פרוייקט דור העתיד שלב ההתקדמות: מקומות 41-50

לפני כשנתיים לקחתי על עצמי פרוייקט שבו עקבתי אחרי שחקנים עד גיל 21 בכדורגל הישראלי. רציתי לראות מי יהיו כוכבי העתיד שלנו, איפה הם נמצאים באותו רגע לפני שנתיים ולאן יגיעו. חלקם התקדמו ממש יפה, חלקכם די דורכים במקום, חלק עושים עלייה הדרגתית ושקטה וחלק עלו וצנחו. שנתיים אחרי, החלטתי לבדוק איפה כל אחד מהם נמצא ולעשות מין דירוג התקדמות של אותם 51 כדורגלנים. הדירוג אינו רק לפי יכולת, השיקולים שנכנסים לשם הם גם ההתקדמות שביצע השחקן והמעמד שנמצא בו כיום ברמה הקבוצתית וברמת הנבחרת. כמובן שכל הנכתב היא דעתי האישית בלבד אז אחרי ההקדמה הזו, לפניכם מקומות 41-50 בדירוג שלי:

50. יואל צ'חנוביץ'

חלוצה לשעבר של קרית שמונה לא מצא מקום אצל הקבוצה הצפונית וקיבל את השחרור מאיזי שירצקי. הוא מצא את עצמו משחק במדי כרמיאל/צפת בעונה הקודמת בליגה א' ולאחר מכן נדד לספסל של הפועל עפולה בלאומית. את העונה הוא פתח שוב בליגה השלישית בארץ, במדי הפועל עירוני בקה אל גארבייה וסימן לעצמו מאזן עגום של 3 הופעות מהספסל ועוד אחת בהרכב שכללו 0 שערים, רחוק מאוד מהעתיד המבטיח שקיוויתי לו.

49. ערן ביטון

מהקשר הנפלא שהיה לטעמי המצטיין בקבוצת הנוער של מכבי חיפה בתקופתו כמעט ולא נותר זכר. את העונה הקודמת הוא עוד בילה כחריג גיל בקבוצת הנוער של הירוקים אבל העונה נדד לנועלת הטבלה של הלאומית, מכבי שעריים, שם הוא משמש בעיקר כשחקן מחליף. פוטנציאל עדיין יש לו אבל הוא חייב מסגרת אחרת כדי לממש אותו אחרת יילך לאיבוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

48. דור ג'אן

כמה כישרון ככה חוסר מזל. כשכתבתי עליו לראשונה הוא בדיוק עבר ממכבי ת"א לקרית שמונה כדי להיות שחקן מפתח בצפון. בפועל-לא ממש בלט. לאחר מכן עוד השאלה לעכו שגם היא לא צלחה והסתיימה עם ירידת ליגה 0למרות שדור באמצע העונה כבר מצא את עצמו בלאומית במדי בית"ר ת"א/רמלה). העונה הוא משחק שוב אצל קבוצת הבת של מכבי ת"א בלאומית ומחזיק במאזן של 8 שערי ליגה. לא רע-לא מספיק.

47. מוחמד אבו אל היג'א

איפה מוחמד של לפני שנתיים ואיפה של היום? המגן הנפלא שהיה באנקר בהרכבה של הפועל ת"א לפני שנתיים ושיחק נפלא הגיע לעונתו השניה בלאומית במדי הפועל רשל"צ. יש ירידה ביכולת בעקבות הירידה ברמת היריבות ורמת השחקנים שסביבו ואם לא יתעורר מהר הוא ימצא את עצמו מקבל לייבל של כישרון מבוזבז. חזרה לקבוצת האם הכרחית עבור שני הצדדים.

46. בר גלילי

גלילי עבר ממכבי ת"א, בה התקשה לקבל מקום בהרכב, בהשאלה לקבוצת הנוער של רשל"צ כשהמטרה היא לנסות לתת לו ניסיון ויציבות בשביל לחשל אותו לקראת המעבר לקבוצה הבוגרת של הצהובים. סביר להניח שהמעבר הזה יחכה עוד קצת זמן וגלילי ימצא את עצמו במדי בית"ר רמלה/ת"א קודם לכן.

45. רז יצחק

בין הזיגזגים שלו מהצד האדום לצהוב בתל אביב, רז יצחק ניסה גם לשחק כדורגל. בפועל? העונה יש לו 2 הופעות מהספסל במדי הפועל פ"ת בלאומית. ככה לא מתקדמים ילד.

44. ירין חסן

קפטן מכבי נתניה בעברו חווה ירידה דרסטית ביכולת ולא יכל למנוע את ירידת ה"יהלומים, ללאומית. העונה, בעקבות חובות של המועדון כלפיו הוא ביקש שחרור והגיע להפועל פ"ת, שם הוא מציג יכולת פושרת. אולי זו קבלת ההחלטות השגויה, אולי קצת מהכל אבל חסן יכול וצריך להיראות טוב יותר לפני שגם הוא מסמן איקס על קריירה ברמות הגבוהות.

43. שון וייסמן

מי שסומן כעתיד ההתקפה של מכבי חיפה, פשוט לא מוצא את עצמו. אחרי שלא הצליח למנוע את ירידתה של הפועל עכו אשתקד, הוא הגיע העונה ליורדת השניה נתניה, ונמצא ברוטציית החלוצים של המועדון. אם הוא רוצה לחזור מקדמת הדלת לירוקים מהכרמל הוא חייב להילחם יותר על מקומו ולהתחיל לכבוש שערים.

42. טמיר ללו

שוער המשנה של קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים דורך במקום זה שנתיים. מבחינת היכולת, הוא חייב לקבל את אפודת השוער הראשון וגם את המקום הקבוע בסגל הקבוצה הבוגרת כשוער שלישי, כנהוג ברוב המועדונים בארץ. בפועל, גם בגלל הטירונות שעשה וגם בגלל שלא תמיד הציג את מלוא הפוטנציאל, הוא נדחק לספסל בקבוצה הירושלמית שירדה ליגה וכעת דורסת את הלאומית לטובתו של בני פרץ.

41. איסמעיל ריאן

לא כאן קיווה להיות השחקן הנפלא והמוכשר הזה אלא במקום הרבה יותר גבוה בדירוג. ריאן סבל מהמון חוסר מזל שכלל אי-אמון בו מצד המאמנים הלחוצים בכרמל והשאלות לקבוצות בהן התקשה לבוא לידי ביטוי (אולי בסכנין בלט טוב יותר). אצל רנה מולנסטיין הוא נוסה אפילו כמגן ימני ללא הצלחה יתרה וכעת עם מינויו של גיא לוזון והעובדה שנשאר בירוק אחרי חלון ההעברות, הוא יקווה להזדמנות שלו אצל המאמן החדש שדווקא מוכר בתור אחד שלא מספיד אף שחקן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort