לא לנשום: ניצחונות לגלבוע/גליל ולראשל"צ בדרמות ענק

המחזור ה-17 של ליגת "ווינר סל" נחתם הערב עם שני משחקים שהיו חשובים עבור כל המתמודדות, כאשר במשחק הראשון אירחה עירוני נהריה את גלבוע/גליל, כשעשר דקות לאחר מכן התחיל גם המפגש מכבי ראשל"צ להפועל באר שבע. נהריה אמנם הגיעה למשחק מהמקום האחרון (עם משחק חסר), אך המוטיבציה הייתה גבוהה לאחר הניצחון המרשים על הפועל ירושלים בשבוע שעבר, כאשר מנגד גלבוע/גליל, שהתחילה את העונה בצורה נפלאה, יצאה למשחק כשהיא בירידה גדולה, ללא ניצחון ליגה בחודשיים האחרונים וללא וויטנגטון וסקוורר הפצועים. במשחק השני, ראשל"צ הייתה ממוקמת במקום השישי, שבוע לאחר שנשבר רצף הניצחונות שלה, שעמד על חמישה, במשחק מול אילת, אך גם הפסד זה לא עצר את השאיפות שלה למקום טוב בפלייאוף, כאשר מצידו השני של הפרקט, באר שבע הגיעה לבית מכבי כשהיא ממוקמת מקום אחד מתחתיה, מה שכרגע מבטיח לה מקום בשלב ההצלבה ובהחלט נחשב עבורה כעונה מוצלחת מאוד עד כה, אותה היא לא רצתה לעצור גם במשחק החוץ הקשה.

נהריה- גלבוע גליל (עין שרה)

אלפסי פתח עם יבזורי, זיו, אלן, קרופורד וגריפין, כשמנגד בית הלחמי הרכיב בחמישייה את ארצי, מילר, קרפלס, קלי ושוכמן.

הרבע הראשון נפתח בצורה שקולה, עם סלים משני הצדדים, כאשר קרופורד קלע 5 נקודות לאחר ארבע דקות והעלה את נהריה ליתרון 10-6, אשר צומצם במהרה, אך עבירה טכנית שנשרקה לחובתו של בית הלחמי, מאמנה של הקבוצה מהצפון, עזרה לנהריה להגדיל שוב את היתרון ולברוח לתוצאה 14-8. גליל הצליחה לצמצם למרחק שלוש נקודות מהמארחת, כאשר הטווח הזה נשמר לאורך הדקות הבאות, בכמות נקודות גדולה משני הצדדים, כאשר שלוש דקות לסיום הרבע, התוצאה הייתה 20-17 לנהריה. נהריה ניסתה לברוח, סקוט הצליח לשמור את גלבוע/גליל במשחק עם 9 נקודות לאחר 8 דקות, אבל הבעיה הגדולה של בית הלחמי נבעה משלושה שחקנים שקיבלו שתי עבירות כבר במהלך הרבע, מה שהכריח אותו להגדיל רוטציה ולשמור פחות. גלבוע הצליחה לשמור על פיגור שתיים בלבד, אבל משגב עם שלשה על הבאזר נתן לנהריינים יתרון 5 בסיום הרבע. תוצאת הרבע הראשון 29-24 לנהריה.

לרבע השני גלבוע/גליל יצאה כמו מלוע של תותח, עם ריצת 10-0 בשתי הדקות הראשונות ברבע, בעזרתם של סקוט ומילר שקלעו שתי שלשות רצופות, יחד עם סל נוסף של ארצי שהעלה את קבוצתו ליתרון 34-29. לאחר מכן, החבורה מנהריה התעשתה, עשתה ריצה של 8-0 משלה והחזירה את היתרון לידיה. התוצאה המשיכה להיות גבוהה, שתי הקבוצות רצו הרבה, אבל הדהירה של נהריה הייתה גבוהה יותר ומהלך סל ועבירה של יפתח זיו העלה אותה ליתרון שש, 44-38,  דקה לסיום המחצית. ארבע שניות לסיום המחצית, עבירה של גליל על זיו הפכה לבלתי ספורטיבית, נהריה ניצלה זאת חלקית והעלתה את היתרון לשמונה, איתו ירדה גם לחדר ההלבשה. תוצאת המחצית 48-40 לעירוני נהריה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרבע השלישי נפתח עם שש נקודות משני הצדדים, בארבע הדקות הראשונות של הרבע, כאשר שתי הקבוצות נראו זהירות יותר מאשר במחצית הראשונה, לפחות בתחילת הרבע. נהריה כבר עלתה ליתרון תשע, אבל שתי שלשות רצופות של האורחים, מכיוונם של קרפלס ומילר, הורידו את ההפרש לשלוש בלבד. גלבוע/גליל כבר צימקה לשתי נקודות בלבד, אבל ריצת 8-2 של נהריה, עם שלשות של קרופורד ואלן, עזרו לה לרדת בסיום הרבע ביתרון מבטיח של שמונה הפרש. תוצאת הרבע השלישי 66-58 לעירוני נהריה.

הרבע האחרון התחיל כפי שהתחיל הרבע השני, כאשר גליל, עם שתי שלשות רצופות, של שוכמן וסקוט, שוב צימקו לארבע בלבד, הפרש שגם ירד לשלוש בהמשך, אך נהריה שוב התעלתה בזמן והחזירה את ההפרש לשבע, שלוש דקות בתוך הרבע. הקבוצה של בית הלחמי לא ויתרה, כאשר איאן מילר בשלשה גדולה, חמש וחצי דקות לסיום המשחק, הוריד לשלוש בלבד, מרחק זריקה אחת משוויון. מיד לאחר מכן, קרפלס קיבל עבירה טכנית שניה במשחק והורחק מהמגרש, במהלך שהיה יכול לשנות את המומנטום, אבל שוכמן ענה בשלשה משלו, צימק לנקודה בלבד והכניס את גלבוע לטירוף, כאשר לאחר מכן סקוט קלע אחת מהעונשין והשווה את התוצאה, שלוש דקות לסיום. המשחק המשיך להיות קשוח, נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית, הפעם לחובתה של נהריה וג'יימס קלי במהלך אדיר של סל ועבירה העלה את גלבוע/גליל ליתרון, בפעם השניה בלבד במשחק, כשנותרו שתי דקות לסיום. במשך דקה וחצי גלבוע/גליל שמרה על היתרון, מתפרצת שלה נעצרה בחסימה אדירה וגבולית של גריפין, שאחרי התייעצות בין השופטים הוחלטה כחוקית, עד שהגיע יבזורי, 36 שניות לסיום, בשלשת ענק שהעלתה את נהריה ליתרון נקודה. המותחן לא נגמר, הצפוניים משכו את השעון ואיאן מילר בשלשה גדולה משלו החזיר את היתרון לגליל, 16 שניות לסיום. נהריה יצאה להתקפה גורלית, איבדה את הכדור, לא עשתה עבירה והפסידה בבית לגלבוע/גליל, שסוף סוף שברה את רצף ההפסדים שלה וחזרה הביתה עם ניצחון מתוק, הודות לאיאן מילר. תוצאת הסיום 89-87 לגלבוע/גליל.

הירבו לנהריה: אלן 21 נק', קרופורד 20 ויבזורי 11 נק'.

הירבו לגלבוע/גליל: קלי 26 נק', סקוט 25 ומילר 19 נק'.

לחימה גדולה וחסימת ענק שלו לא הספיקו. גריפין (הטוויטר של ליגת ווינר)

מכבי ראשל"צ- הפועל ב"ש (בית מכבי)

גודס העלה בחמישייה את אריאל, המילטון, סטיבנס, לונג ושגב, כשמולו עלו האורחים מבאר שבע עם גרשון, סווינג, ברון, קולמן ודונלדסון.

הרבע הראשון נפתח חזק מאוד מצידם של האורחים, שעלו ליתרון 5-0 לאחר שתי דקות, אך סל ועבירה של סטיבנס הורידו בזריזות להפרש של שתי נקודות בלבד. באר שבע המשיכה לקלוע משלוש, כאשר ברון צלף שתיים, כשמנגד הקבוצה של גודס נראתה תקועה בהתקפה וקלעה 9 נקודות בלבד לאחר 7 דקות, לעומת 17 של הבאר- שבעים. ההגנה של ראשל"צ המשיכה להיראות רע, רות'בארט עשה עליה סל קל אבל לונג הצליח להוריד ל-7 הפרש ולהרחיק את קבוצתו מפיגור דו ספרתי. רות'בארט המשיך בשלו, קלע שלשה גדולה ורק סל של אבו, סמוך לבאזר, הוריד את הראשל"צים בפיגור חד ספרתי, של שמונה הפרש. תוצאת הרבע הראשון 24-16 להפועל באר שבע.

הרבע השני נפתח בסל נוסף של האורחים, שהחזיר את היתרון הדו ספרתי לקבוצה מבאר שבע, אשר עלה בהמשך ל-12, שתי דקות בלבד בתוך הרבע. ראשל"צ הייתה נראית חסרת אונים מול הקבוצה של רמי הדר, שעם שלשה שניה של סווינג עלתה ליתרון 33-22, כאשר נותרו יותר משש דקות לסיום המחצית. מכאן, הקבוצה של גודס התחילה לעשות הגנה, התעוררה בהתקפה ובריצת 14-0, בראשותו של לונג שקלע 15 נקודות במחצית, יחד עם המילטון שקלע 7 נקודות ברציפות, עלתה ליתרון 35-33, שתי דקות לסיום המחצית. עד לסיום המחצית, באר שבע צלפה שתי שלשות, אך המילטון מצידו לא הפסיק לקלוע ובשתי הטבעות גדולות הוריד את ראשל"צ למחצית ביתרון, לאחר קאמבק גדול ברבע השני. תוצאת המחצית 40-39 לראשל"צ.

הרבע השלישי נפתח עם שתי הגנות חזקות, כאשר שלשה של סטיבנס נענתה בסל נהדר של דונלדסון, שהשאיר את המשחק צמוד לפחות בתחילת הרבע.  ראשל"צ שמרה על היתרון, אך באר שבע לא נתנה לה לברוח, שמרה חזק והשאירה את המשחק צמוד, כאשר ארבע דקות לסיום הרבע, דונלדסון בסל מלא אופי הוריד שוב לפיגור שתיים בלבד. במשך שתי הדקות הבאות, ראינו החטאות מזעזעות משני צידי המגרש, עד שהגיע קולשוב, קלע פעמיים מעונשין והעלה שוב ליתרון ארבע, ברבע מבולגן שעמד על תוצאה נמוכה, כאשר בהמשך באר שבע הצליחה שוב לצמק, כששתי סלים רצופים של ברון וסווינג קבעו שוויון בסיום הרבע השלישי. תוצאת הרבע השלישי 53-53.

הרבע הרביעי החל בדקה ללא סלים, עד שהגיע סווינג, תפר שלשה על הראש של ראשל"צ, העלה את באר שבע ליתרון שלוש ואת מאזנו האישי ל-17 נקודות. משם, באר שבע לא קלעה נקודה, ראשל"צ פתחה במומנטום ועשתה ריצת 9-0, שהקנתה לה יתרון שש, 62-56, פחות מחמש דקות לסיום. דונלדסון הוריד לארבע בלבד, אבל סל של לונג, יחד עוד הטבעה של סטיבנס, העלו ליתרון שבע, 65-58, שלוש דקות לסיום המשחק. המשחק חזר להיות צמוד, באר שבע שוב חזרה וכתשה בהפרש של ראשל"צ, עם תצוגה גדולה של סווינג והורידה לנקודה בלבד, פחות מחצי דקה לסיום. ראשל"צ יצאה להתקפה, לונג הלך לעונשין, קלע אחת והחטיא את השניה, אבל בלייזר בריבאונד התקפה ענק סחט עוד עבירה, קלע את הראשונה, כמו לונג החטיא את השניה ושוב הריבאונד היה של ראשל"צ, של לונג, שהעלה ליתרון חמש וגמר את המשחק בניצחון חשוב עבור הקבוצה של גודס.

הירבו לראשל"צ: לונג 26 נקודות, המילטון 16 וסטיבנס 8 נקודות.

הירבו לבאר שבע: סווינג 25 נק' (8 ריב'), ברון 14 ודונלדסון 12 נק'.

ערב אדיר שלו הביא לגודס ניצחון חשוב שהחזיר את הביטחון לקבוצה. לונג (הטוויטר של ליגת ווינר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית