ליגת "ווינר" סל: עירוני נס ציונה שמרה על הבית מול אילת בשיניים

הפועל אילת חסרת שניים מהזרים המובילים שלה, לנזל סמית ג'וניור ואלייז'ה ברייאנט, הגיעה לאולם לב המושבה למפגש עם נס ציונה. הכרישים לעולם לא הפסידו בשלוש עשר המפגשים הקודמים שלהם נגד נס ציונה, והם ינסו להמשיך זאת למרות החוסרים בעמדות הכנף.

שתי הקבוצות במצב רוח טוב, האילתים עצרו את הריצה של ראשל"צ עם ניצחון מרשים בהפרש דו ספרתי ואילו נס ציונה הבטיחו את העלייה לשלב הבא במסגרת היורופקאפ.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

רבע ראשון:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נדב זילברשטיין עלה בחמישייה עם גארי בראון רמירז, גולן גוט, דקוואן קוק, טל דן וטאליב זאנה. דרוקר מנגד פתח עם אבי בן שימול, פרדריק בורדיון, ג'ייפי טוקוטו, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון.

האילתים נראו ישנוניים בפתיחה ונס ציונה ניצלו זאת לעלות ליתרון 4:0 מהיר מסלים של שני הישראלים גולן גוט וטל דן. אבי בן שימול קלע שלשה כ-3 דקות לאחר תחילת הרבע, הנקודות הראשונות של האורחים ברבע שהכניסו אותם למשחק. משם האילתים עשו מיני ריצה של 6:2 שנחתמה בדאנק מהדהד של ג'ייפי טוקטו שקבע יתרון 4 לאורחים. כדיר החזיר את השיוויון על כנו עם שני סלים קשוחים שלו בצבע, אמנם אז בורדיון צלף מבחוץ וזלמנסון קבע את תוצאת הרבע ואת יתרון השיא של קבוצתו, 22:17 אילת בתום עשר דקות של כדורסל.

רבע שני:

דקוואן קוק סוף סוף הצליח להיכנס לקצב התקפי לאחר ששותק ברבע הראשון על ידי טוקוטו וצמצם להפרש נקודה בלבד. לאחר שהיתרון קפץ חזרה ל-5, כריס דואו נכנס מהספסל והדביק את כולם באנרגיה שלו. מספר 0 בכתום עשה הכל בשני צדי המגרש ואף השלים מהפך והחזיר את היתרון לידיים המקומיות עם סל ועבירה אקורובטיים. רפי מנקו החזיר את היתרון לאילת אבל דואו לא אמר את המילה האחרונה ועם השלשה הראשונה שלו במשחק קבע יתרון 2 בחזרה. שלושת הישראלים המובילים של אילת: בן שימול, מנקו וזלמנסון עזרו להוריד את האורחים ביתרון נקודה בירידה לחדרי ההלבשה. 44:43 כחול לאחר 20 דקות.

מחצית שנייה:

רבע שלישי:

החבורה של זילברשטיין יצאה מלוע של תותח בחזרה לפרקט, הרבע הטוב ביותר של נס ציונה מזה זמן נכבד, במיוחד מבחינה התקפית.

 

רבע רביעי:

לאחר החטאה נוראית של בן שימול ממחוץ לקשת, שתי הקבוצות התחילו לתקוף בעוצמה את הצבע. הפרש שתי הפוזשנים נשמר בתחילת הרבע כאשר כל קבוצות מחקה את פעולת השנייה, קליעה על חשבון קליעה, החטאה על חשבון החטאה.

האגסיביות הזו השתלמה בעיקר לנס ציונה, שכאשר נותר יותר מהחצי מהזמן לסיום ההתמודדות, הם הכריחו את אילת ל-5 עבירות קבוצתיות. שתיים מהקו של דואו העלו את המארחים ליתרון דו ספרתי בפעם הראשונה ברבע, עידן זלמנסון הגיב עם פיידאווי מהצד השני שנכנס עם העבירה (את הזריקה החטיא) והאילתים שמו עוד 4 נקודות ללא מענה שהורידו את ההפרש ל-4 בלבד, מה שהכריח פסק זמן זעום מנדב זילברשטיין.

לאחר עוד החלפת סלים, בראון רמירז, שהיה שקט עד עכשיו, קבר שלשה ענקית שהעלתה את ההפרש ל-7. המארחים גם חטפו את הכדור מהחוץ ולאחר כמה החטאות וכדורים חוזרים בהתקפה, בראון רמירז גם סחט עבירה ושם את שתי הזריקות שלו מהקו והיתרון עלה ל-9. לאחר הטייםאאוט הנדרש של דרוקר, בורדיון ומנקו צלפו 5 נקודות מהירות וההפרש ירד חזרה ל-2 פוזשנים בלבד, דקה וחצי לסיום. חוסר בתקשורת בין כדיר לדן גרם לאיבוד כדור, בן שימול שם סל קשה מול ה"עצים" בצבע וההפרש ירד לשתי נקודות. הגנה מצוינת של אילת גרמה להייל מארי של בראון רמירז שלא פגע בטבעת בסיום שעון ה-24, מה שהשאיר לאילתים 5 שניות חשובות למהלך אחרון בזמן החוקי. לדאובנם, לבראון רמירז היו תוכניות אחרות. הגארד הפורטוריקני חטף את הכדור מהוצאת החוץ וגמר את הסיפור.

תוצאת הסיום: 82:80 עירוני נס ציונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort