פרוייקט דור העתיד שלב ההתקדמות: מקומות 31-40

לפני כשנתיים לקחתי על עצמי פרוייקט שבו עקבתי אחרי שחקנים עד גיל 21 בכדורגל הישראלי. רציתי לראות מי יהיו כוכבי העתיד שלנו, איפה הם נמצאים באותו רגע לפני שנתיים ולאן יגיעו. חלקם התקדמו ממש יפה, חלקכם די דורכים במקום, חלק עושים עלייה הדרגתית ושקטה וחלק עלו וצנחו. שנתיים אחרי, החלטתי לבדוק איפה כל אחד מהם נמצא ולעשות מין דירוג התקדמות של אותם 51 כדורגלנים. הדירוג אינו רק לפי יכולת, השיקולים שנכנסים לשם הם גם ההתקדמות שביצע השחקן והמעמד שנמצא בו כיום ברמה הקבוצתית וברמת הנבחרת. כמובן שכל הנכתב היא דעתי האישית בלבד אז אחרי ההקדמה הזו ואחרי שזכיתם לראות כבר את מקומות 41-50, לפניכם מקומות 31-40 בדירוג שלי:

לחצו כאן למקומות 41-50

40. עוז פרץ

אחרי שלא מצא את מקומו במכבי פ"ת בעונה שעברה ונדד לעכו, גם השנה פרץ לא ממש פרץ. המלאבסים רצה יפה בצמרת גם בלעדיו והא נדד ללאומית להפועל רמת גן בניסיון לקדם את האורדונים לעבר ליגת העל. לקח לו משחק אחד כדי להתברג בהרכב הקבוצה הר"ג ובחודש שהוא נמצא שם הוא כבר מצא את הרשת ככה שעם קצת התמדה, אולי הוא יצליח להגיע לליגת העל להיות שחקן הרכב לגיטמי, בינתיים חובת ההוכחה עליו.

39. עטאא ג'אבר

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

התרסקות. אין מילה אחרת לתאר את מה שעובר על קפטן הנבחרת הצעירה. השחקן, שהיה אמור להיות הדמות המובילה בקישור האחורי במכבי חיפה, ראה איך מקומו נתפס על ידי שחקנים אחרים. תוסיפו לזה ירידה ביכולת, תקיפת עיתונאי ומה לא ותקבלו תמונה עגומה בה הקשר שוב נשלח להתחשל בבני סכנין וככל הנראה כבר סימן איקס על העתיד הירוק שלו.

38. עדי קונסטנטינוס

אחרי שירד ליגה עם הפועל עכו וניסה את מזלו בהפועל פ"ת, עדי קונסטנטינוס חזר הביתה לירושלים ומשחק בצד האדום של העיר במדי הפועל (לא להתבלבל עם הפועל קטמון). הקשר נראה לא רע במדי האדומים אבל ככל הנראה נחרץ גורלו להיות שחקן של קבוצת אמצע טבלה בליגה השניה בארץ ולא יותר מכך. כדי להוכיח לי שאני טועה הוא חייב לשפר דרסטית את המספרים שלו ולחזק את היכולת, עד אז, נתראה בימי שישי.

37. רז רחמים

רז רחמים עדיין לא בשל להיות בסגל של אלופת המדינה. זוהי הקביעה שקבע ברק בכר ובצדק. השוער הצעיר חייב להתחשל כדי להגיע לקבוצת צמרת בליגת העל, כן גם כשוער משנה, ובינתיים הוא לא ממש בלט עד החודש האחרון. קדנציות באשקלון ובהפועל פ"ת, שם בעיקר שימש כשוער שני ושלישי לא בדיוק תרמו ליכולת הצמיחה שלו אבל לפני חודש הוא נדד לליגה א' להפועל רובי שפירא חיפה ומשמש כשוער ראשון אחרי פציעתו של שלומי איטח. הליגה הנוקשה ואפודת השוער הראשון יכולות להחזיר לבנו של אסי הגדול את היכולת והניסיון להגיע חזרה לב"ש, בטח כשדודו גורש בדרך לפרישה. האם יצליח להתברג בסגל האלופה המכהנת בעתיד? נדע בהמשך הדרך של הבחור הצעיר.

36. אופק מרום

הקשר הנפלא נראה שדורך במקום במדי קבוצת הנוער של טוברוק שם משמש כחריג גיל. פציעה מנעה ממנו לשחק יותר העונה אבל כדי להצליח ולהתקדם להיות שחקן טופ מוביל הוא חייב שינוי. אולי קבוצה בלאומית תעשה לו טוב בעונה הבאה.

35. יובל יוסיפוביץ'

כדור השלג שכלל חוסר אמון במגן הנפלא יחד עם החלטות גרועות שלו לבחירת קבוצות להתחשל בהן גרם לכך שהפונטציאל שלו לא מומש כראוי. הדלת די סגורה בפניו בכל הנוגע למכבי חיפה, ממנה הוא בא, אבל הוא עדיין יכול למשוך את עצמו לעבר קבוצה בליגת העל. כל מה שצריך זה להתמיד.

34. דין אקפי

חתיכת פינג-פונג עבר על הבלם/מגן הצעיר בחודש האחרון. את העונה הוא פתח נפלא בהפועל פ"ת, היה מועמד לבית"ר ירושלים כדי לשמש כגיבוי למרסל הייסטר אחרי עזיבת אורי מגבו אך לבסוף הגיע לבית"ר אחרת, ת"א/רמלה ומשחק לא רע במדי הקבוצה מהלאומית. אקפי מגן נפלא אך מגיע לדירוג הזה בעיקר בגלל שלא מצליח כבר שנתיים לפרוץ קדימה ודורך במקום. קודם הרצליה, כעת עוד קבוצות לאומית. אם הוא רוצה ליגת העל, זה הזמן לשחק בהתאם ברמה.

33. לידור חדד

את האמת? לא פיצו ממנו לכל כך הרבה מלכתחילה אבל תמיד היה מצב שבו הוא יתפוצץ על המגרש ויראה יכולת של מספר 9 אמיתי. בפועל-הוא עדיין שחקן קבוצת הנוער של טוברוק ואם לא יתעשת, יצמא את עצמו נודד בין ליגה א' ללאומית ותו לא.

32. התאומים נסיקובסקי

איפה הזימון למבחנים בדורטמונד בגיל 14 ואיפה הם היום? סתיו ורון נסיקובסקי הלכו לאורך כל הקריירה שלהם יד ביד אבל כנראה שהפיצול היה בלתי נמנע וכשרון נדד לקרית גת, סתיו הלך להרצליה. יחד הם ניסו לכבוש את הליגה הלאומית בדרך לסמן וי ולהמשיך האלה לליגת העל אבל סתיו, שלא התאקלם בשרון והושאל לקבוצתו של  רון במטרה לעזור לה להישאר בלאומית ורון, שבקושי שיחק בקבוצה הלחוצה מהדרום, לא הצליחו להשאיר את הצהובים בליגה. העונה רון משחק במדי הפועל עירוני בקה אל גארבייה (יחד עם יואל צ'חנוביץ' שכבר היה כאן בדירוגׂ) ולמרות היותו שחקן הרכב בעמדה התקפית תורם רק שער בודד למאזן הכללי. סתיו נמצא במצב הרבה יותר טוב שכן בהחלטת מאמנו הוא ירד לעמדה אחורית יותר, כקשר 50/50 והוא מחזיק את האמצע של מכבי הרצליה בלאומית.

31. אור חסידים

בעונה הקודמת חסידים יצא להשאלה בהפועל אשקלון ולא הצליח להתברג בהרכבה של הקבוצה שעלתה לליגת העל. את עונתו השנייה בבוגרים הוא מעביר בעוד מועמדת עלייה מהלאומית, הפועל ר"ג, שגם לא ממש נותנת צ'אנס לקשר ההתקפי הצעיר. הדילמה של חסידים ככל הנראה תהיה בין להישאר במדי הפועל ת"א ולקוות להזדמנות שתגיע בעקבות המצב הכלכלי הרעוע או לצאת להשאלה נוספת בקבוצה שכן תיתן לו להפגין את יכולתו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית