה. דקה לאחר מכן, אסייב הזכירה לנו שהיא לא משחקת בעמדתה הטבעית, לאחר שסיפקה יציאה רעה לכדור עומק פשוט, אך שחקניות אס"א כשלו לנצל את ההפקר. בדקה ה-53, התקפה טובה של חדרה הסתיימה בבעיטה של דניאל סופר, אך יורמן הייתה ערנית בשער.

בדקה ה-60, קמפבל קיבלה כדור טוב אלכסונית לשער, אך במקום להעביר למרכז בחרה לנסות ולסובב לפינה הרחוקה והכדור לא פגע במסגרת. בדקה ה-74, חדרה שוב קופחה על ידי השופטת רחל כהן, לאחר שבמהלך חדירה של דניאל סופר לרחבה, היא הוכשלה על ידי הדס מרין, במהלך שזכה להתעלמות מצוות השיפוט.

בדקה ה-80 התקפה מסוכנת של חדירה, הובילה דווקא ליציאה למתפרצת של אס"א, שכמעט והסתיימה בשער, אך הבעיטה של עדן אביטל הלכה מעל המשקוף. בדקה ה-83, מורן פיסה המחליפה, ניסתה את מזלה מרחוק, אך יורמן שוב  תסכלה את השחקניות מחדרה, עם הדיפה נוספת. בדקה ה-85, חדרה חזרה למשחק. דניאל סופר סיפקה הרמה מכדור חופשי, יורמן יצאה רע ושובל טוויל נגחה לרשת החשופה.רק 1:2 לאס"א.

אך זו הייתה שירת הברבור של חדרה במשחק, לאחר ששחקניות הקבוצה כשלו להגיע למצבים בזמן שנותר. אס"א ת"א זוכה בגביע הרביעי בתולדותיה.

 

 

הגביע של אס"א, בזכות צמד של הקפטנית-מורן לביא (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort