הדרך לנשיא מתחילה בארנה: לקראת חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל

ביום שני הקרוב, היכל ה'פיס ארנה' בירושלים יארח ארבע קבוצות, לשני מפגשים, בערב ענק של כדורסל ממנו ייחשפו זהותן של המתמודדות במשחק אחד ומיוחד- גמר גביע המדינה בכדורסל. באותו יום יגיעו לבירה מחזיקת הגביע הנוכחית, צמד קבוצות שזכו בשתיים מתוך שלוש האליפויות האחרונות בישראל ויריבה נוספת, שאף פעם אי אפשר להתייחס אליה כאנדרדוג. אז רגע לפני צמד המשחקים, בין ראשל"צ לאדומים מתל אביב ובין החולוניה לירושלים, אנחנו כאן כדי לעשות סדר.

מכבי ראשל"צ- הפועל תל אביב (שעה 18:30)הקבוצה מעיר היין, שזכתה באליפות המדינה רק לפני שלוש שנים, מגיעה רעבה מאוד לחצי הגמר, בהרגשה שהיא הפייבוריטית לעלייה לגמר, לראשונה מאז עונת 2011/12, שם הפסידה למכבי תל אביב, אותה הדיחה בעצמה העונה, בשלב רבע הגמר. ראשל"צ, שממוקמת במקום החמישי בליגת "ווינר", נראית נהדר מאז הגעתו של גיא גודס, שכבר הספיק להיבחר למאמן החודש האחרון, כאשר היא מקווה לקבל גם בגביע את היכולת הנהדרת שמציג העונה אלכס המילטון, הקלע המוביל של הקבוצה והשלישי בליגה באסיסטים, עם שישה בממוצע. סטיבנס ולונג, הזרים המצויינים הנוספים, יחד עם קולשוב, הישראלי הכל כך משמעותי שקולע העונה 12.5 נקודות למשחק, ינסו לסייע להמילטון ולעזור לכתומים לעבור את המשוכה הקשה מתל אביב. מולה, הקבוצה של דני פרנקו, שהעפילה לחצי הגמר אחרי ניצחון דרמטי על באר שבע, תצא לירושלים במצב רוח מרומם, כשהיא בתקופה טובה, עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים, עם רצון גדול לנצח ולהעפיל לגמר הראשון שלה לאחר הפסקה של 25 שנה. ישנה תחושה במועדון האדום, שהשינויים שנעשו בינואר הובילו למומנטום החיובי בקבוצה, אשר עזר להם לברוח מהקו האדום ולהיצמד לשמינייה הראשונה בליגה, כשהם מרוצים ממקניל ובעיקר מריצ'ארד האוול, מלך הסלים והריבאונדים הישראלי, עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. יחד עם תומר גינת ורביב לימונד, המנהיגים הצברים שקולעים בממוצע של דאבל פיגרס למשחק, הפועל תל אביב תנסה לעשות צעד גדול לכיוון הגביע, הישג אשר יהפוך את העונה הקשה של האדומים, למתוקה במיוחד.

בראשל"צ מקווים שימשיך את היכולת מהליגה ויקרב אותם לנשיא. המילטון (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

הפועל חולון- הפועל ירושלים מפגש אדיר בין שתי המוליכות בליגת "ווינר". חולון, המובילה בטבלה, שאמנם ניצחה את מכבי תל אביב רק לפני שבוע וחיברה רצף של חמישה ניצחונות רצופים בליגה, כאשר ההפסד האחרון שלה היה מול אותה ירושלים, מגיעה לאחר אכזבה קשה בליגת האלופות של פיב"א, שם לא הצליחה לנצח בבית את נאנטר ולעלות לשלב הבא. בקבוצה רוצים להוציא את כל התסכול על הקבוצה מהבירה ולהיות מעודדים יותר, עם עלייה לגמר שתקרב אותה לגביע שני ברצף, כשאכזבה נוספת, תוך פחות משבוע, עלולה להוביל למשבר ולהשאיר אותה רק עם חלום, לא פשוט, על אליפות. חולון, שמחזיקה את השחקן היעיל ביותר בליגה, קורי וולדן, יודעת שיש לה מספיק כלים לעזרו, בדמותם של דקוואן ג'ונס, ווייאט, אטקינס, קליין ופניני, אחד הווינרים הגדולים שהיו פה, כדי לנצח את ירושלים החזקה באולמה הביתי, להעפיל לגמר ולהשכיח את הטרגדיה האירופית. מצידו השני של הפרקט, החבורה של קטש, בנוסף לעובדה שהיא משחקת באולמה הביתי בחצי הגמר, מגיעה במומנטום אדיר, עם שמונה ניצחונות בתשע המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כשבידה הכרטיס הטרי לשמינית גמר ליגת האלופות, מהמקום השני אשר הקנה לה ביתיות. ירושלים הופיעה במעמד הגמר לפני שנתיים, אך הפעם האחרונה בה זכו האדומים בגביע הייתה לפני 11 שנה, יותר מדי שנים עבור האוהדים בארנה. קטש יודע שעל מנת לעבור את הקבוצה הכישרונית מחולון, אותה ניצח ב-20 הפרש במסגרת הליגה לפני כחודש וחצי, הוא זקוק לתפוקה הקבועה של פלדין, ג'ונסון, בראון ותומאס, אשר כל אחד מהם קולע בדאבל פיגרס בממוצע למשחק, יחד עם ההובלה של תמיר בלאט, שנותן עד כה עונה נהדרת ונמצא במקום השני בטבלת מדדי הפלוס/מינוס בליגה. הירושלמים יודעים שהדרך להחזרת התארים, לאחר שנת בצורת מאכזבת, מתחילה מול חניכיו של דן שמיר, כאשר שום תוצאה מלבד ניצחון 'ביתי', לא תתקבל על הדעת.

השחקן היעיל בליגה ינסה להעלות את הקבוצה לגמר שני ברציפות. וולדן (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort