ערב שישי עמוס: משחקי הכדורסל שכדאי לראות

באירופה וב-NBA  מתקרבים בצעדי ענק לקראת הפלייאוף ולרגעי ההכרעה של העונה, וכמדי שבוע אספנו עבורכם את המשחקים הבולטים. הפעם, מאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף במזרח ה-NBA וביורוליג וגם קרב צמרת שיכול לקבוע מי תעמוד בראש היורוליג, אז מומלץ להקדים מעט את ארוחת שישי הקרובה כי יש הרבה מה לראות.

צסק"א מוסקבה – אולימפיאקוס (יום שישי, 7.4 20:00)

לכאורה, משחק בין שתי קבוצות שמקומן בצמרת היורוליג מובטח ורק ירצו לשמור על השחקנים לקראת הפלייאוף המתקרב. אבל זה רק לכאורה, ניצחון של צסק"א מוסקבה בתוספת הפסד של ריאל מדריד לאנדולו יכול להפוך את הצמרת ולהציב את הקבוצה של איטודיס בראשות הטבלה. אולימפיאקוס לעומת זאת, לא יכולה להתברג למקום ה-2 וגם המקום ה-4 נמצא במרחק בטוח ממנה בזכות ניצחון כפול על היריבה המקומית פנאתינייקוס, מה שמבטיח את המקום השלישי בטבלה. העניין הוא שהקבוצה מפיראוס נמצאת בתקופה לא טובה וסופרת שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים במפעל, והיא תרצה לקבל זריקת עידוד משמעותית בדמות ניצחון חוץ יוקרתי במוסקבה. בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו זה הלך צמוד ונגמר בניצחון של הרוסים ביוון 81-75, אז מומלץ לצפות טוב טוב כי ייתכן שנקבל את הקרב הזה בפעם הבאה כבר בפיינל פור.

ספנוליס מול תיאודוסיץ' (Youtube)

 

אינדיאנה – מילווקי (יום שישי, 7.4 02:00)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לא נותרו הרבה משחקים לסיום העונה הסדירה ב-NBA, והכרטיסים לפלייאוף הולכים ואוזלים. הפייסרס נמצאים כרגע במקום ה-9 וחולקים את אותו מאזן עם אחת ההפתעות הגדולות של העונה – מיאמי היט. אם נתחשב בעובדה שלמיאמי נותרים משחקים קשים עד לסיום העונה וביניהם קליבלנד, טורונטו ופעמיים וושינגטון, ניתן להבין כמה כל משחק יכול להיות קריטי עבור אינדיאנה שרוצה מאוד להיכנס לשמינייה הפותחת של המזרח. אינדיאנה מגיעה למשחק במומנטום מעט שלילי עם רצף של 4 הפסדים ותרצה לקטוע אותו נגד הבאקס. בצד השני, קבוצתו של ג'ייסון קיד מגיעה מהמקום ה-5 כשהמקום בפלייאוף כמעט מובטח והמקום ה-4 כבר בלתי אפשרי. אבל מילווקי לא יכולים להרשות לעצמם לנוח עד לסיום העונה, כיוון שהם נמצאים מרחק משחק אחד מאטלנטה במקום השישי ושניים משיקגו שנמצאת שביעית. שלוש פעמים נפגשו כבר שתי הקבוצות העונה והמאזן ביניהן עומד על 3-0 לטובת מילווקי, ניצחון רביעי יעזור להם מאוד להבטיח את המקום החמישי ויקשה מאוד על רצונה של אינדיאנה להתייצב לפלייאוף.

פול ג'ורג' ינסה לנצח בפעם הראשונה את מילווקי (Behind the Buck Pass)

 

דרושפאקה – הכוכב האדום בלגרד (יום שישי, 7.4 20:00)

אחד המשחקים הכי מותחים שהיו העונה ביורוליג חד משמעית. מתוך שמונה העולות לפלייאוף, שבע קבוצות כבר הבטיחו את מקומן וקיבלנו קרב ישיר על הכרטיס האחרון. קבוצתו של דיאן ראדוניץ' הייתה בשיאה כבר במקום החמישי וחלמה אפילו על יתרון ביתיות בשלב רבע הגמר, אבל אט אט ירדה בדירוג והפסדה הביתי לאולימפיאקוס סיבך אותה מאוד. הקבוצה מבלגרד נמצאת כיום במקום השמיני אבל הפסד שלה לדרושפאקה יהפוך את המיקום ביניהן והכוכב תראה את הפלייאוף מהבית. בצד השני, דרושפאקה תגיע לאחד הקרבות החשובים בתולדות המועדון. בקיץ קבוצתו של דייויד בלאט העמידה את אחד התקציבים הגבוהים באירופה במטרה ללכת הכי רחוק שאפשר, אבל הירוקים לא עמדו בציפיות ומציגים עונה בינונית ונמצאים משחק אחד מכישלון ענק בדמות אי העפלה לפלייאוף. אולם, בשבוע האחרון הם קיבלו זריקת מוטיבציה גדולה מאוד כאשר ניצחו בהארכה את באמברג בחוץ אחרי שנכנסו לפיגור דו ספרתי במשחק, אבל הצליחו לחזור ולנצח. שתי הקבוצות נפגשו במחזור הראשון העונה, אז זה נגמר בניצחון של דרושפאקה בבלגרד 73-70 אבל מאז עברו עונות הפוכות לחלוטין. לא יכולנו לקבל משחק מותח יותר בעונה הסדירה ובתזמון כזה, ומי שמעוניין לצפות בדרמה אמיתית, מומלץ בחום לפנות את לוח הזמנים.

קרב ישיר על הכרטיס האחרון לפלייאוף. וונמייקר מול צ'ארלס ג'נקינס (האתר הרשמי של היורוליג)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort