קלאסיקו סל- טייק 3

המחזור ה-25 בליגת "ווינר סל", מביא איתו בפעם השלישית העונה, את המשחק הכי חם ומסקרן בליגה הישראלית, מפגש הקלאסיקו, בו תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב בארנה (יום שני, 8/4, שעה 18:45). המארחת, שנמצאת במקום השלישי בליגה, במרחק 2 ניצחונות ממכבי וחולון הראשונות, סיימה את השבוע את הקמפיין הנהדר שהיה לה השנה בליגת האלופות של פיב"א, לאחר הדחה מאכזבת מאוד מול טנריפה הספרדית, והיא תרצה להחזיר את החיוך על הפנים בקלאסיקו הישראלי, בו עדיין לא ניצחה העונה. מנגד, האורחת מתל אביב, שממוקמת שניה בליגה, עם מספר נקודות שווה להפועל חולון שבפיסגה, תגיע לארנה לאחר המשחק האחרון שלה ביורוליג, כשהיא סוגרת שנה נוספת ללא עליה לשלב ההצלבה, מה שמותיר את אליפות ישראל כדבר היחיד שנשאר לה העונה, כאשר ניצחון על היריבה המושבעת, שישלים סוויפ עונתי נגדה, הוא מבחינתה בגדר חובה כלפי המועדון והקהל, בעונה קשה זו.

רוצה להוכיח את אזרחותו. סטודמאייר (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

החבורה של עודד קטש, שהפסידה רק לפני חודש למכבי, גם כן במשחק ביתי, ניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה, כאשר יש לה עוד תשעה משחקים כדי לנסות להיצמד למקום הראשון, ולקדם עמדות לקראת הפלייאוף. קבלת האזרחות של אמארה סטודמאייר, שישחק את משחקו השלישי העונה בליגה, היא בהחלט שדרוג משמעותי, שנותן לה להצהיר כוונות ברורות לגבי החזרת האליפות לבירה. הירושלמים, שקולעים בממוצע כמעט 90 נקודות למשחק, מעמידים שבעה שחקנים על ממוצע של דאבל פיגרס ומקווים שהכוכב שלהם, ג'יימס פלדין, שקולע 15.5 נקודות למשחק, יחד עם טיישון תומאס, שמחזיק ממוצעים של כמעט דאבל- דאבל למשחק (12.5 נקודות ו-8 ריבאונדים), ושאר כוחות העזר האדירים בכל עמדה, יתנו להם סוף סוף את הניצחון היוקרתי מול מכבי.

מצידו השני של הפרקט, ספרופולוס וחניכיו, שהפסידו במחזור האחרון להפועל חולון, ניצחו לפני כן שבעה משחקי ליגה רצופים, מומנטום אותו ישמחו להחזיר כבר במשחק הקלאסיקו ביום שני, הרי לאחר שהקבוצה סיפקה לאוהדיה מספיק אכזבות העונה, בגביע וביורוליג, סוויפ עונתי על האדומים ינחם קצת את יושבי היציע. מכבי, שקולעת קצת יותר מירושלים, עם ממוצע של 91 נקודות למשחק במסגרת הליגה, נהנית מעונה אדירה של ג'ון דיברתולומאו, הקלע המוביל שלה, עם 13 נקודות למשחק, כשהוא שלישי ברשימת הקלעים הישראלי ושני במדד הפלוס מינוס. בנוסף, ווילבקין, למרות עונה די מאכזבת, יחסית לרמתו, מחזיק בכל זאת ממוצע של 12 נקודות למשחק ובהחלט יודע לתת משחקים גדולים, כאשר איתו גם אובראיינט ופארגו, שקולעים 10 נק' במשחק, יחד עם בלאק שנותן לה כוח רציני בצבע, יכולים יחד לעזור לצהובים לחזור הביתה עם הניצחון הנכסף.

אז שתי מאוכזבות אירופאיות, שמבחינתן חייבות להניף השנה את צלחת האליפות, יילחמו בפעם השלישית, אבל ממש לא בטוח שהאחרונה, לקרב הלוהט והיוקרתי ביותר בליגה, ממנו נקבל הצהרת כוונות ברורה מאוד לקראת הפוטו פיניש של העונה. אז למרות, או אולי בזכות השעה המוקדמת, אל תפסידו את ההצגה בארנה.

רוצה להראות שהוא יכול להתעלות כשצריך. ווילבקין (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

שאר משחקי המחזור

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גלבוע/גליל- הפועל תל אביב (שבת, 6/4, שעה 20:25)- האולם בגן נר יארח מפגש ישיר על המקום השמיני, שמוביל לפלייאוף של ליגת "ווינר סל", כאשר לשתי הקבוצות כרגע אותו מספר נקודות וגליל כרגע ממוקמת גבוה יותר. גלבוע/גליל, שהפסידה את שתי משחקי הליגה האחרונים, רוצה לחזור למסלול הניצחונות, כאשר היא מקווה שגרג ווטינגטון, הראשון ברשימת היעילות של הליגה והרביעי בנקודות, יעזור לה לנצח ולהישאר במקום המוביל לשלב הבא, או אפילו לעלות למקום גבוה יותר. מולה, הפועל תל אביב, שניצחה את הפועל באר שבע במחזור האחרון, יודעת שהפסד יקשה עליה מאוד במאבקים על מקום בשמינייה הראשונה. הפועל מחזיקה את מלך הסלים הישראל, ריצ'רד האוול, וגם את סגנו, תומר גינת, כאשר בקבוצה מאמינים שיחד עם מקניל ושולר, הזרים הנפלאים שלה, הם בהחלט מסוגלים לנצח את משחק החוץ הקשה בגן נר.

בני הרצליה- מכבי ראשל"צ (ראשון, 7/4, שעה 19:20)- עוד משחק הישרדות של האחרונה בטבלה מהשרון, מול השביעית מעיר היין. הרצליה, שהנחיתה לא מזמן את ג'רום דייסון כדי לנסות ולהציל את סיכוייה להישאר בליגה, ניצחה רק פעם אחת ב-;14 משחקיה האחרונים, אך עדיין היא נמצאת נקודה אחת בלבד מנהריה, שבמקום ה-11. דייסון, שקולע 16 נקודות בממוצע למשחק ובהחלט הביא רוח שינוי למועדון, כשאיתו אדריאן ומשעור, שמראים שיש לקבוצה מה לתת לליגה, מקווה יחד איתם שהדבר יתבטא גם בניצחונות, כאשר המשחק הקרוב הוא בגדר משחק על החיים של הקבוצה. מנגד, ראשל"צ, שגם כן נמצאת בתקופה לא טובה, עם שתי ניצחונות בשבע המשחקים האחרונים, יודעת שהיא חייבת להתעורר כדי לא להפסיד את המקום בפלייאוף, כשבידיה איגור קולשוב, החמישי ברשימת הקלעים הישראלים, יחד עם קמרון לונג ואלכס המילטון הזרים האיכותיים, איתם היא שואפת לנצח את סוגרת הטבלה וליצור מומנטום חיובי.

הפועל באר שבע- מכבי אשדוד/באר טוביה (ראשון, 7/4, שעה 19:25)- הקבוצה מעיר הגמלים, שנמצאת במקום החמישי בטבלה, תארח את העשירית מאשדוד, שנראית כרגע רחוקה מהפלייאוף, אך גם עם פער סביר מקו האדום. באר שבע, שניצחה ארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה, יודעת שכנראה לא תגיע לטופ- 4, ממנו היא רחוקה בארבע נקודות, אבל סווינג, ברון וג'ונסון, יחד עם מלך הריבאונדים של הליגה, דונאלדסון, ירצו לעשות עוד צעד בדרך להבטחת המקום החמישי, שיהווה הישג נפלא לקבוצה של רמי הדר העונה. אשדוד, שמחזיקה את מלך הסלים של הליגה, מארק טולפסן, ואת החמישי ביעילות, פול סטול, שואפת כרגע בעיקר להבטיח את הישארותה בליגה, אבל היא יודעת שחיבור כמה ניצחונות, עם שני הכוכבים האדירים שלה שבהחלט יכולים לספק אותם, היא עלולה אפילו להצטרף לקרב הצפוף על מקום בפלייאוף.

הפועל חולון- עירוני נס ציונה (ראשון, 7/4, שעה 21:05)- החולוניה, ששואפת אוויר פסגות ונהנית מהמקום הראשון, תארח את הקבוצה של נדב זילברשטיין, שנמצאת במקום השישי. חולון, שהשיגה ניצחון חוץ מרשים מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר, רוצה להבטיח עוד שבוע במקום הראשון, בראשותו של קורי וולדן הלוהט, שממוקם שני ברשימת היעילות ושלישי בממוצע הנקודות בליגה, אשר נעזר בעוד ארבעה שחקנים עם ממוצע של דאבל פיגרס וגיא פניני אחד, שמראה לאחרונה שוב שהוא אחד הווינרים הגדולים בתולדות הליגה. מן הצד השני, נס ציונה, שהפסידה לחולון רק לפני פחות מחודש, אך מגיעה אחרי ניצחון במחזור האחרון, יכולה עדיין לפזול למקום החמישי, אך באותה מידה היא יכולה לרדת למקום אשר מסכן את מקומה בפלייאוף, כשהיא כרגע נקודה אחת בלבד מעל המקום התשיעי. כדי לנצח ולשמור על מיקום טוב, נס ציונה צריכה שדקוואן קוק, השני בליגה בנקודות, ימשיך לתת את הסחורה, יחד עם שאר הזרים שמראים עונה טובה, כאשר השנה נס ציונה נהנית מעונה נהדרת של שני הישראלים, טל דן וגולן גוט, שקולעים 11 ו-10 נקודות למשחק בהתאמה, מה שבהחלט נותן להם מקום לאופטימיות.

הפועל אילת- עירוני נהריה (שני, 8/4, שעה 19:30)- מפגש קצוות גיאוגרפי, בין הרביעית בטבלה מהדרום, לבין הצפונית מהמקום ה-11, שעדיין נמצאת במסע הישרדות בליגה. אילת, שניצחה חמש מתוך ששת משחקיה האחרונים, תביא איתה את שחקן חודש מרץ, סולימאן בריימו, הרביעי בליגה ברשימת היעילות והחמישי בנקודות ואת אלייז'ה בראיינט, שחלוק עם בריימו את המקום החמישי בנקודות וממוקם ראשון במדדי הפלוס-מינוס, כשיחד איתם עוד צי של שחקנים מסורים ואיכותיים, שמובילים את אילת בדרך הבטוחה להבטחת הביתיות בסדרות הפלייאוף. היריבה מנהריה, שמגיעה לעוד אחד מסדרת משחקים קשים שעוברים עליה, בהם הפסידה כמעט בכולם, למעט ניצחון אחד גדול בחולון, יודעת שניצחון באילת יתן לה קצת אוויר במאבקי התחתית, כשהיא כרגע נקודה אחת בלבד מהקו האדום. בשביל זה היא צריכה משחק שיא מהכוכבים שלה, הנרי, בארבר, אלן וגריפין, שקולעים בממוצע דאבל פיגרס, עם חיזוק מישראלי הטוב ביותר שלה, יפתח זיו, שמחזיק גם הוא בממוצע דומה, של 11 נקודות במשחק, כשיחד הם בהחלט מסוגלים, כפי שראינו בחולון, להפתיע גם את הקבוצה של דרוקר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort