לה ליגה: דרמה רבת שערים באנואטה

המחזור ה-19 של הליגה הספרדית הסתיים, כרגיל, בערב יום שני, והפעם הייתה זו ריאל סוסיאדד שאירחה את אספניול לקרב אמצע טבלה מרתק.

שתי הקבוצות שברו לאחרונה רצפי הפסדים מתסכלים כשבמחזור הליגה הקודם ניצחה אספניול את לגאנס בסיום רצף של שישה הפסדי ליגה, בעוד ריאל סוסיאדד כמובן הפתיעה את ריאל מדריד בברנבאו ועצרה בכך רצף של שלושה הפסדים.

 

הרכבים פותחים:

ריאל סוסיאדד: ג'רונימו רולי; אריץ אלוסטונדו, איין מוניוס, הקטור מורנו, דייגו יורנטה; מיקל מרינו, אסייר אייארמנדי; עדנאן ינוזאי, חואנמי, לוקה סנגאלי; וויליאן ז'וזה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אספניול: דייגו לופס; רוברטו רוסאלס, דידאק וילה, דויד לופס, נאלדו; אוסקר מלנדו, אסטבן גראנרו, מארק רוקה, סרג'י דארדר; בורחה איגלסיאס, לאו בפטיסטאו.

 

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה השלישית הרשת זזה לראשונה. וויליאן ז'וזה הגיע ראשון לכדור קרן ונגח אותו לקורה, אך הריבאונד חזר היישר לרגליו של מיקל מרינו, שלא התקשה לקבוע 1:0 לריאל סוסיאדד.

כעבור כשתי דקות מצב נייח נוסף יצר צרות נוספות לאספניול. בתחילה נראה שהכדור הורחק מהאזור המסוכן, אך מהר מאוד נעצר המשחק לשם בדיקה בהילוך החוזר – בה התברר שדויד לופס נגע בכדור בידו, ובכך מנע הזדמנות טובה מהקטור מורנו. לבסוף הוענק פנדל לריאל סוסיאדד, אליו ניגש וויליאן ז'וזה. בדיוק כמו בשבוע שעבר במדריד, החלוץ הבזילאי דייק, וקבע 2:0 לריאל סוסיאדד, כבר לאחר פחות משמונה דקות על שעון המשחק.

תחילת המשחק הבטיחה הרבה, אולי שלא בצדק, אבל בוודאות לא קיימה – ההמשך התנהל בקצב איטי למדי, ואולי לא באופן מפתיע בהתחשב ביתרון המפתיע בתזמונו של המארחת. לבסוף בדקה ה-32 הצליחה אספניול לענות, איך לא, במצב נייח – הבלם נאלדו, אדם אחר לחלוטין מזה שעבר החודש למונאקו, היה הראשון להגיע לכדור קרן והצליח גם לנגוח אותו לרשת. 2:1.

אך למעט אותם מצבים נייחים, שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבים מסוכנים במשחק השוטף, כך שרמת הכדורגל לא בהכרח השתקפה בכמות השערים שהובקעו במחצית הראשונה. למרות הכל, מצב מסוכן באמת ראשון הגיע ממש על סף ההפסקה – הגבהה של דויד לופס לרחבה הגיעה לבסוף ללאו בפטסיטאו הפנוי, שהצליח איכשהו לפגוע במשקוף מתוך רחבת החמש. דייגו יורנטה התערב בניסיון להרחיק, אך הכדור פגע בברכו וחדר פנימה. לא כדורגל גדול אך הרבה דרמה והרבה שערים, ושתי הקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה 2:2.

חגיגה מוקדמת לשער מוקדם. (MARCA)

 

המצבים הנייחים היו הדרך כמעט היחידה ליצירת מצבים גם במחצית השנייה – מיקל מרינו כמעט השלים ממד בדקה ה-46 כשכמעט כבש בנגייה לאחר כדור קרן.

בדקה ה-64 עבר מרינו לצד המוסר. קשר דורטמונד לשעבר מצא את וויליאן ז'וזה בכדור אלכסוני נפלא, ולבזילאי נשאר רק לשים רגל כדי להחזיר את היתרון לקבוצתו. 3:2 לריאל סוסיאדד.

אספניול פתחה בלחץ יותר מוגבר על השער של המארחת ובדקה ה-74 כמעט וכבשה שער מרהיב. בורחה איגלסיאס קיבל כדור עומק גדול וניסה להקפיץ מעל רולי עם העקב, והשוער הארגניטיני נאלץ לזנק ולהתמתח כדי להדוף את הכדור.

כעבור שתי דקות התגבר הלחץ על סוסיאדד. מיקל מרינו, שנתן משחק מצויין, ניסה לחסום מסירה של מלנדו אך פגע בו הרבה אחרי המסירה, מה שגרר כרטיס צהוב שני ואדום, מה שהשאיר את סוסיאדד בחיסרון מספרי לרבע השעה בה הייתה צריכה לשמור על היתרון.

עוד כדור קרן כמעט והוביל לשיוויון בדקה ה-82. כדור מסוכן לתוך רחבת החמש הגיע לדידאק וילה, שלא הצליח למצוא אותו בזווית הנכונה ונגח אותו גבוה מעל השער.

אספניול כמעט וספגה שוב בדקה ה-84. מהלך נפלא של אויארסבאל מצד שמאל הסתיים בחדירה לרחבה וניסיון בעיטה מול דייגו לופס, אך השוער הצליח למתוח את רגלו ולהדוף את הכדור.

וילה וב התקרב בדקה ה-90, אז קיבל כדור טוב מפיאטי בפינת הרחבה ובעט חזק, אך מחוץ למסגרת. אספניול המשיכה את הלחץ וכעבור כדקה רוסאלס הגביה מאגף ימין ומצא את נאלדו שעלה למעלה, אך הבלם לא הצליח להשלים צמד כשנגח ממש ליד הקורה.

זו הייתה ההזדמנות האחרונה אליה הגיעה אספניול בתוספת הזמן, ולנוכח הקאמבק המרשים עוד מלפני המחצית, יהיה לה קשה שלא להתאכזב מההפסד, שבין היתן איפשר לסוסיאדד לעקוף אותה בטבלה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית