פרוייקט דור העתיד שלב ההתקדמות: מקומות 11-20

לפני כשנתיים לקחתי על עצמי פרוייקט שבו עקבתי אחרי שחקנים עד גיל 21 בכדורגל הישראלי. רציתי לראות מי יהיו כוכבי העתיד שלנו, איפה הם נמצאים באותו רגע לפני שנתיים ולאן יגיעו. חלקם התקדמו ממש יפה, חלקכם די דורכים במקום, חלק עושים עלייה הדרגתית ושקטה וחלק עלו וצנחו. שנתיים אחרי, החלטתי לבדוק איפה כל אחד מהם נמצא ולעשות מין דירוג התקדמות של אותם 51 כדורגלנים. הדירוג אינו רק לפי יכולת, השיקולים שנכנסים לשם הם גם ההתקדמות שביצע השחקן והמעמד שנמצא בו כיום ברמה הקבוצתית וברמת הנבחרת. כמובן שכל הנכתב היא דעתי האישית בלבד אז אחרי ההקדמה הזו ואחרי שזכיתם לראות כבר את מקומות 21-50, אלו הם השחקנים שכמעט נכנסו לטופ-10:

למקומות 41-50 לחצו כאן

למקומות 31-40 לחצו כאן

למקומות 21-30 לחצו כאן

20. לירן סרדל

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כבר לפני שנתיים לירן סרדל עלה לפרקים לקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה וגם היה חלק מהנבחרת הצעירה. הבעיה של סרדל הייתה שהוא תופקד כמגן ימני, תפקיד שמסתבר שלא ממש תפור עליו בגלל יכולת הגנתית פושרת. מהרגע שבו הוא עבר לקישור הילד פורח ולראיה ההופעות המצויינות במדי הנבחרת הצעירה שרק בגלל בית שכלל את פורטוגל האימנתית לא צלחה לעבור לאליפות אירופה. כדי להתקדם יותר, לרמה של שחקן ליגת על לגיטימי ובלי כוכביות אולי עדיף לו לחזק את הפן ההגנתי ולחזור לתפיד המקורי, הרי ידוע שיש דלות של שחקנים בתפקידים ההגנתיים בארץ.

19. אילון ירושלמי

יעשה טוב מאמנם של ה"יהלומים" מנתניה אם בעונה הבאה ייתן לקשר הנפלא הזה קודם כל להתחשל בקבוצה בלאומית חצי עונה ואז יחזיר אותו לסגל לקראת המאבקים בליגת העל. אם באורח פלא נתניה לא תעלה ליגה השנה אז כן אפשר לשמור עליו בקבוצה הבוגרת לאורך כל התקופה. את גיל הנוער הוא מזמן מיצה והיכולות שלו חייבות לקבל במה גדולה יותר.

18. אביב אברהם

בניגוד לחברו שבאייטם הקודם, אביב אברהם כבר שחקן הסגל הבוגר שטס לליגת העל. זה הזמן לעשות עוד טיפה שדרוג ולהיכנס באופן קבוע גם ל-11 של דראפיץ'. בקצב הזה יצמח פה שחקן נפלא בעיר היהלומים.

17. ארז איסקוב

פשוט חייב לצאת מהחממה של טוברוק לקבוצה בליגת העל בשנה הבאה. אמיץ, חסר פשרות, לא מרבה לטעות כלל וגם אם כבר ביצע טעות משאיר חצי גוף מרוח על הדשא כדי לתקן אותה. בלם נפלא שכל קבוצה הייתה רוצה בסגל אבל כדי באמת להיחשב לשחקן ליגת העל לגיטימי (והוא יגיע לשם) הוא חייב קבוצה אחרת, עם כל הכבוד לנוכחית, היא מצטיינת בטיפוח וגידול צעירים אך הקבוצה הבוגרת שלה בליגה ג'.

16. אופק פישלר

עשה כבר את המעבר לקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה מאז הפעם האחרונה ששוחחנו יחד אך לצערו חלק מההופעות שלו עדיין פושרות. תוסיפו לזה טעות קריטית מול מכבי ת"א+שער עצמי באותו משחק ותקבלו רושם שהבחור עדיין מתרגש מעט מהמעמד של שחקן בליגת העל וזה פשוט אסור שיקרה לבלם. למזלו מאמינים בו ובצדק ואם תהיה המשכיות ליכולת הטובה, הפועל חיפה הרוויחה את הקפטן העתידי שלה.

15. אבישי כהן

עצם העובדה שלא נתן לדת להפריע לו לשחק כבר מדהימה. אם לשפוט לפי כישרון, מגיע לו להיות בטופ-10 אבל משהו אצלו חוסם אותו מלפרוח לגמרי. כן, למאמניו יש גם אשמה בעניין שכן הם ניסו לשחק איתו גם כמגן ימני (ואבישי שתק, הנהן וביצע את התפקיד באופן הכי טוב שיכול) אבל הוא קודם כל חייב לחזור לעמדה ההתקפית אליה רגיל ודבר שני, לתמונת ה-18 של הירושלמים שעדיין תלוים תקוות ביוהאן אודל הלא מוצלח.

14. רז מאיר

לא רצו אותו במכבי חיפה. אז הוא הצטיין בבני יהודה וכעת אחת מנקודות האור הבודדות של הפועל אשקלון. שחקן יצירתי, נפלא, וכזה שחייב להתקדם לקבוצת אמצע טבלה כדי לבלוט יותר. חזרה לירוק? עדיף שלא-חבל הקריירה ילד.

13. חביב אוחיון

עילוי בשער, אין מילים אחרות לתאר אותו. אמנם קמפיין הצ'מפיונס שלו עם מכבי ת"א אשתקד כלל כמה תבוסות אבל כשאתה מתמודד מול קבוצות הנוער של פורטו (בין הטובות בעולם), צ'לסי (צריך באמת להרחיב?) ודינמו קייב (עדיפה בהרבה על הצהובים) קצת קשה לשמור על רמה בינלאומית גבוהה. המעבר לווטפורד לא עשה לו טוב שכן הוא שותף במשחקים בודדים בלבד (יכולת נפלאה של השוער הנוסף בסגל) והוא חייב לחזור לארץ כדי להתחשל כאן בליגת העל (ועל הדרך להשלים את שירותו הצבאי). בעולם אוטופי, הוא היה מגיע לב"ש אחרי שגורש היה תולה את הכפפות אבל במציאות, למה שמכבי ת"א תחזק את יריבתה העיקרית.

12. עומר צלישר

מהספסל בנתניה להרכב בקרית שמונה. אחלה התקדמות בשנתיים. זה לא היה קל, זה דרש המון מאמץ אבל עומר צלישר הוא שחקן ליגת העל לגיטימי. כעת הגיע הזמן להשתדרג עוד יותר, אולי בעתיד גם דלתות הנבחרת ייפתחו בפניו.

11. איציק שולמייסטר

פייר, השחקן שהכי כואב להשאיר מחוץ לטופ-10. מדובר במגן נפלא שכל כולו במשחק ונותן 110% על המגרש. יכול לשחק גם בעמדה קדמית יותר בכנף ואפילו להיות מוסט לאמצע המגרש. בקבוצה פרובלמטית כמו הפועל ת"א קשה להצליח אבל הוא חייב להיות הגו'קר כבר החל מהעונה, בטח לבטח כשיבנו את הסגל בעונה הבאה. קצת שקט ונחת ותראו את שולמייסטר במיטבו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort