בקור(י) רוח: וולדן הוביל את חולון לניצחון גדול על מכבי תל אביב והעלה אותה לפסגה

המשחק המרכזי של המחזור ה-17 בליגת "ווינר" הפגיש את מחזיקת הגביע, הפועל חולון, עם אלופת המדינה, מכבי תל אביב, לקרב צמרת רותח בהיכל טוטו. חולון, שנמצאת בתחילתו של שבוע גורלי בליגת האלופות של פיב"א, הגיעה למשחק כשהיא במקום השני בליגה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, במרחק ניצחון בלבד מהפסגה, כאשר האורחת מתל אביב רק נקודה מתחתיה, במקום הרביעי, עם משחק חסר ואחרי ניצחון ליגה קשה באשדוד, בנוסף לתבוסה שספגה בבאסקוניה, כשגם היא נלחמת על חייה באירופה. רגעים ספורים לפני המשחק, סקוטי ווילבקין לא חש בטוב ולכן חזר לביתו ולא השתתף במפגש המרתק.

דן שמיר העלה בחמישייה את שמחון, וולדן, קליין, שון ג'ונס וריינולדס, כשמולו ספרופולוס פתח עם פארגו, זוסמן, רול, כהן ובלאק.

רבע ראשון

המשחק נפתח בצורה שקולה, כאשר טאריק בלאק קלע את כל שבע הנקודות הראשונות של מכבי וקבע תוצאה של 7-6 לצהובים, אבל וולדן ענה בשלשה שנתנה יתרון שתי נקודות לחולון. שלוש וחצי דקות מתחילת הרבע. ג'רמי פארגו הזכיר לכולם את היכולות האדירות שלו, שם שתי שלשות גדולות ברציפות והעלה את מכבי ליתרון של חמש נקודות. חולן נתקעה בהתקפה, קלעה נקודה אחת בלבד לאורך מספר התקפות ונענשה בשלשה אדירה של פארגו על הפנים של וולדן, יחד עם עוד אחת של קלויארו שקבעו הפרש של 10 נקודות, ברצת 12-2 של האורחים. אטקינס עוד צימק את הפער לחד ספרתי עם שלשה נפלאה, אך סל עם הבאזר של זוסמן הוריד את הקבוצות לספסלים כשמכבי ביתרון של 11 נקודות. תוצאת הרבע הראשון 27-16 למכבי תל אביב.

רבע שני

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרבע נפתח בסערה, כשפניני קלע שלשה עבור החולונים, אך נענה ישר במהלך של סל ועבירה מצידו של דיברתולומאו, שהחזיר את היתרון התל אביבי לדו ספרתי. חולון ניסתה לחזור מספר פעמים, אך התקשתה בהגנה וספגה שלשה מקלויארו, שהעלתה את הפער ל-14. חולון לא הסכימה לוותר על המשחק כל כל מהר, הפעילה את הישראלים שמחון, עם שלשה ופניני, במהלך של סל ועבירה, כאשר עוד שתי נקודות של וולדן מהעונשין הורידו את ההפרש ל-5 בלבד. חולון צימקה עוד יותר, פארגו צלף את השלשה הרביעית שלו במשחק מן הצד השני, אבל דקוואן ג'ונס במהלך אדיר של שלשה ועבירה קבע שוויון 41, שתי דקות וחצי לסיום המחצית. הקהל הביתי הכניס את הקבוצה שלו לטירוף ולשמירה חזקה, פניני חילק אסיסטים, עם חמישה במחצית הראשונה וחולון עלתה ליתרון 6, חצי דקה לסיום הרבע. וולדן לקח את הכדור האחרון, חדר נהדר כשנשארו חמש שניות על השעון וקבע יתרון 8 לחולוניה במחצית, עם רבע אדיר של 35-16 למארחת. תוצאת המחצית 51-43 להפועל חולון.

מחצית ראשונה נהדרת שלו לא הספיקה למכבי. פארגו (אתר מנהלת הליגה)

רבע שלישי

גם המחצית השניה נפתחה עם מטווח שלשות, עם אחת של רול שנענתה בשתיים של חולון, מידיהם של אטקינס ו-וולדן, שהעלו את חולון ליתרון דו ספרתי בפעם הראשונה הערב. פארגו תפר את השלשה החמישית שלו והוריד שוב לחד ספרתי, אבל פניני בחדירה ועוד שלשה מטורפת מטווח רחוק הגדיל שוב את הפער. מכבי חזרה לשחק על בלאק המצוין, שהצליח להראות ניצוצות חזרה של קבוצתו, אך עבירה רביעית שלו הורידה אותו לספסל והחזירה את המומנטום לחולון, שעלו ליתרון 11, ארבע דקות לסיום הרבע, מה שהוביל את ספרופולוס להזעיק פסק זמן. בדקות הבאות מכבי ניסתה לעצור את המארחת בהגנה, נכנעה לחמש נקודות רצופות של ריינולדס, אבל שתי שלשות רצופות, של רול וזוסמן, הורידו את הפיגור לשש בלבד, איתו ירדו הקבוצות לסיום הרבע. תוצאת הרבע השלישי 73-67 להפועל חולון.

רבע רביעי

מכבי פתחה עם סל של רול, שהוריד לארבע בלבד, אבל פניני לא נתן ליתרון להתחמק כל כך מהר, עם סל נהדר. שלוש דקות בתוך הרבע, ספרופולוס לקח פסק זמן במטרה להוריד את ההפרש וקיבל את המענה מאוברייאנט, שבמהלך של סל ועבירה צימק לשלוש בלבד. מכבי רצתה לחזור, אך פעם אחר פעם נעצרה במחסום שלוש הנקודות, עד שבלאק חזר למגרש, על חשבונו של אובראיינט שיצא בחמש עבירות בשבע דקות משחק, קלע נהדר מתחת לסל והוריד לנקודה בלבד, במהלך שהטיס את שמיר למזכירות כדי לבקש פסק זמן. וולדן לא הצליח לקלוע בחדירה, פארגו החטיא את החדירה שלו מן העבר השני, אך זוסמן תיקן והעלה את מכבי ליתרון אחרי הרבה זמן של פיגור, מה שלא החזיק הרבה זמן ונענה בנקודות של דקוואן ג'ונס וקורי וולדן, שהעלו את חולון ליתרון של חמש נקודות, פחות משתי דקות לסיום המשחק. קלויארו הוריד לשתיים בלבד, אבל דקוואן ג'ונס בשלשת ענק העלה שוב את חולון ליתרון חמש, ממנו מכבי כבר לא הצליחה לחזור, במה שחתם ניצחון חשוב ומשמעותי עבור החבורה של דן שמיר על האלופה מתל אביב. תוצאת הסיום 100-95 להפועל חולון על מכבי תל אביב.

משחק נהדר של הווינר הישראלי. פניני (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

הירבו לחולון: וולדן 26 נקודות, דקוואן ג'ונס 22 ופניני 15 נק' (7 אס').

הירבו למכבי: פארגו 18 נקודות, קלויארו 16 ורול 14 נק'.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort