מונדיאל 2019: מי תניף את הגביע?

היום (שישי) בשעה 22:00 תצא לדרך בעיטת הפתיחה של האירוע הגדול ביותר של כדורגל הנשים, מונדיאל 2019. כולם כבר חסרי סבלנות לקראת שריקת הפתיחה של התחרות אבל כבר מתחילות לרוץ בראש המחשבות לגבי זהות מניפת הגביע בסיום הטורניר בשביעי ליולי. כמו רבים שחשובים שיש להם את היכולת לנחש את סיומו של הטורניר, הרשתי לעצמי לקחת הימור לגבי זהות הזוכה.

שלב הבתים:

את התחזית שלי לגבי כל בית ובית אפשר למצוא כאן: בית א', בית ב', בית ג', בית ד', בית ה', בית ו'.

שמינית גמר:

אם אכן הימור שלב הבתים שלי תופס, זה אומר שכבר בשמינית הגמר אנחנו נקבל משחקים מטורפים!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בחלק העליון של הנוקאאוט נראה מפגש בין נורווגיה לאוסטרליה, אנגליה לצ'ילה, צרפת וניו זילנד, וקרב ענק בין ספרד וארה"ב. בחלק השני נקבל את ברזיל מול סין, קרב מטורף בין הולנד, אחת הפייבוריטיות להגיע רחוק לבין סגנית אלופת העולם יפן, קרב בין גרמניה לאיטליה ומאבק קשוח נוסף בין שבדיה לבין קנדה.

אנגליה אמורה לדלג בקלות לשלב הבא, כשגם הגרמניות והברזילאיות לא אמורות להתקשות. נורווגיה עדיפה על אוסטרליה על הנייר וצרפת תנצל יתרון איכות וביתיות כדי לדלג מעל ניו זילנד. שלושת המוקשים במצב הזה הם המפגשים בין ספרד לאלופה ארה"ב אם כי חוסר הניסיון של שחקניותיו של חורחה וילדה כנראה יכריע לרעתו כשגם פערי האיכות עדיין ניכרים, מה שישלח את האלופה הלאה לשלב הבא. מוקש נוסף הוא המפגש בין קנדה לשבדיה, מדובר בשתי נבחרות די שוות כוחות אבל ייתכן שהקליקה הסקנדינבית פשוט טיפה טובה יותר מהצפון אמריקאית, ליבי ליבי עם כרסטין סינקלייר אם זה מה שימנע ממנה להגיע למלכות השערים בכל הזמנית בנבחרות לאומיות. נשארנו עם ה-מפגש בה' הידיעה, יפן מול הולנד. סגנית אלופת העולם להזכירכם מול אלופת אירופה. היפניות נקלעו לחלק הזה של הבראקט מכיוון שאמרתי שאנגליה תיקח את ראשות הבית שלהן ואני ממשיך להתעקש על כך. מה שאומר שסגנית האלופה תודח כבר בשמינית על ידי הכוח הכתום העולה!

רבע גמר:

הגענו לשלב בו אסור למצמץ לגמרי! אם עד כה יכולת הניבוי שלי מדוייקת, נורבגיה תפגוש את אנגליה במשחק שישלח את השחקניות של פיל נוויל לחצי הגמר בחיקוי נפלא של המקבילה הגברית אשתקד במגרשי רוסיה. המארחת צרפת תגיעה עם כל התנופה הביתית מול המפלצת האמריקאית, סנסציה? יתרון ביתיות? כנראה שלא יעזרו יותר מדי ושחקניותיה של קורין דיאק ייאלצו להסתפק בהופעה סבירה סה"כ עם ההגעה לרבע הגמר. ברזיל תפגוש את הולנד במשחק שהוא פשוט תאווה לעיניים לדעתי! לא מעט דמעות ילוו את פורמיגה בת ה-41 אחרי שההולנדיות יסמנו וי גם על הסלסאו כדי להוכיח אחת ולתמיד שהן באו לכאן כדי ללכת עד הסוף. גרמניה ושבדיה ייפגשו למשחק הכי אפור של רבע הגמר, זה פשוט מדהים לאמור זאת על שתי הנבחרות הללו אב לזה רק מעצים את המשתתפות בטופ-8. כאן ככל הנראה השבדיות יסמנו וי כביר נוסף בדרך לחצי הגמר.

חצי גמר:

ההתרגשות בשיאה, אנגליה פוגשת את ארה"ב ולמרות ניסיון לצמצם פערי איכות, קורסת. מזכיר לכם לגמרי את סיפור הנבחרת של גארת' סאות'גייט אה? הולנד ושבדיה ינהלו קרב אירופאי נפלא על הזכות לפגוש את ארה"ב, נחשו מה? הכתומות בפנים!

קרב על מקום שלישי:

פיל נוויל חוזר לאנגליה כגיבור אחרי שהשיג יחד עם נבחרת שלושת הלביאות את המקום השלישי באליפות העולם, בהחלט יום של גאווה לכדורגל האנגלי שחווה פריחה הן אצל הגברים והן אצל הנשים.

גמר:

ארה"ב זוכה בתואר בפעם השנייה ברציפות אחרי גמר שקול מאוד מול הולנד, השערים רעדו בשני הכיוונים, זה שמאחורי השוערת ההולנדית רעד פעם אחת יותר, קרלי לויד אומרת להתראות עם עוד גביע עולמי לאוסף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort