פרוייקט דור העתיד שלב ההתקדמות: מקומות 21-30

לפני כשנתיים לקחתי על עצמי פרוייקט שבו עקבתי אחרי שחקנים עד גיל 21 בכדורגל הישראלי. רציתי לראות מי יהיו כוכבי העתיד שלנו, איפה הם נמצאים באותו רגע לפני שנתיים ולאן יגיעו. חלקם התקדמו ממש יפה, חלקכם די דורכים במקום, חלק עושים עלייה הדרגתית ושקטה וחלק עלו וצנחו. שנתיים אחרי, החלטתי לבדוק איפה כל אחד מהם נמצא ולעשות מין דירוג התקדמות של אותם 51 כדורגלנים. הדירוג אינו רק לפי יכולת, השיקולים שנכנסים לשם הם גם ההתקדמות שביצע השחקן והמעמד שנמצא בו כיום ברמה הקבוצתית וברמת הנבחרת. כמובן שכל הנכתב היא דעתי האישית בלבד אז אחרי ההקדמה הזו ואחרי שזכיתם לראות כבר את מקומות 31-50, לפניכם מקומות 21-30 בדירוג שלי:

למקומות 41-50 לחצו כאן

למקומות 31-40 לחצו כאן

30. עידן כהן

אחרי שבעונה הקודמת בילה בהפועל רשל"צ כשחקן רוטציה, כיום הוא בתפקיד הזה בבית"ר ת"א/רמלה, נציג אדום בודד בים של צהובים (מושאלי מכבי ת"א). שם המשחק עבור המגן הצעיר והמוכשר הוא ניסיון ואם יצבור אותו ויצטיין יוכל בהחלט לשאוף לכיוון ליגת העל, תחילה כשחקן מחליף ואולי לאחר מכן גם כשחקן הרכב לגיטימי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

29. דניאל טוויזר

פציעה קשה מנעה ממנו לשחק הרבה בעונה הקודמת והשנה הבלם/מגן הצעיר יצא לעירוני נשר בשביל דקות משחק. ההספק במדי הקבוצה החביבה? 13 הופעות בכל המסגרות, כלומר מעמד של שחקן רוטציה. כדי לחזור לירוקים הוא בהחלט חייב לתת מעצמו יותר שגם מאמנו בנשר יזכה אותו ביותר קרדיט בהרכב.

28. עדן הרשקוביץ

בעונה הקודמת הוא עוד הפציץ רשתות בליגת העל לנוער והשנה עשה את קפיצת המדרגה לבוגרים המבולגנים של האדומים, בעיקר בגלל חוסר יכולת לגבש 11 פותחים שלא מקבוצת הנוער אליה עדן עדיין שייך רשמית כחריג גיל. בעיקרון, אם יבסס לעצמו מעמד של שחקן סגל אז בהחלט הדירוג שלו אמור להיות גבוה יותר רק שעם כל ה"מהפכת ינואר" שהייתה אצל האדומים קשה לי לראות אותו מקבל קרדיט ממנחם קורצקי.

27. אלון נצר

זה שהבלם נמצא כקבוצתו השניה בחו"ל יכול אולי להדליק נורה אדומה נגדי שדירגתי אותו בחצי התחתון של הדירוג אבל אם נתמקד רגע בהספק שלו בטארגו מורש נבין שהמיקום די מוצדק. נצר שיחק אשתקד ברמה"ש בלאומית, כלומר המשיך היכן שהיה, ולא ממש בלט אצל הקבוצה מהשרון למרות שלזכותו ייאמר שחבריו לא ממש תרמו גם. מכיוון שהפוטנציאל (והדרכון) קיים הוא עבר לרומניה אבל גם שם לא ממש בלט למרות ששיחק 555 דקות ב-8 משחקים. בדרי סיטי הוא טרם עלה לשחק וגם אם יצליח במדי האירים החביבים (הביסו 4:1 במחזור הראשון השבוע את בוהמיאן בחוץ, נצר ישב 90 דק' על הספסל), הוא עדיין צריך יותר מזה כדי שאדרג אותו גבוה יותר.

26. רון שושן

בעונה הקודמת הוא היה כמעט יחיד במערכת שבזכותו ניצלה נצרת עילית מירידה אחרי שסיפק פלייאוף תחתון לפנתאון ולכן השדרוג למכבי נתניה היה די ברור. אצל הקבוצה הדורסנית ששועטת לליגת העל הוא משמש כגיבוי לדין גל, שבשבועות האחרונים לא ממש מאופס ואולי קפיצה להרכב הראשון היא עניין של זמן. ידורג קצת יותר גבוה ברגע שיהפוך שוב לשוער ראשון, חובת ההוכחה עליו כעת.

25. יוראי מליח

המגן הנפלא של בית"ר ירושלים היה חלק בלתי נפרד של קבוצת הנוער שירדה ליגה בשנה שעברה ולכן הדירוג הנמוך יחסית. השנה הוא שוב משמש כשחקן מפתח אצל הבית"רים שדורסים את הלאומית בדרך חזרה למקומם הטבעי.

24. דניאל בוסי

וואו כמה כישרון יש בפ"ת בצד ה"מכבי" של העיר! בוסי הוא רק אחד מהם וזה הזמן לעשות את המעבר לקבוצה הבוגרת, בעיקר אם חלק משחקני ההגנה של פ"ת יתפתה לעזוב לקבוצות גדולות יותר או חו"ל.

23. מהדי זועבי

אין חדש תחת השמש בממלכת זועבי. מהדי עדיין משמש כשוער משנה בקרית שמונה ובשנה שעברה כשקיבל את הצ'אנס אחרי שאיתמר ניצן נפצע הוא סיפק משחקים נפלאים עם הצלות מדהימות לצד רצף טעויות פטאליות שעלה לק"ש בלא מעט נקודות. העונה הוא בקושי שותף והוא חייב למצוא לעצמו מסגרת אחרת להיות בה שוער ראשון, ההמלצה: אם אשקלון משחררת את איינוגבה או הפועל חיפה את פלטהויזן, בול!

22. רז שטיין

רז שטיין הוא בן אדם חכם. עד כמה? תשפטו אתם. במקום ללכת להיאבק במאבקים חסרי פואנטה הוא עושה מה שטוב לו. עוד שחקן שגדל בנוער של מכבי חיפה, נפלט החוצה בגלל חוסר אמון בצעירי המועדון ומצא בית חם בהפועל קטמון ירושלים, שם הוא משחק כבר עונה שניה ברצף אחרי שהיה גם בעכו. דרך היכולת הטובה שהוא מפגין בקטמון הוא יוכל או לסחוף את הקבוצה קדימה (אבל חייב חיזוק יחד איתו) או למנף את עצמו לקבוצה בכירה יותר.

21. שי בן דוד

ממצטייני קבוצת הנוער של הירוקים עושה כעת את צעדיו הראשונים בקבוצה הבוגרת החלוצה. ההופעות שלו בבוגרים היו די פושרות עד כה ולכן הוא מחוץ לטופ-20 שלי אבל הוא בהחלט בדרך הנכונה, רק תאמינו בו ותנו לו ביטחון (לטיפולך מר. לוזון)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית