סיבוב אחרון

לאחר שני סיבובים מרתקים בליגת "ווינר" סל, הגיעה הישורת האחרונה כאשר לכל קבוצה יש מטרה מובהקת המתאימה לה.

מכבי תל אביב:

מה עשתה עד כה:

האלופה מהעונה שעברה עדיין עליונה על הליגה, את שני הסיבובים הראשונים היא סיימה עם ארבעה הפסדים בלבד במשחקים שהיא נוטה ליפול בהם מבחינה היסטורית (נס ציונה בלב המושבה, היריבה העירונית, הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל). היא כעת במומנטום של שישה ניצחונות ליגה רצופים, כולל האחרון על עירוני נהריה בהיכל מנורה מבטחים כאשר האורחת קלעה את כמות הנקודות הנמוכה ביותר מול הצהובים (61) מאז המחזור הרביעי בו שמרו על הפועל על 57 נקודות בלבד.

מה השאיפות להמשך:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הצהובים ירצו להמשיך את הדומיננטיות על הליגה ויחד עם זאת למצוא את האיזון בין שילוב השחקנים הצעירים שלה שמקבלים דקות מועטות כגון דני אבדיה ואפילו דורי סהר.

הפועל חולון:

מה עשתה עד כה:

בשנים האחרונות, הפועל חולון היא אחת מהקבוצות היציבות ביותר בעונה הסדירה, אם לא היציבה מביניהן, והשנה העניין לא שונה בכלל. כמו מכבי תל אביב, חולוניה הייתה בצד המפסיד רק ארבע פעמים בלבד בעונה, אף על פי  שהיו פרקים רבים בהם לא הרשימה יותר מדי, הווינריות של החבורה בסגול-צהוב סחבה אותם לניצחונות במשחקים עם יכולת סבירה. חשוב לציין כי שניים מההפסדים של חולון בליגה היו נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בהפרש ממוצע של 26.5 נקודות.

מה השאיפות להמשך:

הקבוצה מעיר הילדים תרצה למצוא את האיזון בין אירופה לבין ישראל.

הפועל ירושלים:

מה עשתה עד כה:

הירושלמים היו בתמונה המקום הראשון רוב הזמן השנה, אולם שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים שלהם מול אותם יריבות ישירות על הצמרת, שני ההפסדים בהפרש דו ספרתי. עד הנקודה הזו האדומים מהבירה הפסידו רק ארבעה משחקים כאשר הם מציגים את אחת מההתקפות הטובות בליגה. חשוב לציין כי האיזון שלהם בין אירופה לליגה מרשים ביותר, כאשר הם עדיין חזק בתמונה של זכייה בשני התארים שנותרו לה (ליגת האלופות של פיב"א והליגה הדומסטית).

מה השאיפות להמשך:

לשלב את אמאר… יהושפט בליגה וחזרה לקו הבריאות בזמן לפלייאוף.

הפועל אילת:

מה עשתה עד כה:

הקבוצה הדרומית של שרון דרוקר התחילה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, הזרים נראו כפלופים, במיוחד ג'ייפי טוקוטו שהגיע בקול תרועה רמה כשחקן בעל ניסיון בליגה הטובה בעולם. הכרישים לא נכנעו ועשו 180 עד למצב בו הם אחת מהקבוצות הדומיננטיות בליגה. למרות בעיות פיננסיות רבות מבחינת תשלום משכורות לשחקנים ותחזוקים למיניהם, על המגרש הקבוצה נראית פנטסטי.

מה השאיפות להמשך:

לתקן את הבעיות מחוץ לפרקט, לוודא שאלייז'ה ברייאנט לא יוכל להשתמש באופציית ה-"ביי-אאוט" בחוזה ולהחתים עוד זר אחד שיחפה על חסרונו של לנזל סמית' ג'וניור הפצוע.

הפועל באר שבע:

מה עשתה עד כה:

העולה החדשה היא אחת מהקבוצות המרעננות של הליגה, אך גם מהלא יציבות שבהם. משחקה של החבורה של רמי הדר עולה ונופל על זריקות מחוץ לקשת, והגאות והשפל בתחום הנזכר לעיל הינם דרסטיים במיוחד. האדומים ניצחו את השלושה האחרונים לאחר שהפסידו את השלושה הקודמים, אמנם הניצחון במחזור האחרון על אילת מאוד מעודד כרגע.

מה השאיפות להמשך:

לנסות למתן את התלות בזריקות הארוכות מבלי לנטוש לגמרי את הזהות ה-"ד'אנטונית/דריל מורית" של הקבוצה.

הפועל גלבוע/גליל:

מה עשתה עד כה:

החבורה של אריאל בית הלחמי התחילה את העונה בצורה מדהימה עם חמישה ניצחונות מששת משחקיהם הראשונים ושישה מתוך השמונה הראשונים. לאחר הניצחון במחזור השמיני על מכבי אשדוד, הקבוצה התפרקה והפסידה שמונה משחקים רצופים. בזמן האחרון המומנטום שלהם חזר עם ארבעה ניצחונות מששת משחקיהם האחרונים.

מה השאיפות להמשך:

לשמור על היכולת שחואקין שוכמן הראה בזמן האחרון ולהחזיר את הליכוד לקבוצה.

עירוני נס ציונה:

מה עשתה עד כה:

הכתומים מלב המושבה ניצחו את המשחק הראשון שלהם נגד מכבי ראשון לציון, אך אז הפסידו את חמשת המשחקים הבאים שלהם. הסטטיסטיקות לבסוף התיישרו והחבורה של נדב זילברשטיין מצאה עצמה במקום לגיטימי במרכז הטבלה, כאשר הם נתנו הופעה מכובדת מאוד בעונתם הראשונה במפעל אירופי.

מה השאיפות להמשך:

לקחת את המומנטום מאירופה וליישם אותו לליגה.

מכבי ראשון לציון:

מה עשתה עד כה:

צביקה שרף לקח עם הקבוצה את גביע ווינר בתחילת השנה ואנשים רבים החליטו להכריז על הקבוצה מעיר היין כסוס שחור לזכייה באליפות. לאחר תקופה קצרה מאוד, הם הבינו את טעותם. צביקה שרף פוטר במהרה על ידי יצחק פרי, דבר שכיח מאוד מהבעלים של ראשל"צ, אך הפעם החילוף היה לגיא גודס, שעשה עבודה נהדרת עם הקבוצה, כולל מירור החיים לקבוצתו הקודמת, מכבי תל אביב.

מה השאיפות להמשך:

לשמור על המקום השמיני ולקבל את מכבי תל אביב, אין ספק שהצהובים מוציאם שם מכולם אמוציות.

הפועל תל אביב:

מה עשתה עד כה:

בתוך הסערה של חוסר היציבות, האדומים מתל אביב חוללו טורנדו קטן ופרטי שלהם. שני רצפי הפסדים של חמישה משחקים אך גם ניצחון על מכבי בערב שיא של סקוטי ווילבקין. ארבעה ניצחונות זה רצף מאוד נאה לחבורה של דני פרנקו, שהיה על הכיסא החם לשלבים רבים של העונה.

מה השאיפות להמשך:

להמשיך לתת לים מדר להשתפשף, יהלום כמוהו לא מוצאים הרבה.

מכבי אשדוד:

מה עשתה עד כה:

לאחר עונה סנסציונית שנה שעברה, קרה לדולפינים מקרה שאני אוהב לכנות "מקרה מונאקו": מכירה של כל הנכסים החשובים שעזרו להם בעונה המופלאה והתרסקות מפוארת בעונה העוקבת. אז נמרוד לוי חזר לאחר תקופה לא משמעותית בעליל במכבי תל אביב, והחבורה של בראד גרינברג רחוקה רק 2 משחקים מהפלייאוף אך המסע לא נהיה קל יותר.

מה השאיפות להמשך:

לשחזר קצת מהניצוצות של העונה שעברה, בתקווה שגם ביציעים.

עירוני נהריה:

מה עשתה עד כה:

בעיקר הביאה שמות מפוצצים מה-NBA שנכשלו יותר מטום צ'יימברס נגד ברצלונה. וכמובן נחלה הפסדים רבים, כולל שבעה רצופים נכון לשורות הללו.

מה השאיפות להמשך:

ל-ש-ר-ו-ד

בני הרצליה:

מה עשתה עד כה:

12 משחקים אחרונים. 12 הפסדים.

קשה לדבר טובה על החבורה של אריק שיבק, שלא הצליח להעלות את רמת הקבוצה לאחר שהחליף את גאשפר פוטוצ'ניק. יש שחקנים עם כישרון כגון כארם משעור וג'רון דייסון הוותיק, אך משהו צריך לקרות, ומהר.

מה השאיפות להמשך:

ע"ע נהריה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית