Elimination Chamber 2019

פתיחת התכנית:

אליפות הזוגות לנשים:

הקרב הראשון של הערב הינו הקרב על אליפות הזוגות לנשים, בקרב זה יתחרו הצוותים של:
סוניה דוויל ומנדי רוז, בילי קיי ופייטון רוייס (האיקוניקס), נעמי וכרמלה, שרה לוגן וליב מורגן, טמינה וניה ג'קס, סשה בנקס וביילי.
הקרב יפה מאוד לצפייה, הבנות נתנו מעצמן 200% ויותר כדי להביא לנו את אחד מהקרבות היפים ביותר בהיסטוריה של תא ההדחות.
הקרב היה יחסית ארוך ואקסטרים לא היה חסר בו, מהלכים כמו שבירת התא והטחות באוויר הן רק חלק מהקרב המושקע שפתח את האירוע  ולאחר מאבק קשה מאוד, ובמצב מסויים אפילו ראינו את כל הבנות מתאחדות כדי להצמיד את ניה ג'קס, הצד של ביילי וסשה בנקס זכו באליפות, שאפו לכולן.

אליפות הזוגות של סמאקדאון:
שיין מקמהן והמיז (C) נגד ג'ימי וג'יי אוסו (האוסוס):

הקרב נפתח באישתו של המיז, מאריס, שחוזרת במפתיע בכדי להכריז על כך שהיא שוב בהריון, שיהיה רק במזל טוב לזוג האולסטאר של הארגון.
אנחנו ממשיכים עם קרב הזוגות והפעם המיז ושיין מקמהן (עדיין לא מאמין שזה באמת קורה) מגנים על התואר נגד התאומים הקשוחים שעושים להם חיים לא קלים בכלל.
לאורך הקרב אנו רואים את האתלטיות של כל אחד מהתחרים בקרב, אפילו שיין מקמהן לא חובל בהתעופפויות למיניהן ולאחר דקות ארוכות של מאבק, מהלך הסיום של מיז הופך בשניה אחת להצמדה נגדו והאוסוס מנצחים בקרב, ברכות לאלופים החדשים

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האליפות הבין יבשתית:
בובי לאשלי (C) וליו רוש נגד פין באלור:

רוב הקרב הזה היה בובי לאשלי שתוקף את באלור ומחליש אותו ולאחר מכן ליאו נכנס וממשיך משם (או לפחות מנסה).
באלור לא נשאר אדיש ומנחית מתקפה אדירה לעברם, לאחר זמן קצר (מידי אם תשאלו אותי) באלור מצמיד את ליו רוש וזוכה באליפות.
לאחר הקרב לאשלי תוקף את רוש (הגיע הזמן שתיפסק הבדיחה הזאת).

אליפות הנשים של RAW:
רונדה ראוזי (C) נגד רובי ריוט:

רובי ריוט, מתאבקת שהוכיחה את עצמה פעם אחרי פעם כאחת מהמתאבקות הטובות ביותר שישנן בארגון, שקרעה את עצמה בשביל להגיע להמקום שבוא היא נמצאת ועתורה בניצחונות והישגים…..מפסידה בפחות מ10 דקות, סבבה אני מבין, רונדה ראוזי, הגרסה הגברית לברוק לסנר (אירוניית UFC) אבל בחייכם, מהלך אחד, הכנעה אחת ואפס התקפה מריוט, התאכזבתי.
לאחר הקרב, שרלוט נכנסת לזירה ולאחר מכן בקי לינץ' הפצועה נכנסת אך לאחר מכן תוקפת את ראוזי ואת שארלוט בעזרת הקביים שלה, משאירה חותם כי היא עדיין לא סיימה איתן.

בראן סטרומן נגד בארון קורבן:
הקרב הינו קרב ללא חוקים

הקרב לא שונה ממה שראינו לפני זה, חצי סקוואש על קורבן, שמחזיר מתקפה  מידי פעם אך לאחר מכן מופל לרצפה שוב, לאחר התעללות ארוכה של בראן סטרומן, דרו מקינטייר ובובי לאשלי תוקפים ביחד עם בארון קורבן את "המפלצת", לאחר מכן מעמידים שני שולחנות ובעזרת טריפל פאוורבומב (עוד לא נמאס מזה?) מטיחים את סטרומן לרצפה, מה שמביא לקורבן את הניצחון עליו.
קרב שפחות אהבתי כי זה בסך הכל מחזור של דברים קודמים שהיו כבר…

לוסי אוונס נכנסת,, ויוצאת אחרי דקה? אמה 2 כאילו? (זוכרים את השטות הזאת?).

אליפות הWWE:

המתחרים בקרב הם דניאל בראיין "החדש" (C), סמואה ג'ו, ג'ף הארדי, רנדי אורטון, קופי קינגסטון ואיי ג'יי סטיילס.

לאורך כל הקרב, הקהל שאג את שמו של קופי והאמת שהגיע הזמן לדעתי שיהיה אלוף חדש, במיוחד קיגסטון שיותר ממגיע לו אליפןת תחת הרקורד שלו.
לאורך הקרב, יריבים ישנים-חדשים מתמקים זה על זה ומאבקים רנדומלים נמצאים פה ושם, הקרב היה יפה מאוד ומושקע מאוד, הן מבחינת המהלכים שלו והן באורך הארוך-סביר שלו.
נראה היה שקינגסטון הוא שיקח את הקרב לאחר שצבר הדחה על לא אחר מאשר רנדי אורטון, מה שהשאיר אותו אחרון עם האלוף הנוכחי, דניאל בראיין.
המאבק בין שניהם היה המותח ביותר שהיה בקרב, מהלך סיום אחרי מהלך סיום, קפיצה מהגובה והטחה ברצפה, רצף של מכות לא פוסקות אך לבסוף, לאכזבת כולם כולל אני, דניאל בראיין ניצח והשאיר את האליפות אצלו, לפחות הניצחון היה נקי.

אירוע טוב- סביר שמלא בהפתעות, ברכות לאלופים החדשים ומקווים שנראה את השינוי ממשיך לטובה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית