הדר נימץ: תתעלמו מסטיגמות, לכו עם הלב שלכן ולכו לעשות ספורט

הדר נימץ הספיקה לעשות הרבה בחיים שלה: היא הייתה לוחמת בצה"ל, היא מתאמנת באומנויות לחימה מזה 22 שנים מגיל 8, ואלופת העולם בארגון All Styles Martial Arts בלחימה משולבת, בקטגוריות שונות, בינהם בקטגוריית Mixed Gender & Mixed Martial Arts Weight Classes – בשנים 2008, 2007, 2004, 2003, 2002 מקום 3 באליפות הארץ במטווחים אולימפיים בשנת 2003, סגנית האישה החזקה בישראל בתחרות גרירת משאיות 7.5 טון 30 מטר בשנים 2011, 2010 מפתחת גוף, מאמנת כושר אישית בכירה, וכמובן פרו רסלרית לשעבר.

שאלה 1: מה היה הענף ספורט הראשון שהתחלת לעסוק בו?

ענף הספורט שהתחלתי לעסוק בו הוא התעמלות מכשירים וטבעות. החוג נסגר לאחר כשנה, ומאז התחלתי להתאמן באומנויות לחימה.

שאלה 2: איך את מצליחה לעסוק בהרבה ענפי ספורט במקביל? מה הסוד שלך?

אני מתמידה בכל אחד מענפי הספורט שאני עוסקת בו, ונותנת 300% מעצמי, בונה לו"ז מסודר, הכולל את כל סדר היום, כמובן כולל מנוחות, וארוחות מסודרות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שאלה 3: מה היה הישג הכי גדול שלך כספורטאית?

היו לי מספר הישגים בקריירת הספורט שלי: מקום 3 באליפות הארץ במטווחים אולימפיים בשנת 2003, סגנית האישה החזקה בישראל בתחרות גרירת משאיות 7.5 טון 30 מטר בשנים 2010-2011. אבל השיא היה זכייה באליפות העולם בארגון All Styles Martial Arts בלחימה משולבת, בקטגוריות שונות, ביניהן בקטגוריית Mixed Gender & Mixed Martial Arts Weight Classes – בשנים 2008, 2007, 2004, 2003, 2002 הקטגוריה הכי קשה שהייתה בארגון.

%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93-1
הדר נימץ בתחרות משיכת משאיות בה זכתה במקום השני (רונן טופלברג)

שאלה 4: האם לדעתך לא מספיק נשים עוסקות בספורט?

המודעות לספורט רק הולכת וגוברת בשנים האחרונות, עוד ועוד נשים מתאמנות כי הבינו שחשוב לשמור על דרך חיים בריאה.

אם כי עדיין יש נשים שחושבות שחלק מענפי הספורט גבריים, והן מעדיפות להימנע מהם.

גם בחדר הכושר רואים בבירור את ההפרדה באולם הכושר, רוב הנשים נמצאות על ההליכונים ועל המכשירים, לעומת רוב הגברים שממלאים את אזור המשקולות החופשיים.

שאלה 5: איזה טיפ יש לך להגיד לבנות שלא עושות ספורט או אפילו חוששות מכיוון שהן מפחדות מה שיגידו אליהן?

בנות ונשים יקרות, קודם כל הספורט על סוגיו, הוא דבר נהדר, זה דרך לשמור על גוף חזק, בריא וחטוב, וכתוצאה מכך גם על הבריאות שלכן.

מעבר לכך, ספורטאיות נראות צעירות יותר בגיל מאלו שלא עושות ספורט, שבאותו הגיל בדיוק.

תתעלמו מסטיגמות, אחרי הכל יש אנשים שתמיד מחפשים להגיד מילה רעה, תעשו מה שגורם לכן להרגיש טוב עם עצמיכן, תגשימו את עצמיכן, לכו עם הלב שלכן.

שאלה 6: מה מיוחד עבורך בהיאבקות שרצית ללכת על זה?

אחי הגדול תמיד אהב לראות בשנות ה-90 WWF שהפך ל-WWE בעקבותיו אני הכרתי את התחום הזה, והתחברתי מאוד, הדמויות, העלילה, התרגילים האתלטיים, הקהל מסביב, כל השואו הזה פשוט מרשים!

ידעתי לפני כמה שנים שיש כזה ארגון בישראל, כי אחי נסע לשם זה היה אז בכפר שמריהו, וכשהתקשרו אלי ב-2009 ושאלו אותי האם ארצה להשתתף בפרויקט הנשים שנפתח בארץ, זה היה כמו להגשים חלום, להיות כמו המתאבקים שראיתי בטלוויזיה והערצתי, להיות כמוהם! וואו! רציתי ללמוד מה הולך גם מאחורי הקלעים ולהבין איך העסק הזה עובד בכללי, והבנתי. ומי ידע שזה יוביל יום אחד לזה שאפגוש את אחד מהם פנים מול פנים, טטנקה האגדי, שהיה כאן ועשה קרב, ואף הצעתי לו שנפגש במסעדה עם כל המעריצים, וכך היה, מי היה מאמין שדבר כזה יקרה.

hqdefault
הדר בעת קרב ב-IPWA (ארכיון IPWA)

שאלה 7: מתי היה הקרב הראשון שלך?

הקרב הראשון שלי היה ב-24.6.2009 , נגד דורון דגני בדמות המורה – הוא היה היל שזה הדמות הרעה, ואני הייתי דיג'יי – הייתי פייס, שזה הדמות הטובה.
הוא ניסה להשתיק את הקהל, וירד על כולם שהם טיפשים והם צריכים ללמוד, והתנשא שיש לו אייקיו גבוה והוא חכם.
ואני אמרתי שכולם באו לעשות שמח.
הקרב התחיל בזה שבזמן שנתתי את הציוד שעליתי איתו לזירה לשומר החפצים והייתי עם הגב לדורון, דורון הכה בי עם ספר של בני גורן בגב ורימה. את שאר הקרב תצטרכו לראות פה:

אתם מוזמנים לצפות בקרב הזה:
חלק 1: https://www.youtube.com/watch?v=ScOvhCNiALM

חלק 2: https://www.youtube.com/watch?v=Ialct7joyrw

mc98w8
הדר תופסת את דורון דגני (קרדיט כתוב בתמונה)

שאלה 8: מה היו ההישגים הכי גדולים שלך כמתאבקת?

ההישגים שלי כפרו רסלרית מהבחינה האישית היו: לימוד תרגילים, התמודדות עם קהל בלייב, יצא לי לשחק דמויות שונות, טובות ורעות, ככה שהתנסיתי גם במשחק. למדתי איך הדברים עובדים מאחורי הקלעים, מבחינת התכוננות לקרבות הכולל תיאום וחזרה, בחירת שיר והכנת דמות שלמה למופע, וגם מבחינה עסקית למדתי איך הדברים עובדים.

מעבר לכך הייתה לי הזדמנות להופיע עם דרור נובלמן פעמיים על הזירה.

הייתי דיג'יי של מספר מופעים ביניהם במופע שטאטנקה השתתף בו, וגם במופע שבריאן קנדריק השתתף בו, וגם הייתי כרוזה במופע אחד שננזיו השתתף בו.

השיא היה ששדרן מערוץ בספורט רון קופמן הגיע במיוחד לצפות בקרב שלי וראיין אותי בסוף הקרב, וכמובן לא הבין למה אני הולכת לתחום מבוים כאשר יש לי המון עבר בתחום האמיתי, והסברתי לו למה גם בנוסף בחרתי להיכנס לתחום המבוים, כי יש דברים שמפתחים כאן שלא עובדים עליהם "באמיתי".

שאלה 9: האם את נמצאת בקשר עם האנשים ב-IPWA עד היום?

אני נמצאת קצת בקשר איתם, מידי פעם מגיעה למופעים עד היום, ועושה תפקידים קטנים פה ושם, באחד המופעים האחרונים בארגון של ג'מפינג לי, כיסחתי מתאבק עם בעיטה לראש, בזמן הכי קצר בהיסטוריה הישראלית.

שאלה 10: את היית לוחמת בצה"ל, האם את שמעת כל מיני הערות מכיוון שאת בת?

הערות מהחיילים לא. בגדול, אנשים אמרו לי דברים כמו: למה אני צריכה את זה זה מסוכן, וכמו: אפשר לשרת קל"ב ולעשות חיים יותר קלים, וכמו: למה לא הלכת לעתודה, וככה היה יוצא לך מקצוע על חשבון הצבא. במבט לאחור, ללכת לעתודה צבאית זה באמת צעד חכם מצד אחד, ומצד שני לא הייתי חווה את מה שהוסיף לבניית האישיות שלי היום, עצמאות, רחוק מהבית, לדעת להסתדר בכל מיני מצבים, לנסוע מרחקים ארוכים, לעבוד הכשרה מעניינת ומלאת אקשן, ולהתמודד עם כל מיני מצבים מעניינים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (40)

  1. אל תשכחו את התחרות האישה החזקה, גרירת משאיות

    2010 הניצחון המוחץ של הדר נימץ על ורה ספנייב
    https://youtu.be/8HPh_eZXVac?t=274

    2011 השיא הישראלי המהיר ביותר לנשים, גרירת משאית 7.5 טון, למרחק 30 מטר, ב 25:31 שניות!
    https://youtu.be/l2qDebijbOY

  2. כלבים אלו עם המקרה של התאונה! הרסו לך את הקריירה! אני מקווה שתשתקמי ותחזרי לזירה להביא גאווה לעם.

  3. אני הייתי המאמן הראשון של הדר נימץ בחדר הכושר, כשהיא נרשמה במכון כושר שלנו ב 2002 אני מוכרח להודות שראיתי בחורה בת 16 שנראית חמודה ולא נראת מאיימת או משהו.
    כשהסברתי לה על התרגילים היא עשתה אותם בקלות, וכבר למחרת היא חזרה והתחילה להעלות משקלים ממה שרשמתי לה, היא הגיעה כמעט כל יום להתאמן, וראיתי בחורה חזקה פיזית מאוד, נחושה, מתלהבת, מתמידה, סקרנית, משקיענית, ועם כוח רצון שלא ראיתי מעולם.
    היא התאמנה כל כך קשה, ועלתה מאוד מהר ברמת האימון, היא התאמנה 3 שעות ביום ולפעמים גם 5-6 שעות הייתה איתי בכל המשמרת, היא התאמנה, שאלה אותי המון שאלות, התעניינה, חקרה, ולמדה, את התחום לפרטי פרטים, נתתי לה להכין תוכניות אימון למתאמנים כמובן בנוכחותי, והיא גילתה המון ידע שהפתיע אותי, גם לא תיארתי לעצמי שבחורה בת 16, שרק לא מזמן נכנסה לתחום חדר הכושר כבר מדברת כמו מומחית! ראיתי בה פוטנציאל ענק, אז החלטתי להביא מאמן איגרוף מגרמניה חבר שלי, לאמן אותה באופן פרטי, בחור חזק וטכני מאוד, (היא לא סיפרה לי שהיא מתאמנת כל כך רציני באומנויות לחימה אז) הוא אימן אותה כל יום מאוד קשה, היא העיפה אותי שהחזקתי את השק איגרוף יש לה כוח מטורף, הבאתי לה גם את סיימון מאמן קראטה, אבל היא אמרה שהוא עדין מידי ולא מאתגר אותה מספיק, ולא המשיכה להתאמן איתו. ואז היא סיפרה לנו שהיא מתאמנת מגיל 8 באומנויות לחימה.
    מאמן משקולות אולימפי שהתאמן אצלינו, ראה את האימונים שלה, ורצה לקחת אותה תחת חסותו, העביר לה כמה אימונים בהנפת משקולות, והיא החליטה שהיא רוצה להתמקד יותר בלחימה ובאימונים בחדר הכושר.
    הדר היא אישה מיוחדת במינה, מהכרות אישית רבת שנים!

  4. גם מהיכרות מצומצמת יחסית, אני עדיין יכול לקבוע שיש אמת מאחורי כל התגובות החיוביות כאן. הדר היא מקור השראה לסובבים אותה ויש סיבה טובה מאוד לכך שהרבה (מענפי ספורט שונים) תומכים בה ומעריכים אותה. עלי והצליחי ^^

  5. לא חושב שבארץ יש מישהי שהגיעה להישגים המרשימים וכבירים של הדר נימץ בתחום הלוחמה ואמנויות הלחימה המשולבות mma. בזמנים שהייתה פעילה היא הייתה באותה ליגה של הולי הולם ,רונדה ראוזי והברזילאית ששכחתי את שמה.

  6. אלכס גולדבלט

    מכיר את הדר ממש טוב והכי אחת הספורטאיות הכי מקצועניות שאני מכיר. עיסוק בגוף הוא שיפור הבריאות גם הפיזיולוגי וגם הנפשי . בחורה תותחית !!

  7. הדר את לא מפסיקה להפתיע אותי! לא ידעתי שאת כל הדברים האלו, אני לא מאמין שישבת ליידי, כזו אלופה, ולא אמרת מילה כל השנתיים שעבדנו יחד. וואו! אני לא הייתי מאמין, ראיתי שאת בחורה קרבית, אבל לא דמיינתי בכלל שאת אלופה בכל כך הרבה דברים. וואוו איזה כבוד.

  8. היא מלהיבה את כולם באימונים, אנשים אוהבים להתאמן איתה, זו ממש חוויה, גם אנשים שמעולם לא התחברו לספורט טוענים שהם התמכרו בזכותה, הדר היא ספורטאית בנשמה, חיה ספורט, ומקצוענית אמיתית.
    היא ניהלה את החדר כושר שלנו, ואימנה בכושר גופני את נבחרת הכדורגל הפועל רמת גן שלנו ב 2003.
    אני ראיתי אימונים שלה היא מתאמנת כמו חיה, היא מרימה משקלים לא הגיוניים לגודל שלה.
    היא ניצחה בתחרות מתח בחדר כושר את כולם כולל את הבנים, היא עשתה במצטבר 300 מתח! כל שאר המתחרים לאט לאט התעייפו וויתרו, בזמן שהיא המשיכה כמו סוללת אנרג'ייזר, בלי להראות סימני עייפות.
    לא התפלאתי שהיא זכתה באליפות האישה החזקה בישראל בגרירת משאיות.

  9. כל הכבוד לך את מדהימה!
    ראיתי אותך במופע במכבי תל אביב בשביל במפעל ב 24.6.2009 המופע הראשון שהשתתפת בו איי פעם וכבר זה היה מיוחד שנכנסת ל "ספר השיאים של ישראל" קרב של אישה נגד גבר בישראל, היית מעולה בקרב הזה, את מאוד מקצועית, וגם ניצחת, שזה מה שרציתי גם.

    בפעם השניה ראיתי אותך במופע האבקות של LAW בקנטרי אליצור נתניה ב 6.7.2016
    וגם אז עשית שיא ישראלי, וניצחת שם מתאבק בשם ספיר טליאס, ב 5 שניות, עם בעיטה גבוהה ומדוייקת לראש.
    מצאתי את האלבום בעמוד מעריצים שלך:
    https://www.facebook.com/pg/HadarStormyNimetz/photos/?tab=album&album_id=10154797558991378

    את גאווה ודוגמה לכל בנות ישראל, וגם לבנות בכל העולם, עושה כל כך הרבה דברים וגם מצטיינת בכל מה שאת עושה, שזה דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי לבן אדם להיות מצטיין בכל דבר שהוא עושה.
    ובנוסף לזה שאת לא נכנעת לתכתיבי החברה שאומרת שנשים צריכות להיות עדינות ולעסוק בתחביבים ומקצועות נשיים, את עושה כל מה שמעניין אותך ואת אוהבת.
    את הדוגמה המושלמת מבחינתי ומבחינת המון נשים בעולם, ואני נותנת אותך דוגמה לבנות שלי, בכל פעם שהם חוזרות מבית הספר, עצובות שהעירו להן שהם עושות משהו שהוא קצת אחר מהנורמה שבנות מחונכות ללכת בה, אני מספרת להם עליך הדר, והם מתמלאות באנרגיות חיוביות, וחוזרות לעשות את מה שהן אוהבות באמת, תודה לך הדר, למרות שאף פעם לא יצא לנו לדבר במציאות, את ממש דמות מרכזית בחיינו.

  10. הדר נימץ,
    מאז גם השתתפת במופע עם קווין וואן אריק והבנים שלו רוס ומארשל: https://youtu.be/m6Bk0iG44fw
    היית בקבוצה של מרטי ג'נטי שאת הבאת אותו לישראל, כל הכבוד לך על היותך חלק חשוב בהפקת מופע כזה,
    אני שמח שקווין וואן אריק בחר בישראל לקרב הפרישה שלו, כבוד.

    וכל הכבוד לך על ההשגים הרבים שלך בלחימה: https://www.awakeningfighters.com/athletes/hadar-nimetz

    אני גם גאה בך שאת גם מאמנת את הנבחרת שגדלת בה Team No Fear,
    שהביאו גביעים ומדליות ב 2016,
    גם ב 2017, ויש אפילו כתבה על אחד מהם: http://www.mynetrishon.co.il/article/197988
    ואני מקווה שגם חודש הבא תביאו מקומות נכבדים ותייצגו את ישראל כמו שרק אתם יודעים.

  11. הדר נימץ היא לוחמת בין הטובות בעולם, אני תלמיד באקדמיה שבו היא התאמנה, ואני עשיתי קרבות אימון נגדה, אני בן 31 שוקל 87 קילו גובה 177, מתאמן המון שנים בסמבו, סנדה, סמבו קרבי, וטקוונדו באקדמיה וקראטה מחוץ לאקדמיה. אני חגורה שחורה דאן 5 , והדר בשנת 2008 פירקה לי את הצורה בתחרות במועדון לפני שטסנו להתחרות ב All Styles Martial Arts
    אני רק רוצה להכניס אותכם לפרופורציות, איזו לוחמת אדירה מיומנת מקצועית מקצוענית שפירקה בתחרות מאסטרים וסיפויים משיטות לחימה מוכרות, ולוחמים בלחימה משולבת, פשוט לא להאמין שבחורה שיחסית לגבר קטנה כולה 170 60 קילו, מכסחת חיות אדם מעל 100 קילו של שרירים וטכניקה, אני מכיר את הדר עוד שהיתה ילדה, תמיד בלטה בצורה יוצאת דופן באקדמיה גם כלוחמת, וגם כאישיות יוצאת דופן, עזרה למתאמנים, עזרה לזולת הכללי התנדבה תמיד בכל מה שהיה צריך, ראש גדול ואחראי מגיל מאוד קטן. הדר את תצליחי איפה שרק תרצי, ותעברי כל מכשול בדרך. רק בהצלחה.

  12. את הדר אני מכירה מהפייסבוק, לכן הדבר היחידי שאוכל להגיד זה – הדר! איך אישה כל כך כישרונית ותותחית כמוך, כזו צנועה? אני חברה של הרבה ספורטאים שלא מתקרבים לקרסוליים שלך מבחינת השגים וכוח רצון עם כל כך הרבה מכשולים בדרך מגיל קטן, עולה על כל מכשול וכל אתגר אפשרי שהחיים הציבו לך, ואת בקושי כותבת על זה בפייסבוק, את בקושי מראה לעולם מי את! כל כך הרבה יופי וצניעות בך, יישר כוח ודרך צלחה בכל מה שתבחרי.

    • אני עוקבת אחרי הפוסטים המעניינים שלך ומאוד מחבבת אותך, למרות שמעולם לא נפגשנו, אני אשמח לפגוש אותך

  13. הדר הייתה המאמנת כושרי האישית שלי, היא שינתה את חיי, לא הייתי מסוגל להתמיד וגם לא אהבתי להתאמן, הגעתי אליה כי רציתי לחולל שינוי בחיי ולתת עוד ניסיון לעצמי להטמיע בחיי כושר גופני, הגעתי להדר מאוד סקפטי, מאוד שלילי, ולהדר היה סבלנות להקשיב לתירוצים ולסקפטיות למה לא, הדר עשתה מהפך בחיי, מאז שהתחלתי להתאמן אצלה התמכרתי לכושר. הדר מעבר מאמנת מקצועית שמביאה תוצאות, היא גם אדם עם לב טוב, אדם אוהב וסבלני, אישה מתוקה ומקסימה, שעשתה שינוי מדהים בחיי.

  14. אני הכרתי לראשונה את הדר בסמינר שהיא העבירה באקדמיה.
    חיפשתי חוג אומנויות לחימה לילדים שלי והמליצו לי בפורום לחימה עליהם.
    הגענו לשיעור ניסיון והילדים שלי התרשמו מאוד מהצוות ומהתוכן שהועבר.
    והחלטנו לרשום את כולם לשם.
    הדר העבירה סדנה מאוד שימושית, מעניינת ומקצועית. והתרשתי מהרמה שלה, מההשגים שלה, וממנה כבן אדם.

  15. אני מתאמן באמנויות לחימה שונות כל חיי, קאראטה קיוקשיאן, קונג פו והיאבקות יוונית.
    התחום הזה שמשלב את אומנויות הלחימה נשמע מעניין, מה כתובת המכון שבו היא מתאמנת? אפשר את פרטי המכון או המאמן? רוצה לנסות.

  16. כל הכבוד! הדר נימיץ עם רשימת הישגים מרשימה מאוד. בחורה מעוררת השראה! לא נותנת לסטיגמות לעמוד בדרכה ומוכיחה שמחסומים זה רק בראש וכשמבינים את זה השמיים הם הגבול. וגם שהמיתוסים על מה שבחורה אמורה לעשות / לעסוק בו או לא לעסוק מיושנים ועבר זמנם.
    מאוד ניהנית לקרוא את הכתבה.
    מאחל לך הדר, המשך הצלחה בכל מקצוע שאת עוסקת בו ושתעסקי. ושתגשימי עוד ועוד חלומות

  17. כל הכבוד הדר, יש לך סיפור כל כך מדהים שצריך לעשות עליך תוכנית בטלוויזיה, את הדבר האמיתי
    אפילו בובי לשלי לא הצליח להחזיק שני ענפי ספורט באותו זמן
    מדהים… פשוט מדהים

  18. כתבה מרתקת על אחת הנשים שהכי קידמו את התחום הזה בארץ. כל הכבוד הדר, תמשיכי ככה ולהיות טובה בכל מה שאת עושה!

  19. כל הכבוד לך הדר!
    את מראה לכולם שאין דבר העומד בפני הרצון.
    מאחלת לך שממשיכים לתת השראה לנשים ולגברים!
    ????

  20. הדר היא השראה והוכחה כי המים היפה הוא לא….. רק יפה!!!!

  21. השראה לכל מי שבענף אומנויות לחימה

  22. נהנתי לקרוא, ראיון נפלא עם נפלא.

  23. בחורה מדהימה, חזקה ועם פוטנצייאל אדיר :]

  24. הדר ידועה כאחת שרוצה משהו היא תשיג אותו -ממוקדת מטרה – גם בקטע האישי מציבה לעצמה יעדים והופ כבשה את זה.. התחברנו לראשונה שהיא נכנסה לתחום ההייטק למדה תחום כלשהו ומשם הכל פתוח … רוצה ותעשה ותחקור לעומק כל דבר -מקצוענית אמיתית .

  25. מאמן דימטירי

    אני מכיר את הדר נימץ מגיל 8, כמאמן שלה ראיתי נחישות רבה, כוח רצון חזק מאוד, התמדה חסרת פשרות, הגדלת ראש, עזרה לחניכים האחרים להתקדם, להדר יש אופי טוב לב, והיא תמיד דאגה לכלל הקבוצה שאיתה היא התאמנה, כשנפצעה מישהו באימון היא דאגה לשלומו קודם כל, ולא לניצחון שלה, והגישה לו עזרה, להדר יש יכולות רבות מהירות, כוח גדול הרבה יותר ביחס לגודל גופה, דיוק, ניתור גבוה, ועוד הרבה.. כולל חוכמת קרב וזיהוי תהליכים ותגובה מהירה וחכמה לפעולות היריב, הדר התמודדה באליפות העולם מול כבדים ממנה וגדולים ממנה, ויש לה את הידע, הביצוע, להביס יריב בכל משקל. אני גאה באלופה שלנו ויש באקדמיה פינה עם הגביעים המדליות וחגורות האליפות שלה.

  26. הדר נימץ מאוד מוכשרת בעשייתה רבת השנים כמו כן מאוד מקצועית ובהחלט מבינה המון בתחום..למי שרוצה מאמת אישית הדר היא הכתובת מפני שמעבר להיותה מקצועית היא גם נשמה טובה ותומכת לאורך כל הדרך..ממליץ בחום!! באשר אלייך הדר, אני מאחל לך שנה טובה והצלחה בהמשך דרכך.

  27. מדהים איך יש שעדיין קוראים לנשים "המין החלש". הוכחה שכל אחת מסוגלת ליותר.
    בהצלחה!!

  28. הדר- כל הכבוד! את מהווה דוגמא חיה לדברים שאת מדברת עליהם.
    מקווה שעוד נשים יקחו ממך דוגמא וימצאו את הספורט שהכי מדבר אליהן.
    אני חושב שהדבר נכון גם עבור גברים.

  29. חברה ממליץ בחום

  30. אלכס לניקוביץ

    כל הכבוד להדר. תבואי גם לרחובות אני בטוח ש-IWL יקבלו אותך בזרועות פתוחות ובמכות. חחחח
    מאור (המראיין) תן ראיונות גם מליגת UWI + IWL
    אני אוהב לקרוא את הראיונות אבל תגוון קצת.

  31. רמי חיימוב

    דרך מרשימה ונחושה, כל הכבוד על ההצלחות ומרשימה גם הרב תחומיות. לגבי נושא ההפרדה של נשים וגברים מרצון בחדכ אני סבור שפחות היום ויותר בארץ מאשר בחו"ל. אין מה לייחס יסוד" גברי" לגבר שלא מתאמן.. כנל גם אשה לא תראה "גברית" אם לא תתאמן אבל פרופיל גוף אתלטי לאשה הינו התכשיט היפה ביותר שיכול להיות לה ולא מעט נשים מודעות לכך…כמובן שזה דורש עבודה סיזיפית..
    שאפו הדר על הדרך המרשימה שלך והרבה בהצלחה בעתיד.

  32. חגי פינחס

    כשיש רצון והמון אמונה….
    הכול מגיע למטרה…
    כול הכבוד נדיר מיוחד ואכותי…

  33. הדר,כל הכבוד על הנחישות וההתמדה וההשקעה,הנה את קוטפת את הפירות.
    כדי להצליח בחיים צריך להתאמץ,ואת זה עשית כל הזמן והוכחת לכולם שאת ראויה למה שהגעת
    המשיכי בדרכך.

  34. דורון דגני

    כאחד שמכיר אותה הרבה זמן היא באמת מודל לחיקוי בעיקר עבור נשים,רבת כשרונות,וצנועה,באמת כל הכבוד ורק תמשיכי ככה ותכבשי עוד יעדים ותשיגי עוד הישגים

  35. כל הכבוד !

    עיסוק בספורט טוב לגוף ולנשמה. ובנוסף לכך גם אהבה למוסיקה, מה צריך יותר ?

  36. כול הכבוד הדר פשוט אין מילים על הדרך המופלאה שאת עושה ????????❤ מעריץ אותך בענק

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית