האל מל.א: שער של איברהימוביץ' נתן לגלאקסי ניצחון במחזור הפתיחה של ה-MLS

מחזור פתיחה לוהט לליגת ה-MLS האמריקאית עם משחקים צמודים במיוחד כשאצלנו במוקד משחק הפתיחה של לוס אנג'לס גלאקסי עם שיקגו פייר.

ועוד רגע לפני שהמשחק נפתח, מחוץ לאיצטדיון נערך טקס לכבודה של אגדת המועדון, דוויד בקהאם, שזכה לפסל בדמותו מחוץ לאיצטדיון.

קרדיט לפיסול כחול לבן של עומרי עמרני. קרדיט לתמונה:LA Galaxy.

מהלך המשחק

את המצב הראשון במשחק קיבלנו בדקה השלישית לאחר כדור נייח נהדר של ג'ונתן דוס סנטוס שמצא שמרכז הרחבה את ראשו של דניאל שטרס, הבלם נגח בעוצמה אך למרכז השער ודויד אוסטד היה במקום והדף את הכדור לקרן.

שיקגו ניסתה לאיים מצידה כשפעמיים הכדור הלך אל פרנקובסקי באגף, אך הפולני של האורחת לא הצליח להעביר מסירות רוחב מדויקות מתוך הרחבה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-11 של המשחק אטונה הגביהה כדור מהאגף, הכדור לא היה מדויק בדרך לאף שחקן אך כמעט מצא את דרכו לשער. אוסטד היה ערני והדף לקרן.

אוסטד המשיך להראות חדות כאשר הדף לקרן נוספת בעיטה מזווית קשה של רולף.

דקה חלפה והגבהה שהורחקה לא טוב על ידי הגנת שיקגו כמעט והפכה לשער לאחר נגיחה טובה של אלסנדריני, אך שוב זה היה אוסטד עם ידו על העליונה שהציל את קבוצתו מספיגה.

בדקה ה-20 של המשחק אלסנדריני נפצע והגלאקסי עם חילוף מוקדם וכפוי הכניסה לכר הדשא את עמנואל בואטנג.

אחרי שליטה מוחלטת של המארחת בדקות הפתיחה, בדקה ה-26. קאטאי הזכיר ששיקגו עדיין בעניינים  לאחר בעיטה מסובבת מסף הרחבה, בינגהאם הצליח רק להדוף לקרן.

בדקה ה-34 מיחאילוביץ' הניף את הרגל מרחוק, ולמרות שהכדור לא התלבש לו על הרגל כמתוכנן, הוא עדיין מצא את דרכו לעבר שערו של בינגהאם, אך האחרון זינק טוב לכדור והוציא אותו לקרן.

בדקה ה-41, קאטאי, פרץ לרחבה וסיים על בעיטה לשער, אך לא מצא את המסגרת.

דקה לפני שנכנסו לתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הספקנו לקבל את המוצהב הראשון במשחק, לאחר שמרסלו עצר בעבירה את הדהירה של בואטנג על האגף.

שיקגו קיבלה הזדמנות בדמות כדור חופשי מכ-20 מטר עמוק בתוך תוספת הזמן, אך הכדור לא הצליח לעבור את החומה האיתנה בצורת הענק השבדי והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי הקבוצות ואיזו פתיחה מהממת למחצית! טעות ענקית של פולנטה ושטרס בהגנת ל.א. כאשר פולנטה מסר אחורנית לא טוב  לעברו של חברו להגנה, שלא הגיע לכדור ומי שהיה שם לנצל את הטעות האומללה, היה סאפונג, כאשר הגיע לכדור אל מול השוער, הצליח לעבור אותו ולשים את הכדור ברשת. 1:0 לשיקגו בדקה ה-49.

אטונה ניסה להגיב מהר בצד השני עם בעיטה מרחוק, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מדויקת והכדור עשה את דרכו את מעל המשקוף.

בדקה ה-55 של המשחק, פרנקובסקי בעט כדור מסובב לשער מקצה הרחבה, הכניע כבר את בינגהאם בין הקורות, אך נעצר רק בחיבורי השער. הגלאקסי ניצלה כאן מכניסה לפיגור כפול מהיר.

שתי דקות מאוחר יותר והפעם פרנקובסקי העביר רוחב נהדר, שעבר את כל ההגנה, אך מי שלא הצליח לגלוש בזמן ולדחוק את הכדור פנימה היה חברו להתקפה, קאטאי, שלא הגיע כאמור בזמן ופספס במעט את הכדור.

לאחר כשעה של כדורגל המארחת עם חילוף נוסף, הפעם לא כפוי ומי שפינה את מקומו היה קויו, שירד לספסל. מי שעלה לשחק היה אפריין אלברז בן ה-16 בלבד!

 

ולזה רבותיי, קוראים חילוף! כשבע דקות לאחר שנכנס, אלברז "טאטא" את השומר שלו והגביהה כדור נהדר מתוך הרחבה היישר לפקעת השחקנים ומתוך רחבת החמש ראשו של שטרס בלט מעל מכולם והאחרון נגח את הכדור פנימה וקבע שוויון 1:1.

המחליף הצעיר נכנס ועשה את המהלך של הגול. קרדיט:LA Galaxy.

בדקה ה-68 שיקגו ביצעה חילוף ראשון במשחק כאשר קאטאי פינה את מקומו במגרש לטובת כריסטיאן מרטינז.

דקה עם חידוש המשחק וזלאטן קיבל כדור לראש בתוך הרחבה, החלוץ ניסה להקפיץ אותו בחוכמה מעל השוער, אבל זה היה קצת יומרני והכדור עלה מעל השער.

פחות מדקה נוספת עברה ושוב זלאטן היה במרכז העניינים. הפעם הכדור שהוגבהה לעברו, כשהוא סמוך לשער, לא היה מספיק מדויק. אך זלאטן כמו זלאטן, הגיע לכדור הזה עם החזה וכשזה היה נראה בדרך למהפך עם שער מרהיב, אוסטד כנגד כל הסיכויים והכיוון של הזינוק שלו, שלח יד ארוכה לכדור והצליח להדוף אותו ממש על קו השער!

בדקה ה-75 שיקגו הייתה קרובה לשער נוסף, לאחר שפרנקובסקי קיבל כדור עומק נהדר לרחבה ומיד היישר אותו למרכז שם קיבל את הכדור סאפונג, שניסה בנגיעה רכה "להשכיב" את הכדור בסמוך לקורה, אך לרוע מזלו הכדור חמק החוצה סנטימטרים בודדים מהקורה.

שתי דקות מאוחר יותר והקבוצות ביצעו חילוף נוסף כל אחת. אצל שיקגו קאמפוס פינה את מקומו לטובת ניקולאס האסלר ואצל ל.א, כריס פונטיוס נכנס במקומו של אטונה.

החילופים של המארחת המשיכו להוכיח את עצמם, הפעם היה זה כריס פונטיוס עם המהלך הנהדר בתוך הרחבה וזה גם בעט נהדר, אך נבלם במשקוף, מי שהיה ראשון לכדור החוזר היה לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ', שנגח מקרוב והפעם השוער לא הצליח להדוף את מחוץ השער. 2:1 לקבוצה מלוס אנג'לס.

שער של זלאטן יכריע את ההתמודדות? קרדיט:LA Galaxy.

אחרי שספגה את השני שיקגו עם חילוף שלישי ואחרון שלה במשחק, מיחאילוביץ' ירד לספסל ומי שנכנס לשחק היה בראנט ברוניקו.

בראנט כמעט והשווה רגע לפני הכניסה לתוספת זמן, אך הבעיטה שלו נבלמה לקרן ברגע האחרון מרגל של שחקן הגנה בלבן.

השופט הוסיף שלוש דקות תוספת זמן שבהן לא הצליחו לאיים הקבוצות על השער אחת של השנייה באופן מעשי, והשופט שרק לסיום המשחק שקבע ניצחון 2:1 ללוס אנג'לס על שיקגו.

שתי אגדות כדורגל נפרדים בחיבוק בסיום המשחק. קרדיט:LA Galaxy.

הרכבים

לוס אנג'לס גלאקסי: דויד בינגהאם, יורגן שלביק, דייגו פולנטה, דניאל שטרס, רולף פלטשר, סרוואנדו קראסקו, ג'ונתן דוס סנטוס, קרלוס אטונה(כריס פונטיוס,77'), אמיל קויו(אפריין אלברז,60'), רומייה אלסנדריני (עמונאל בואטנג,20') וזלאטן אימברהימוביץ'.

שיקגו פייר: דויד אוסטד, ג'ורג' קוראלס, יוהאן קאפלהוף, מרסלו פריירה, דייגו קאמפוס(ניקולאס האסלר,77'), בסטיאן שווינשטייגר, דאקס מקארטי, אלכסנדר קאטאי(כריסטיאן מרטינז,68'), ג'ורדה מיחאילוביץ'(בראנט ברוניקו,80'), פז'מיסלב פרנקובסקי וצ'ארלס סאפונג.

תוצאות נוספות

פילדלפיה אוניון 1 – טורונטו 3

כבש לפילדלפיה: מרקו פאביאן (פ'),73'.

כבשו לטורונטו: מיצ'ל בראדלי, 45+3',62' וניק דילאון,94'. ג'ונתן אוסוריו (החמצת פנדל),34'.

אורלנדו סיטי 2 – ניו יורק סיטי 2

כבשו לאורלנדו: כריס מוילר,59' וטשו אקינדלה,75'.

כבשו לניו יורק: אבנזיר וופורי,13' ואלכסנדר רינג,45'.

קולומבוס קרו 1 – ניו יורק רד בולס 1

כבש לקולומבוס: גאסטון סאורו,41'.

כבש לניו יורק: אנדראס איבן,6'.

דאלאס 1 – ניו אינגלד רבולושן 1

כבש לדאלאס: מיצ'ל באריוס,13'.

כבש לניו אינגלד: קארלס גיל,57'.

קולורדו ראפידס 3 – פורטלנד טימברס 3

כבשו לקולורדו: דייגו ואלרי החמיץ פנדל וכבש את הריבאונד,29', סבסטיאן בלאנקו,45+1' ושער עצמי של ווין דקלאן,66'.

כבשו לפורטלנד: קיי קמארה,16', בני פיילהאבר,46' ואנדרה שהיניאסיקי,94'. אקסל זיוברג הורחק באדום ישיר,27'.

יוסטון דינאמו 1 – ריאל סולט לייק 1

כבש ליוסטון: מאורו מנוטאס,62'. מתיאס וורה הורחק בצהוב שני,81'.

כבש לריאל סולט: אלברט רוסנאק,40'.

ונקובר וייטקאפס 2 – מינסוטה יונייטד 3

כבשו לונקובר: אריק גודוי,6' והנרי דוניל,81'.

כבשו למינסוטה: דרווין קינטרו (פ'),37', פרנסיסקו קאלבו,66' ורומאריו איבארה,70'.

סן חזוה ארת'קוייקס 1 – מונטריאול אימפקט 2

כבש לוסן חוזה: מגנוס אריקסון,11'.

כבשו למונטריאול: איגנאסיו פיאטי,29' וסאפיר טאיידר,44'.

סיאטל סונדררס 4 – FC סינסינטי 1

כבשו לסיאטל: קלווין לירדאם,27', גו'רדן מוריס,33' ו-43' וראול רוידיאס,87'.

כבש לסינסינטי: לאונארדו ברטונה,13'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort