UFC 235: אירוע מדהים עם תוצאות נפלאות

ג׳וני ווקר נגד מישה סירקונוב
ג׳וני ווקר ומישה נמצאין במרחק אחד מהשני ומחפשים נקודת פתיחה. מישה מנסה להוריד לווקר אגרוף אבל ווקר מנצל את ההזדמנות ומרטש אותו עם ברכייה לפנים. ג׳וני ווקר פוצע את עצמו בחגיגות אחרי הקרב. ווקר הוא ללא ספק הבן אדם הנכון כדי לאתגר את ג׳ונס.

ברכייה מדהימה (MMA Mania)

פדרו מונהוז נגד קודי גרברנדט
השניים פשוט ניסו לחסל אחד את השני עם אגרופים שיותר מתאימים לקרב רחוב ולא לקרב MMA. בסוף הקרב הראשון מונהוז היה עם ידו על העליונה אבל קודי חזר לקרב והלל למתפרצת על מונהוז אבל מונהוז לכד אותו עם אגרופים והשמיד אותו.

טקטיקת "השמד ומשול" (MMA Junkie)

וויילי זהנג ניצחה את טסיה טורס בהפרש של 7 נקודות

בן אסקרן נגד רובי לולר
השניים מתחילים בגראפלינג אגרסיבי ולולר מםיל את אסקרן עם הטלה שנראית כאילו היא נלקחה מהWWE ומפוצץ את בן במכות עד שבן מאבד הכרה לכמה שניות אבל הרב דין לא עוצר את הקרב. אסקרן חוזר לרגליים ולולר מפוצץ אותו בבכריות ותופס אותו בקלינץ׳, אסקרן מנסה לצאת מהאחיזה של לולר אבל לולר מוריד אותו לגיליוטינה. אסקרן עושה טראנזציה מדהימה ועובר לגב של לולר וחונק אותו עם בולדוג צ׳וק. הרב דין מחליט שלולר נכנע למרות שעדיין היה לו גז בטנק ואחרי שאסקרן עוזב אותו הוא מיד קם על הרגליים. לולר מקבל את ההחלטה של ההכנעה הטכנית ונותן לאסקרן את הניצחוון. מבחינתי אחרי הביצועים שלו בקרב אסקרן יכול לעשות הכל (אפילו שהעצירה הייתה מוקדמת לולר לא היה יוצא מהחניקה בחיים), אחרי קרב חוזר מול לולר אני מקווה שהוא יקבל את ההזדמנות שלו על התואר.

הפרצוף של לולר אומר הכל (low kick MMA)

טיילר וודליי (c) נגד קמרו אוסמן על אליפות הוולטרוויט
בסיבוב הראשון אוסמן דחף את וודלי לרצפה ומכנס לגיליוטינה אבל יצא ממנה והמשיך לסחוט ממנו אנרגיה. בסיבוב השני אוסמן נתן לוודלי מרפק והוריד אותו לקרשים אבל גם פה וודלי התאושש. בסיבוב השלישי אוסמן המשיך להתעלל בוודלי עם מכות וגראפלינג. בסיבוב הרביעי אוסמן עדיין היה מעל וודלי ובסוף הסיבוב הוא ניסה לסיים את הקרב בנוקאאוט אבל הוא לא הצליח. בסיבוב החמישי אוסמן המשיך עם ההטלות ועם המתקפה על וודלי אבל עדיין לא הצליח לסיים. השופטים התרשמו מאוד מהביצועים של אוסמן בקרב ונתנו לו 17 נקודות מעל וודלי וזה הופך את הקרב לאחד הקרבות הכי חד צדדיים בUFC. לדעתי וודלי יחכה עוד הרבה לפני הרימאץ׳ שלו כי הוולטרוויט מלא בקונטדרים שרוצים להשיג את הזהב. ולגבי אוסמן, הוא נתן את הפייט הכי מרשים שמישהו נתן לוודלי והוא סיים לו את הריצה, אבל אני מקווה שהוא לא ינוח על עלי הדפנה כי יש שורה של אנשים מאוד מסוכנים שרוצים להלחם נגדו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יחי המלך החדש (ocregister)

ג׳ון ג׳ונס ( c) נגד אנת׳וני סמית׳
כל הקרב הזה נע בין הרצפה לקלינץ׳ כשג׳ונס מעל סמית׳ במשך כל הזמן וסמית׳ מבין למה קוראים לג׳ונס הכי טוב בעולם. בסיבוב הרביעי כשג׳ונס מוריד את סמית׳ לרצפה הוא מוריד לו ברכיה לפנים והרב דיל שואל את סמית׳ אם לפסול את ג׳ונס (דבר שיזכה את סמית׳ באליפות), אבל סמית׳ דורש שלא, כי הוא לא רוצה לנצח ככה ולג׳ונס יורדות 2 נקודות מכל שופט. בסיבוב החמישי ג׳ונס מוריד הילוך כי הוא מרגיש רע על הברכייה לפנים של סמית׳ והם הולכים לבראוול כיפי שבסופו ג׳ונס מוכרז כמנצח בהפרש של 12 נקודות, שהיה אמור להיות 18 בלי הברכייה (או עם סיום כי לג׳ונס לא היו רגשות אשמה). ג׳ונס נותן קרדיט לסמית׳ על העמידות שלו למרות כל המכות שהוא האכיל אותו ואומר שהוא הוכיח שהוא ראוי לכינוי ליון הארט. אחרי זה הוא אומר שהוא מחכה לראות מה העתיד צופן לקריירה שלו.

יכול להסתכל אבל לא לגעת (Yahoo)

לסיכום, UFC 235 היה אחד ההאירועים הכי טובים של הUFC בשנים האחרונות עם קליבר של קרבות מדהימים ואפילו 2 קרבות אליפות שנמשכו 25 דקות ונגמרו בהחלטה חד צדדית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort