סיקור MONDAY NIGHT RAW 6/3/17

גולדברג נופל בפעם הראשונה, נקבעו יריבותיה של ביילי לרסלמניה, אוונס מציג את האתגר שלו לג'ריקו, ואנדרטייקר חוזר עם מטרה חדשה לרסלמניה!

פתיחת התכנית:
כריס ג'ריקו, האיש שהסיח את דעתו של קווין אוונס ובכך גרם לו להפסיד את האליפות האוניברסלית לגולדברג, מדבר בזירה על תחושות הבלבול והזעם שלו לגבי הבגידה של KO, ורוצה את הסיבות והתשובות ממנו. אוונס יוצא החוצה לקול הבוז הצורם של הקהל בשיקאגו, ואומר לג'ריקו שהסיבה האמיתית לכך שהוא בגד בחבר הכי טוב שלו, היא שלעולם הוא לא היה החבר הכי טוב שלו. אוונס מגדיר את ג'ריקו בתור כלי שבו הוא השתמש כדי לסלול את דרכו לטופ, כי הוא הבין שמהרגע שהוא נהיה אלוף, הוא היה צריך משהו שישמור עליו ושיוכל לסמוך עליו שיעשה בשבילו את העבודה השחורה, דבר שג'ריקו עשה עבורו מצוין. לאחר שג'ריקו הפך עבורו ל- "מטרד" כשהסכים לקרב מול גולדברג בשמו, הוא היה צריך פשוט להפטר ממנו. עוד הוא אומר, שמה שהוא עשה לג'ריקו בפסטיבל החברות היה רק קמצוץ ממה שיכל לעשות אותו באמת, אבל הוא נתן לו לצאת עם "פגיעות קלות" בשביל שיוכל לחזור למשפחה שלו. ולגבי היום, הוא מודיע לY2J שהטעות הגדולה בקריירה שלו הייתה לגרום לו להפסיד את האליפות. ג'ריקו משיב בכך שהמעשה הזה היה רק ההתחלה לקראת הדרך שלהם שתוביל לקרב ברסלמניה, אוונס נגד ג'ריקו. KO מסכים לשכוח מהאליפות האוניברסלית לבנתיים, אבל מוסיף שמהרגע שג'ריקו "לקח" לו את התואר, הוא עומד לקחת גם את שלו. לכן הוא מאתגר את ג'ריקו לשים על הכף את אליפות ארצות הברית שלו. ג'ריקו לא חושב פעמיים ומסכים, וגם מזמין את אוונס לזירה ברגע זה ללבן את העניינים. אוונס נכנס והשניים מחליפים מהלומות, כשלפתע סמואה ג'ו מתערב ומסייע לאוונס. סמי זאין מספק את השוויון ועוזר לג'ריקו לגרום לאוונס וג'ו לסגת מהזירה.

סמי זאין נגד קווין אוונס:
סמי זאין פותח את הקרב מצוין כשהוא דוחק את KO לפינה ונותן לו שורה של עשרה אגרופים חזקים שמלהיבים את הקהל. אוונס מצליח לחזור לעניינים ולהעיף את זאין מחוץ לזירה, וכשהאחרון חוזר פנימה הוא מקבל את ה-"קאנון בול" מיריבו. זאין מתאושש ומבצע על אוונס שנמצא מחוץ לזירה, סלטה אקרובטית כשהוא מרחף מעל השופט ומעל החבל העליון. כשהוא נכנס חזרה לזירה, אוונס מפתיע אותו עם "פופ-אפ פאוורבומב" משום מקום. KO מרים את זאין וחותם את הקרב עם עוד "פופ-אפ פאוורבומב". האם אנחנו צופים באלוף ארצות הברית הבא?

אליפות הקרוזרווייטס – ריץ' סוואן נגד נוויל:
קרב פשוט נהדר של שניים מהקרוזרווייטס הטובים ברוסטר האדום. ריץ' סוואן יוצא כמו מלוע של תותח למשמע צלצול הפעמון ונותן לנוויל מלחמה על התואר. הוא מיוצא החוצה יחד עם נוויל, שהופך את יחסי הכוחות ופשוט מעיף את סוואן על הלוח האלקטרוני שבדופן הזירה. מאותו הרגע, נוויל שלט כמעט בכל הקרב למעט רגעים קלים אך מלהיבים של סימני נחישות מצד האלוף לשעבר, כמו "סוואנטון" אל מחוץ לזירה ו- "ג'רמן סופלקס" נהדר שלווה בבעיטה, אך כל אלו לא הספיקו לסוואן כדי לזכות באליפות. בסיום הקרב, סוואן ניסה לבצע על נוויל את ה- "פיניקס ספלאש", אך האחרון התחמק ונעל את סוואן בהכנעה הקטלנית שלו, ובכך גמר את הקרב והגן על תוארו. לאחר הקרב, המראיין והשדרן אוסטין אריס נכנס לזירה בכדי לראיין את נוויל לגבי הישגיו, וקיבל מנוויל תשובה מוחצת לפיה אין שום קרוזרווייט שיוכל לספק לו תחרות. אריס גיחך ושאל את נוויל אם הוא בטוח שאין אף אחד, והקהל, שצועק את שמו של אריס ברקע, חושב אחרת. נוויל צחק וביטל את האופציה שאריס יהווה לו תחרות, כשהוא צועק: "תעשה את העבודה שלך, שדרן". אריס ביקש מנוויל לענות על עוד שאלה אחרונה, או יותר נכון, הצהרה. אריס תקף את נוויל וגרם לו לסגת מהזירה. קרב רסלמניה בין אריס האדיר לנוויל מתקרב. בתקווה שהשניים האלו יראו את מלוא כשרונם ויכולותם, נקבל קרב מרתק על האליפות.

יהווה תחרות לאלוף. אריס (האתר הרשמי של הWWE)
יהווה תחרות לאלוף. אריס (האתר הרשמי של הWWE)

גולדברג בזירה:
האלוף האוניברסלי החדש, גולדברג, מדבר לראשונה על הזכייה שלו באליפות ואומר שהוא לא יכל לעשות זאת בלי התמיכה הבלתי פוסקת מהואהדים, ושהתואר שייך להם. הוא גם מספר כי המעמד הזה מספק לו הזדמנות לגלות מידע שהוא לא רצה לשתף בציבור. בדיוק אז, יוצא פול היימן, מי שמייצג את יריבו של האלוף בקרב הענקים ברסלמניה, ברוק לסנר. היימן מודיע לגולדברג שלא הוא זה שיילחץ את ידו ויברכך אותו על הניצחון, אלא הקליינט שלו, ברוק לסנר בעצמו. לסנר יוצא החוצה לקול תשועות הקהל, ומגיע אל הזירה למפגש פנים מול פנים עם גולדברג. היימן בינתיים מודיע כי הוא עומד להוציא כרגע ספויילר: ברסלמניה, לסנר עומד לצאת המנצח מהקרב ולזכות באליפות האוניברסלית, ואז כולם יסתכלו על גולדברג ויאמרו: "הנה הוא. הז*נה של ברוק". לסנר מושיט את ידו לעבר גולדברג ונותן לו F5.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גולדברג נופל בפעם הראשונה (האתר הרשמי של הWWE)
גולדברג נופל בפעם הראשונה (האתר הרשמי של הWWE)

אליפות הזוגות – אנזו וקאס נגד גאלוס ואנדרסון:
לאחר שאנזו וקאס לא ניצלו את הצ'אנס שניתן להם על אליפות הזוגות והפסידו לקלאב, הם מקבלים את הקרב החוזר שלהם. אנזו וקאס צברו שליטה די מלאה על הקרב ולפתע יצאו שיימס וסזארו לצפות בקרב מבחוץ. אנזו הצליח להוציא את לוק גאלוס אל מחוץ לזירה ולקפוץ עליו בצורה מוצלחת, ולכן התלהב בצורה טיפוסית, מה שגרם לו להתקל בסזארו ולשפוך את הקפה שלו עליו. סזארו העצבני נכנס עם אנזו לזירה כדי להשיג את נקמתו אך בטעות פגע בקארל אנדרסון, דבר שגרם לקטטה משולשת בין שלושת הזוגות, בה שיימס וסזארו יצאו עם ידם על העליונה. הקרב המשולש על האליפות קרוב מתמיד, וישנה תחושה שזה הזמן של אנזו וקאס לזכות בתואר.

מאחורי הקלעים:
המנהל הכללי מיק פולי מפריד בקטטה בין שיימס וסאזרו ואנזו וקאס, ומודיע בזעם כי העניינים יפתרו בזירה. בשבוע הבא, ייערך קרב בין שני הזוגות בו המנצחים יקבלו הזדמנות מול הקלאב ברסלמניה, כשתואר הזוגות יהיה על הכף. כמו כן, סטפני מקמהן הזועמת מבקשת מפולי להתלוות למשרד שלה.

אקירה טוזאווה נגד אריא דיווארי:
טוזאווה ממשיך לנצח, והפעם את אריא דיווארי האירני בתוך זמן קצר עם ה- ג'רמן סופלקס הנהדר שלו. דיווארי תופס את המיקרופון ומבציר בבריאן קנדריק, האיש שתקף אותו פעם אחר פעם בשבועות האחרונים, לבוא ולהלחם בו בזירה. קנדריק יוצא, אבל לא מראה אומץ, אלא רק מודיע כי הוא ישיב להצעתו של טוזאווה בתכנית 205 לייב, ושיזהר ממה שהוא מבקש.

ניו דיי נגד שיינינג סטארס:
המנחים של רסלמניה 33 ממשיכים להלהיט את הקהל לגבי מכונת הגלידה החדשה שלהם עם עוד פרומו נהדר, ומסיימים את הקרב מול השיינינג סטארס עם ה- "מידנייט האוור" תוך פחות מדקה וחצי.

ביילי בזירה:
מיק פולי מקבל בחום את אלופת הנשים ששברה את סטריק הניצחונות ב- PPV של שארלוט פלייר, ביילי.
האלופה מספרת על רגעי הקנאה שלה כשצפתה בשלוש הנשים שאיתם גדלה בWWE נאבקות על האליפות ברסלמניה 32, ולכן היא מאוד שמחה שתורה גם הגיעה. פולי אומר לביילי שהיא בטח תהיה ברסלמניה, אך השאלה מי תהיה יריבתה. סשה בנקס יוצאת ומציעה לביילי לחוות יחד איתה קרב רסלמניה על האליפות. שארלוט יוצאת גם היא ומאשימה את סשה בכך שחשבה שביילי לא יכולה לנצח אותה, ולכן היא יצאה לעזור לה בפאסטליין. היא טוענת שהתואר שלה נגנב על ידי ביילי, ושלכן לה מגיע הקרב החוזר ברסלמניה. סטפני מקמהן יוצאת גם כן ומחזקת את הדברים ששארלוט אמרה, ולכן מודיעה לפולי שהקרב ברסלמניה יהיה של ביילי מול שארלוט. פולי מתנגד בנחרצות ומבהיר לסטפני שגם לסשה מגיעה הזדמנות. סטפני מסכימה לבסוף ומודיעה כי כעת ייערך קרב בין ביילי לבנקס, אך הקאץ' הוא שאם סשה מנצחת, הקרב ברסלמניה יהיה קרב שלישיה: שארלוט מול סשה מול ביילי, כך שלביילי יש הרבה מה להפסיד.

סשה בנקס נגד ביילי:
קרב די אנמי בין שתי החברות, בו שלטה רוב הזמן סשה בנקס והצליחה לנעול את ביילי בבנקס סטייטמנט כמה פעמים, האחרונה שבהם הייתה לקראת סיום הקרב. ביילי הצליחה לזחול לאט אל החבל, אך שארלוט הרחיקה אותו ממנה בזמן שדנה ברוק מסיחה את דעתו של השופט. ביילי נכנעה, וזה אומר שיש לנו קרב משולש ברסלמניה על אליפות הנשים! אך זה לא הסוף, מכיוון שגם לנאיה ג'אקס יש כוונות לאתגר את ביילי על האליפות, לכן סביר שהקרב הזה יהפוך לרביעייה.

קרב משולש על האליפות? (האתר הרשמי של הWWE)
קרב משולש על האליפות? (האתר הרשמי של הWWE)

ראיון עם טריפל H:
טריפל H מתראיין בלייב ונשאל לגבי קיום הקרב של סת' רולינס נגדו. הוא מספר שאת כל הכינויים שקיבל בקריירה שלו, הוא הרוויח ואת זה רולינס לא עשה. כמו כן, הוא ממשיך להזהיר את רולינס ומודיע לו כי אם יגיע לרסלמניה זה יהיה עבורו התאבדות, וגם הדבר האחרון שהוא ייזכה לעשות אי פעם בWWE.

סמואה ג'ו נגד כריס ג'ריקו:
סמואה ג'ו שתקף את Y2J יחד עם קווין אוונס בתחילת התכנית, מקבל קרב אחד על אחד מול ג'ריקו, שלא נמשך הרבה זמן. לאחר דקות ספורות של שליטה מצד ג'ו, ג'ריקו מנסה להשיב מלחמה עם ה- "וולס אוף ג'ריקו", אך הוא לא מצליח להפוך את המשקל הרב של סמואה ג'ו. השניים יוצאים אל מחוץ לזירה, וג'ו נועל את ג'ריקו עם ה- "קוקינה קלאץ' ", עד שהשופט סופר ל-8. ג'ו נכנס במהירות וג'ריקו נשאר בחוץ לספירה של 10. סמואה ג'ו מנצח גם הפעם. הוא מכניס את ג'ריקו בחזרה לזירה במטרה לתקוף עוד את ג'ריקו, שמפתיע אותו עם "קודברייקר" משום מקום.

קוקינה קלאץ'! (האתר הרשמי של הWWE)
קוקינה קלאץ'! (האתר הרשמי של הWWE)

ברון סטרואומן בזירה:
ברון סטרואומן שהפסיד לרומן ריינס בפאסטליין, דורש מהאחרון להגיע לזירה ולהלחם בו כמו גבר אחת ולתמיד, כדי לסגור את מה שהתחיל ביניהם. הוא זועם וצורח על ריינס להגיע לזירה, ולפתע נשמעת המוזיקה של רומן. שנייה לאחר מכן צלצול פעמון קוטע אותה ואנדרטייקר יוצא לאטו החוצה לקול תשועות הקהל ההמום. הוא נותן את הכניסה המסורתית שלו ומביט לסטרואומן בעיניים. האחרון נסוג בפחד ויוצא מהזירה. הקהל מריע לטייקר והתכנית נראית כעומדת להגמר, אלא שאז יוצא רומן ריינס ואומר לקברן: "הוא לא קרא לך, הוא קרא לי. זו הזירה שלי עכשיו". טייקר לא אומר מילה ומביט בעיניו של ריינס, ולאחר מכן בשלט של רסלמניה. רומן מבין את הרמז ומסתכל גם הוא. האיש המת מפתיע את ריינס בצ'וקסלאם עוצמתי, ומשאיר לו מסר עצום לקראת רסלמניה.

אנדרטייקר חוזר (האתר הרשמי של ה-WWE)
אנדרטייקר חוזר (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort