Raw 18\02\19

פתיחת התכנית:

ראו נפתחת עם הCEO של הארגון, טריפל אייץ' שנכנס לזירה עם המיקרופון בידיו.
אייץ' מדבר על האירוע שהיה יום לפני, תא ההדחות, החל מזכייתן של סשה בנקס וביילי באליפות הזוגות לנשים ועד להופעתה של בקי לינץ' שלדבריו "גרמה לעצירתה ונקיטת אמצעים בשל ההופעה שלה".
אייץ' מפתיע אותנו במיוחד כאשר נאמר שריקושט יופיע בראו ועוד יותר מפתיע כאשר מודיע כי ג'וני גרגנו יופיע ואיתו גם יופיע תומאסו צ'מפה אבל הקטע שהכי אהבתי? אליסטר בלאק מצטרף אליהם להופעת בכורה, הגיע הזמן באמת שהם יעברו לרוסטר הראשי, באמת שהגיע הזמן.

בראן סטרומן נגד בארון קורבין:
הקרב הינו קרב שולחנות בשל שולחנות שבראן סטרומן הוטח דרכם על ידי קורבן, מקינטייר ולאשלי (ממש סיפור דרמה)

קרב שרובו סקוואש על קורבן, מכות פה ושם אבל באמת שנמאס לי לראות את השתיים האלה נלחמים, פשוט דלגו על הכאב ראש הזה.

פול היימן נכנס לזירה עם המיקרופון בידיו:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היימן מדבר על הקרב העתידי של ברוק לסנר וסת רולינס ברסלמניה ואומר שאין לסת שום סיכוי לנצח את "החיה" לסנר, הנאום שלו נקטע על ידי פין באלור שנכנס לזירה עם החגורת האליפות על ידיו.
באלור מדבר על הקרב שלו עם לאשלי אך נקטע גם הוא מהר על ידי ליו רוש (חשבתי שנפטרנו ממנו).
ליו מדבר על הקרב שהיה להם ונראה שהוא מסיח את דעתו של באלור כי מיד לאחר מכן לאשלי מופיע והם תוקפים את באלור אך זה נקטע די מהר אחרי שריקושט (סוף סוף) נכנס ותוקף את לאשלי, במהלך הפרסומות נקבע קרב זוגות ביניהם.

פין באלור (C) וריקושט נגד בובי לאשלי וליו רוש:

קרב יחסית ארוך אבל שווה כל רגע של צפייה, רישוט ובאלור מראים כימיה טובה ביניהם ולאשלי ורוש נאבקים חזק לא פחות.
ריקושט בולט מאוד לאורך הקרב עם כל ארסנל המהלכים המטורף שלו, באלור ברוב הקרב מתעלל בליו רוש, אישית אני מעדיף שיעשו איתו משהו מאשר עוזר קטן ליד לאשלי.
הקרב כמובן מסתיים בניצחונם של באלור וריקושט לאחר שריקושט מבצע את מהלך הסיום שלו, קפיצת ה720 (סלטה קדמית פעמיים) על רוש והצמד  נשאר עם ידיהם על העליונה.
לאחר הקרב, אנו לומדים כי רונדה ראוזי תתחרה על אליפות הנשים בקרב חוזר נגד רובי ריוט (בבקשה לא עוד סקוואש).

מאחורי הקלעים, אמברוז מפריע לשיחה של דרו מקינטייר עם טריפל אייץ' וסוטר למקינטייר, מה שגורם לקרב ביניהם להתקיים במהלך הערב.

זאק ריידר  וקורט הוקינס נגד לינסה דוראדו וגרן מטאליק (לוצ'ה האוס פארטי):

הצמד החדש של ריידר והוקינס נלחם בקרב זוגות נוסף נגד האוס פארטי, קרב שברובו נגרמו מצבים שהיינו בטחים שרצף ההפסדים של הוקינס ישבר אך לצערנו, דורדו הצמיד אותו די מהר וניצח בקרב (תעשו כבר משהו עם זה, זה מתחיל להימאס).

סקוט דוסון ודאש ויילדר (הרבייבל) (C) נגד ג'וני גרגנו ותומאסו צ'מפה:

קרב שהרבה לא חשבו שיהיה חלק מראו אכן קרה, אלופי הזוגות הרבייבל נאבקו נגד ג'וני גרגנו ותומאסו צ'מפה.
הופעת הבכורה של גרגנו וצ'מפה גרמה לקהל לשאוג מאושר לאורך כל הקרב, ארסנל המהלכים של 2 הצוותים הופיע בשפע והקרב היה יפה מאוד לצפייה (נדיר שאני אומר את זה על זוגות).
הרבייבל כמעט השיגו את הניצחון שלהם אחרי שביצעו את מהלך הסיום שלהם, "שאדר משין", על הצמד אך במהלך מפתיע, גרגנו הפך את המהלך להצמדה והצמד של צ'מפה וגרגנו ניצחו בקרב הבכורה שלהם בראו, ועוד נגד אלופי הזוגות המכהנים… יש לי תחושה שאנחנו נראה בקרוב אלופים חדשים אבל היי, זה רק אני…. נכון?

סשה בנקס וביילי (C) נכנסות לזירה:
הבנות מדברות על הזכייה שלהם ועל כך שזו הייתה המטרה שלהן להצליח בארגון והן אכן עשו זאת, שאפו להן.
ניה ג'קס וטמינה נכנסות ולאחר מכן מתפתח מאבק בין 2 הצוותים אך ביילי וסשה מעיפות את ניה וטמינה מהזירה, קרב זוגות בדרך..?

דין אמברוז נגד דרו מקינטייר:

קרב קצר וחסר פואנטה בו דרו מנחית סקוואש על אמברוז (פשוט למה?) ואחרי 2 קליימור קיק מצמיד אותו נקי, עצוב מה שעשיתם מאמברוז WWE, נקוה שילמדו מהטעות הזאת.

מאחורי הקלעים: אמברוז מפריע בראיון לסת רולינס ואומר לו "איפה היית במהלך הקרב שלי?" , רולינס תוהה אם אמברוז השתגע או מה והוא פשוט הולך ממנו.

אליאס נכנס לזירה מנסה שוב לשיר אך זה נקטע מהר אחרי הופעתו של אליסטר בלאק, דאמ זה מרגש לראות אותו כאן (אני והתגובות המוגזמות שלי)
הופעת הבכורה שלו מסתיימת בקרב יפה מאוד בו אליאס מנסה את מזלו מול בלאק אך הקרב נקטע מהר מאוד אחרי "בלאק מסס" ענקית לפניו של אליאס שמשיגה לאליסטר בלאק את הניצחון הראשון שלו ברוסטר הראשי של ראו.

רונדה ראוזי (C) נגד רובי ריוט (הריוט סקוואד):
הקרב הינו על אליפות הנשים של WWE

קרב מושקע מאוד והפוך לגמרי ממה שראינו בתא ההדחות.
ריוט, מפוצצת בכעס על הקרב הקצר לפני יומיים, יוצאת במתקפה קטלנית לעבר ראוזי בזמן שחברותיה שרה לוגן וליב מורגן נמצאות מסביב לזירה.
רונדה ראוזי לא מרימה ידיים מהר ומחזירה מתקפת נגד אדירה לעבר ריוט אך נראה שבכל פעם שהיתרון אצל ראוזי, ריוט לוקחת אותו במהרה עם מהלכים הכוללים ספיר מטורף (השתמשי בזה יותר רובי) ואף את מהלך הסיום שלה פעמיים אך ראוזי מסרבת להיכנע ולבסוף, למרות הפרעתן של שרה וליב, מצליחה לנעול את רובי ריוט בנעילת היד שלה ומנצחת שוב את ריוט הקשוחה, חבל, ציפיתי שזה יגמר אחרת, אולי בהמשך.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית