כמו בימים הטובים: אתלטיקו גברה 2:0 על יובנטוס

אתלטיקו מדריד כבר אינה הקבוצה המתסכלת והקשוחה של שיא תקופת סימאונה. הרכשים עדיין מתקשים להשתלב, והכדורגל מתקשה לשבות, לא רק את הקהל אלא גם את היריבות. בחודש האחרון הודחה אתלטיקו באופן מפתיע למדי מהגביע לאחר 3:3 ביתי מול ג'ירונה, והמשיכה לאבד נקודות בליגה לרבות הפסד 3:1 ביתי בדרבי. שתי שלישיות במשחקים ביתיים קריטיים תוך חודש הן בגדר אבסורד באתלטיקו של סימאונה, ובצד האדום של מדריד יקוו לשים את כל זה מאחוריהם לקראת מפגש נוסף עם האיש שגם אותם הצליח לפעמים לשבור.

אף אחד ביובנטוס לא הכחיש זאת – כריסטיאנו רונאלדו הגיע לטורינו למטרה אחת בלבד. מלך השערים והבישולים של הליגה האיטלקית זה אולי טוב ויפה, אך המסגרת הזו הפכה כמעט למובנת מאליה עבור הביאנקונרי. ככה זה כשאתה שולט בה למשך חצי עשור ומעלה. בסופו של דבר, ועם כל הכבוד לליגה ולגביע, את מר צ'מפיונס ליג מביאים למטרה אחת. המטרה היחידה שנשארה ליובנטוס הזאת לסמן לעצמה.

 

הרכבים פותחים:

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק; חואנפראן, פיליםה לואיס, דייגו גודין, חוסה מריה חימנס; קוקה, סאול, תומאס פארטיי, רודרי; אנטואן גריסמן, דייגו קוסטה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יובנטוס: ווז'ייץ' שצ'סני; מאטיה דה שיליו, אלכס סאנדרו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני; רודריגו בנטאנקור, בלז מאטודי, מיראלם פיאניץ'; פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ', כריסטיאנו רונאלדו.

 

המצבים הנייחים היו אחראים למצבים הראשונים של המשחק, שהתקשה לפתח שטף בדקות הפתיחה שלו. בדקה ה-9 רונאלדו שיגר כדור חופשי אדיר ממרחק של כשלושים מטרים, אך הוא היה קרוב מדי למרכז השער ואובלק הצליח לזנק ולהדוף.

כעבור כשלוש דקות הגיע כדור קרן לרחבה של אתלטיקו, ובאופן די נדיר מצא את עצמו בונוצ'י לבדו. למרבה צערו, הנגיחה שלו ממצב נוח למדי הלכה מעל השער.

מצב נייח נוסף היה במרכז העניינים בדקה ה-27. דייגו קוסטה קיבל כדור עם הרבה שטח וחלף על פני סגירה רעה של דה שיליו, ולבסוף הוכשל על פינת הרחבה – השופט מיהר להצביע לנקודה הלבנה. אך צפייה בהילוך החוזר הראתה שהעבירה התרחשה מחוץ לרחבה, והפנדל הומר לכדור חופשי. גריסמן ניגש לבעוט אותו, ושצ'סני הדף את הבעיטה הטובה של אלוף העולם.

כיאה למשחק ראשון בנוקאאוט אירופי, בטח בין קבוצות בעלות מוניטין הגנתי במיוחד, מירב האקשן היה מחוץ לרחבות ומחוץ לאזורים המסוכנים. התוכנית של סימאונה נראתה מוצלחת למדי עד המחצית, וכעת נשאר לו רק לנסות לגנוב גול.

קרב במרכז המגרש. (Juventus Twitter)

 

זה כמעט קרה בדקה ה-50. גריזמן חטף כדור ושלח את דייגו קוסטה לבד מול שצ'סני. אך החלוץ של נבחרת ספרד החמיץ ברשלנות איומה והשאיר את לוח התוצאות מאופס, ואת אתלטיקו בשוק.

כעבור 3 דקות שצ'סני הפך לגיבור הרגע. גריסמן קיבל כדור נהדר ברחבה וניסה להקפיץ מעל השוער הפולני, אך הוא הספיק בזינוק נפלא להדוף את הכדור למשקוף. הכדור הורחק לקרן, באתלטיקו לא האמינו שזה קורה להם.

בדקה ה-70 הצליחה אתלטיקו לשבור את השקט. פיליפה לואיס הרים מצד שמאל, מוראטה הגיע ראשון לנגיחה ומצא את הפינה הגבוהה של שצ'סני. אך זה לא נגמר כאן – בדיקה בהילוך החוזר איששה את הטענה של קייליני לדחיפה של מוראטה, והשער נפסל.

כעבור שמונה דקות הרשת נעה שוב. כדור קרן ננגח על ידי מוראטה, נחסם אצל מנדז'וקיץ', אך נפל היישר לרגליו של חוסה מריה חימנס, שלא התקשה לבעוט לרשת מקרוב. הפער הכל כשר, 1:0 לאתלטיקו.

יובנטוס אפילו לא הספיקה לצאת מהשוק, ונאלצה להמשיך לעמוד מול בליץ של מצבים נייחים. בדקה ה-83 כדור חופשי אלכסוני מסוכן מאוד הורחק על ידי מנדז'וקיץ', והפעם הוא הגיע לגודין. הבלם הותיק קיבל את הכדור מזווית קשה, אך בעזרת ההגבהה המסוכנת, שצ'סני מצא את עצמו לא מוכן לריבאונד, וגודין ניצל זאת עד תום. 2:0 לאתלטיקו.

יובנטוס לא ויתרה בידיעה ששער חוץ יחזיר אותה לעניינים, במקום לאלץ אותה לחזור מ-2:0. בדקה ה-89 היה זה ברנארדסקי שנשאר לבד על קו ה-16 כדי לקבל מסירה מכדור חופשי, הוא בעט בנגיעה אך מצא את אובלק מוכן.

בדקה ה-93 התפקידים התהפכו. ברנרדסקי מצא את רונאלדו בתוך הרחבת החמש עם הגבהה יפה, אך מעט גבוהה, ורונאלדו הצליח רק לנגוח מעל השער את נתיב הנשימה האחרון של יובנטוס. 2:0 לאתלטיקו בסיום, במשחק של חזרה למקורות – וכעת יובנטוס עומדת בפני משימה בלתי אפשרית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית