דרך ללא מוצא

כגודל הכישרון-גודל הכישלון. לא מעט פעמים המשפט הזה נאמר בהקשר לסופרטאי מוכשר מאוד שפשוט לקחת המון החלטות לא נכונות והזיק לקריירה שלו. ישנם אינספור דוגמאות: אדריאנו, רוביניו, פרדי אדו, ראג'ה נאינגולן, מריו באלוטלי, אפילו על ניימאר אומרים שעדיף לו לנתק את הקשר המקצועי עם אביו כדי שלא ייגרם לו נזק תדמיתי של ילד בכיין. לתוך אוסף השחקנים המאוד מוכשר אך הבעייתי הזה אפשר גם להוסיף את גיבור הסיפור שלנו, מאורו איקארדי, שמצא את עצמו בדרך ללא מוצא אחרי עימות נוסף מול הנהלת מועדונו אינטר.

איקארדי החל את הקריירה שלו בקבוצת וסינדאריו בספרד אחרי שעבר למדינה מארגנטינה בגיל 9. בגיל 15 הוא הצטרף לאקדמיה של ברצלונה שרק לפני כמה שנים העלתה לקבוצה הבוגרת שלה בחור צעיר אחר מרוסאריו, ליונל מסי שמו. מסי לקח חסות על הנער הארגנטינאי הצעיר שקרע רשתות בקבוצות הנערים של הקטאלונים והכל היה נראה מאוד ורוד. ראשי בארסה לא יכלו כבר לחכות לרגע שבו מאמן הקבוצה הבוגרת ירצה לזמן את מאורו הקטן לשורות הקבוצה ולראות את השת"פ האימנתי בין שני הארגנטינאים.

איקארדי במדי בארסה כנער (MARCA)

מה שקטע את חלום החיבור הנפלא הזה היא עסקה אחת כושלת (מתוך לא מעט) שביצעה ברצלונה בנוגע לחלוץ הצעיר. איקארדי בן ה-17 וחצי שרצה לקבל דקות משחק הושאל לקבוצת הנוער של סמפדוריה שהצליחה לדחוף סעיף רכישה ב-400 אלף יורו בלבד. אחרי שהראה שהוא גדול על ליגת הפרימאוורה באיטליה והוקפץ לקבוצתה הבוגרת של סאמפ, ראשי המועדון לא היססו לרגע והפעילו את אותו סעיף "שערורייתי" כדי לשים את ידיהם על אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בתולדות המועדון. בסאמפ איקארדי התאקלם בצורה נהדרת הודות לארגנטינאי נוסף שאימץ אותו בתור אח קטן, מקסי לופס שגם היה חבר טוב של מסי ונענה לבקשת "הפרעוש" לוודא שהילד מתאקלם. המשולש מסי-לופס-איקארדי עוד יכה גלים בהמשך ולא בצורה חיובית אבל נכון לאותם רגעים איקארדי, שאמר "לעזוב את בארסה לא הייתה טעות", החל לבנות לעצמו שם של חלוץ בשל לסריה א'. ההצלחה שלו בסמפ צדה את עיניה של אינטר שבשנת 2013 העבירה אליה את הסקורר המדופלם. הקריירה של איקארדי המשיכה לטוס קדימה אבל אז החלו הסדקים הראשונים באופי של החלוץ. לקראת סוף 2013 נחשף כי איקארדי, שלמרות המעבר לאינטר עדיין נשאר בקשר טוב עם מקסי לופס ואשתו וואנדה נארה, היה הגורם הישיר לגירושי הזוג אחרי שנארה בגדה בלופס עם החלוץ הצעיר.

משולש אהבה: איקארדי, לופס ונארה בימים שבהם לופס עוד לא חשד שאשתו בוגדת בו עם חברו הצעיר (SKY)

תיאורים מכוערים של האירועים הובילו לאנטגוניזם כביר נגד החלוץ במולדתו כולל אנשים דוגמת דייגו מראדונה שהתבטא לא מעט כנגד איקארדי. חודשים בודדים אחרי שלופס ונארה התגרשו רשמית, נארה ואיקארדי כבר היו נשואים כשהחלוץ מוסיף אש למדורה ומקעקע את שמות ילדיהם של לופס ונארה על גופו.

הקעקוע של איקרדי שנושא את שמות ילדיו של מקסי לופס (האינסטגרם של מאורו איקארדי)

לופס ואיקרדי נפגשו על כר הדשא מספר פעמים והחלוץ הותיק סירב בכל פעם ללחוץ את ידו של איקארדי כשגם החבר המשותף לאו מסי התנער מכל קשר איתו ולקח את הצד של מקסי, מה שככל הנראה פגע גם בהתקדמות של איקארדי בנבחרת עקב שמועות על כך שמסי הציב אולטימטום שאו שהוא ישחק בנבחרת או איקארדי אבל ביחד-לא יקרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לופס מסרב ללחוץ לאיקארדי יד (SKY)

הסדק השני שנפתח היה כואב יותר והוא כבר היה מול אוהדי אינטר. איקארדי, בשנת 2016 קיבל את סרט הקפטן של המועדון, פרסם אוטוביוגרפיה כשבאחד הפרקים היו חומרים פוגעניים כלפי אוהדי אינטר אותם הוא כינה "טיפשים דמתקבצים ליד הגדר בשביל חתימה שלי". האולטראס של הנראזורי תלו שלטים נגד החלוץ ודרשו לשלול ממנו את סרט הקפטן וגם כשהבקיע והציל את הקבוצה מהפסדים, לא מעט אמרו "עדיף שהיינו מפסידים ולא הזבל הזה מציל אותנו". איקארדי התנצל, הסיר את אותו פרק מהספר ונקנס על ידי המועדון בסכום עתק.

איקארדי מציג את האוטוביוגרפיה לצד אשתו. הספר גרם ללא מעט בעיות עם האוהדים (האינסטגראם של מאורו איקארדי)

לפני כחודש החל העימות הנוסף וככל הנראה ממנו כבר אין דרך חזרה. הכל החל כאשר נארה, שגם משמשת כסוכנת של איקארדי דרשה לשדרג את החוזה של המשתכר הבכיר גם כה של המועדון. הדרישה הגיעה אחרי שראשי אינטר לא רצו לאבד את הסקורר שלהם מכיוון שהיה לו סעיף שחרור של 110 מ' אירו, סכום אותו ריאל מדריד תכננה לשלם. נארה אמרה שהיא מוכנה לחוזה חדש רק אם זכרו של בעלה יוכפל, דרישה שאינטר סירבה לה בתוקף. אחרי לא מעט עקיצות הדדיות, אינטר ירתה בשבוע שעבר את הירייה המשמעותית הראשונה כששללה מהחלוץ את סרט הקפטן מה שגרר תגובת נגד של איקארדי עם סירוב להיכלל בסגל למשחק הליגה האירופית מול ראפיד וינה בטענה לפציעה. החלוץ אמנם הגיע למתחם האימונים כדי לעבוד עם הפיזיותראפיסט אבל אינטר שחררה הודעה שהוא כשיר מה שעוד יותר הלהיט את אוהדי הקבוצה. לפני מספר ימים נארה התראיינה בטלוויזיה ואף בכתה עקב המצב מה שגרם למנהל החדש בפה מארוטה לעלות לשידור גם הוא ולנחם אותה אך בד בבד להציב לאיקארדי אולטימטום, "או תרד מהעץ, או תמשיך להיקנס". איקאקדי עצמו הציב אולטימטום משלו: "או קפטן, או יציע".

ככל הנראה שמהסיפור הזה אין דרך חזרה ואחרי שריאל מדריד הודיע הבהודעה רשמית שהיא לא מעוניינת בחלוץ עקב זהות הסוכנת שלו, לאיקארדי, שרק בתחילת השבוע חגג 26, סלולות כעת 2 דרכים בלבד. אחת תהיה כואבת מאוד עבור אוהדי אינטר שכן יובנטוס גיששה אפשרות לצרף את החלוץ והשניה היא צ'לסי. אבל כעת, בסוף ספטמבר, כשחלון ההעברות עוד 4 חודשים מאיתנו, כל הדיבורים על מעבר יכולים לקבל טוויסט לכאן או לכאן. בינתיים, אינטר (אם או בלי איקאדי) צריכה להתרכז במשחק שלה מול פיורנטינה ביום ראשון (21:30) במה שיהיה קרב על אירופה. הנראזורי יודעים שיש אחריהם קבוצות שרוצות להתברג בליגת האלופות בזמן שהסגולים מקווים לנצל את "כאוס איקארדי" כדי לתפוס מקום שמוביל לליגה האירופית.

יתר משחקי המחזור:

שישי 21:30 מילאן – אמפולי

שבת 16:00 טורינו – אטאלאנטה

שבת 21:30 פרוזינונה – רומא

ראשון 13:30 סמפדוריה – קליארי

ראשון 16:00 קייבו – גנואה, בולוניה – יובנטוס, ססואולו – ספאל

ראשון 19:00 פארמה – נאפולי

המשחק בין לאציו לאודינזה נדחה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort