RAW: לפני מניה נשארים במצב סטטי

סגמנט פתיחה:

סטפני הכריזה שכל התארים יוגנו במהלך רסלמניה ושהמיין איוונט יהיה קרב מרובע אחרי שהמשתתפת הרביעית היא….היא בעצמה! הקהל שרק בוז אבל סטפני אמרה מהר מאוד שזו בדיחת אחד באפריל. עוד משהו קטן על המיין איוונט של מניה, 2 החגורות יחכו לאישה שתנצח את הקרב המשולש.

סיכום: בבקשה אל תאחדו את החגורות לאחת! מגיע לכל בראנד חגורה משלו לנשים ואם יש זוכה אחת בשתיהן יש לי תחושה ראה שיהיה תואר יחיד של אלופה אוניברסלית.

סגמנט ברוק לזנר ופול היימן בזירה:

פרומו מבריק נוסף מבית היוצר של פול היימן אבל העניינים התחממו אחרי שסת' יצא. סת' אמר שזו חובתו לנצח את לזנר כי ללזנר לא אפכת מאף אחד ולמרות שהסבירות נמוכה, היא לא אפסית. לזנר נפנף את סת' ובא לצאת מהזירה אבל רולינס סובב אותו ושלח לו לואו בלאו. לזנר ניסה F% למרות המכה שקיבל אבל סת' התחמק, שלח עוד לואו בלואו אחד וקינח עם סטומפ. מאחורי הקלעים המראיינת הזכירה לו שאם ישתמש בלואו בלואו בקרב עצמו הוא ייפסל וסת' ענה "גם ככה זה הגיע לו (לחטוף את המכה)".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיכום: אוקיי, סוף סוף ידו של מישהו על העליונה מול ברוק רגע לפני הקרב. אבל מה הקטע עם הלואו בלואו. האם זה טיזר שסת' ישחק מלוכלך? יעשה היל טרן? יוותר על התואר כדי לתת לברוק סתם מכות? נו טוב סיקרנתם אותי! נחכה למניה!

קרב 4 על 4 נשים:

בצד אחד ביילי, סשה בנקס, נטאליה ובת' פיניקס, בצד השני טאמינה, נאיה ג'קס וצמד האייקוניקס.

פילר חביב ולא יותר מזה. בת' הצמידה את פייטון רויס אחרי גלאם סלאם.

סיכום: נחמד, תודה, נקסט.

סגמנט באטיסטה בזירה:

באטיסטה הגיע וקיבל פופ יפה מהקהל הביתי. על המסך רץ סרטון של כל הפעמים שבאטיסטה היה עם ידו על העליונה מול HHH כשברקע המשפט שנאמר בזמנו "אין משהו שהאיש הזה השיג, חוץ מלנצח אותי". באטיסטה סיים את הסגמנט עם הודעה קצרה מאוד "נשק לי ת'תחת האנטר".

סיכום: הפרומואים של באטיסטה ממש כמו ההיאבקות שלו, הרבה עוצמה אפס טכניקה ודברים שחוזרים על עצמם.

סגמנט ליד האצטדיון שייערך בו אירוע ה-WM35:

אלאייס ליד המטלייף סטדיום והוא אומר שהוא יעניק את ההופעה הטובה בכל הזמנים וללא הפרעות.

סיכום: תהיה הפרעה, ואולי יהיה פיוד חדש לאלאייס. כמו שהשילד אמרו בזמנם, believe that.

אפולו קרוז נגד ג'ינדר מהאל (קרב לאמברג'ק):

הנה לכם עוד פילר. דקה וחצי על השעון וקרוז מוכרז כמנצח. הגביע הענק של אנדרה דה ג'איינט היה ליד הזירה וכולם רבו לידו.

סיכום: אין לכם משהו יותר טוב לעשות?

סגמנט בזירה קורט אנגל:

קורט יוצא כדי להיפרד מהקהל ב-RAW, הרי אחרי מניה הוא כבר פורש. בארון קורבין יצא ומלכך על קורט שמאתגר אותו לקרב ראווה. קורבין אומר שאם הוא ייכנס לזירה היום, קורט לא יגיע לרסלמניה כי הוא יפרק אותו ומנסה לעזוב אבל ריי מיסטריו מגיע ויחד עם אנגל הם מטפלים בקורבין.

סיכום: קרב פרישה של קורט אנגל לא צריך אקסטרא הייפ, יש לו את זה כבר.

הרבייבל נגד ריקושה ואלאסטר בלאק:

קרב נהדר אחרי ששוב בלאק וריקושה הוכיחו את היכולת הנהדרת שלהם בזירה. הרבייבל עשו את שלהם וגם סיימו את הקרב כמו צמד הילים מעולה כש סקוט דוסון התחבה מתחת לזירה ומנע מריקושה לשוב פנימה מה גרם לניצחון בעזרת ספירת חוץ. לאחר הקרב ריקושה ובלאק הוציאו את תסכולם על הרבייבל.

סיכום: הנה משהו שכן היה שווה לראות, יאיי!

סגמנט מאחורי הקלעים: בראון סטרוומן ואחרים

הכותרת היא על סטרוומן כי זה היה הסיפור המרכזי אבל בגדול זה התחיל עם אלכסה בליס שראיינה את טיילר בריז כש-EC3 לצידו. הם דיברו בצורה מחמיאה על SNL ועל קולין ג'וסט ומייק צ'ה כשסטרוומן הגיע ושאל על מה הדיבור. מהפחד הם הצביעו על 2 אנשים רנדומיליים שלטענתם רואים SNL אז סטרוומן ניגש לאותם שניים, קרא להם מייקל צ'ה וקולין ג'וסט ואמר שייפגשו הערב בזירה.

סיכום: כשצריך למלא זמן אוויר ממלאים זמן אוויר.

סגמנט נוסף מאחורי הקלעים: מק'אינטייר תקף את ריינס שהתראיין.

רונדה ראוזי, בקי לינץ' ושארלוט נגד הראיוט סקוואד (מי שתבגוד בשותפות במהלך הקרב, תיפסל מהשתתפות ברסלמניה):

גיבורות הקרב המשולש נאלצו לשתף פעולה אבל דבר ממש לא הלכו חלק. בקי לינץ' שלטה ברוב הקרב אבל שארלוט הכניסה את עצמה פנימה רגע לפני שבקי מצמידה את ליב מורגאן, הן התווכחו אבל אז רונדה ראוזי הכניסה את עצמה ובזמן כל הויכוחים מורגאן כמעט ניצחה עם רול אפ אבל ראוזי התחמקה, הפעילה ארם-בר וניצחה את הקרב שמיד אחריו הן החלו להתקוטט (וזה כבר מותר כי הן לא בגדו אחת בשניה). שופטים ואבטחה לא הצליחו להפריד ביניהן וגם המשטרה התערבה ושלושתן נלקחו בניידות, תוך כדי שהן שוברות חלק מהרכבים.

סיכום: הקרב עצמו לא מעניין, הסיום נהדר בשביל הבילד-אפ לסיפור המשולש הזה.

הבי משינרי נגד צ'אד גייבל ובובי רוד:

ניצחון מעניין להבי משינרי אחרי הדאבל קומפאקטור על צ'אד גייבל. רוד היה נראה מוטרד מכל העניין.

סיכום: בילד אפ לפיצול בגלוריוס דואו?

בראון סטרוומן נגד הצמד-חמד ממקודם

קצר ולעניין, בראון פירק אוצם אחרי דאבל פאוור סלאם. תיראו מופתעים.

סיכום: יש צורך?

סגמנט בזירה: לאשלי וליו ראש

לאשלי וראש מדברים על איך יביסו את פין באלור אבל באלור מופיע על המסך ולפתע מתגלה בדמות ה-"דימון קינג" שלו. יהיה מעניין במניה.

סיכום: דימון קינג זה אחלה אבל למה לעזאזל הוא לא הופיע איתו נגד לזנר, היריב הכי קשה שהוא פגש, ונגד לאשלי בקרב פחות חשוב הוא כן מופיע.

בארון קורבין נגד ריי מיסטריו

קרב ארוך שבסופו של דבר קורבין מנצח בעזרת דיפ סיקס. לאחר הקרב קורבין הלך על הרמפה וחגג ונתפס על ידי קורט אנגל באנקל לוק.

סיכום: זה מה שנעל את התוכנית? הייתי יכול ללכת כבר באמצע!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית