ושוב חוזר הניגון – עידן חדש בעולם ההיאבקות עם ארגון שיאיים על היררכיית ה-WWE?

ROH לא מסוגלים למלא אולם של 10,000 מקומות. אף ארגון היאבקות לא מסוגל לעשות את זה חוץ משניים כרגע: ה-WWE, ו-NJPW. זה גם לא ישתנה בשנים הקרובות. אני בספק אם אראה ארגון שיצמח וידיח את החממה שבנה לו וינס מקמהן באמריקה הצפונית. אני מקווה מאוד שזה יקרה, אך קשה לי להיות אופטימי.

אלו דברים שיצאו מפיו של מבקר ההיאבקות הנודע דייב מלצר. הבחור שנחשב למספר אחת בכל הקשור לענף אמר במלוא הדרו במהלך 2017 – אף אחד לא יצליח לערער את וינס מקמהן ואת ה-WWE. שלושה מתאבקים פופולריים שאחד מהם כבר הספיק לטעום את חיי ההוללות של מקמהן – האליט (קודי רודס והיאנג באקס) כנראה לקחו את דבריו של מלצר יותר מידי ברצינות, כי תוך שנה, בלי שאף אחד שם לב – הם הרימו אירוע כזה, והצליחו להביא 11,000 אנשים. All In.

האירוע הוכתר להצלחה גדולה ונחשב לאחד מאירועי האינדי רסלינג הטובים בכל הזמנים. השלישייה נעזרו במימון של ספונסרים ובעזרת המשכורות השמנות שלהם מעצם היותם "האליט", הסטייבל המפורסם ביותר בעולם ההיאבקות הבידורי מחוץ ל-WWE, הצליחו להרים אירוע ברמה מאוד גבוהה, שהצליח להשאיר את כולנו פעורי פה. עד כמה היינו בשוק? עד כדי כך שמר מקמהן בכבודו ובעצמו אסר חולצות הקשורות לשלישיית המורדים באירועים שלו.

שלישיית המורדים האסורה (Forbes)

משהו כנראה לא הספיק להם. הם רצו עוד. היו רעבים לעוד. ליצור את הסערה הבאה, את ההיסטוריה הבאה. וזה קרה תוך פחות מחצי שנה! במהלך חודש נובמבר שוחררו סמלים ולוגואים חדשים לאירועים של ארגון היאבקות חדשני שינוהל על ידי שלושת המתאבקים השאפתניים, שאפילו עזבו את ROH ו-NJPW עבור הדבר, וקראו לבייבי החדשה שלהם מהניילונים AEW – All Elite Wrestling. "הדבר הזה עוד יעשה היסטוריה" – הם אמרו. וכמה שהם צדקו.

מימי ה-WCW לא היה אתגר ממשי וקיומי על ה-WWE. וכעת, שהארגון הוותיק הופך שחוק, משעמם ומאוד צפוי, מעריצי ההיאבקות שואפים למשהו חדשני, נגיש, משהו שיהיה בדיוק כמו ה-WCW בשלהי שנות התשעים. משהו שיצליח לעשות בדיוק את אותה רוח הסערה האדירה שהתווצרה לה. וה-AEW בהחלט מסוגל לעשות את זה. בסופו של דבר גם הגיעו המממנים, ובראשם וינס מקמהן החדש – טוני קהאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קהאן הוא חלק מצמד מאוד מעניין – האחים קהאן, טוני ושאהיד (שבחר להזדהות פחות בשלב הזה בסצנת ההיאבקות הבידורית), הבעלים של פולהאם מהפרמייר ליג, נתנו את האור הירוק ואת המימון שהיו צריכים חברי האליט. מימון יש, גרפיקה יש, מנהל יש – מה הלאה? כנראה שאירוע השקה, שהתרחש ביום שלישי השבוע ועדיין כל עולם ההיאבקות גועש ורועש סביבו. כמות הרעש שטוני קהאן "הצנוע" עשה באירוע הזה היא בלתי נתפסת.

וינס מקמהן החדש? טוני קהאן (יוטיוב, משתמש פרטי)

אקסים של ה-WWE זה כנראה קטע מעניין של האחים קהאן וחברי האליט. מעבר לקודי עצמו, התחילו שמועות לאורך החודש האחרון בנוגע לשלל כוכבים של הארגון של מקמהן אשר שואפים לעבור לארגון החדש והשאפתני. בין השמות היו בריי וויאט, זאק ריידר, דולף זיגלר והשם הגדול ביותר ששמענו עד כה – החברים הטובים של מקמהן, שחזרו בשבילו לאחר כמעט עשור בגלות, האחים הארדי – מאט וג'ף.

האירוע אמנם לא חשף את כל אלו, אבל הוא כן הביא אגדת WWE מוכחת, בזירה ומחוצה לה – בילי גאן, להיות המפיק בפועל של הארגון. וואו. ואם זה לא מספיק – זוכרים את נוויל? היום הוא כבר שינה את שם הבמה שלו על מנת להתנתק מה-WWE באופן מוחלט, וחזר למקורות עם שמו המקורי – Pac. ובכן, הוא הופיע שם וכבר כעת החלו דיבורים חזקים על קרב אליפות בינו לבין אדם פייג'. חלום רטוב.

ואם עדיין נמשיך להסתכל על כל הרוסטר של ה-AEW, כנראה שהשם הכי גדול והניצחון הכי עוצמתי של ה-AEW מיום שלישי האחרון על ה-WWE ומקמהן היא ללא ספק אישור ההצעה של אגדת הרסלינג כריס ג'ריקו, אשר הופיע באירוע ופשוט גרם לטירוף חושים אחד גדול. זה היה הסימן, האישור הסופי – הארגון הזה עומד לאיים חזק על ה-WWE, הוא עומד להפוך ל-WCW החדש. ועל זה כבר לאף אחד אין ספק – הרי כולם מתעסקים בשאלה הכי גדולה – שאלת קני אומגה.

שאלת הזהב (Monsters and Critics)

לאן פניו של הכוכב הכי גדול של הענף הזה מועדות? האם הוא ישוב ל-WWE וישבור את לבבות הקהל האופטימי, ירגש מיליארדים של ילדים ברחבי העולם ויראה שהארגון של מקמהן הם עדיין בעלי הבית? ואולי קני יעשה צעד אחד נוסף בדרך להיסטוריה – ויבחר ב-AEW? אולי הוא יראה ל-WWE שהם לא החלום הרטוב יותר? ובכן, אם למישהו יש חלק עצום בהמשך של הארגון הזה, הוא ללא ספק קני אומגה.

ענף ההיאבקות נמצא בהתעוררות עצומה עם ההשקעה של קודי רודס, ניק ומאט ג'קסון, האחים קהאן, ההגעה של נוויל, אדם פייג', ובמיוחד כריס ג'ריקו. רשימת המעברים מהארגון של מקמהן לארגון של אחי הכדורגל רק עומדת להתרחב ככל שיעבור הזמן, וגם טאלנטים ייחודים יזכו להתפתח תחת שרביטם של האליט, ג'ריקו, גאן וכמה מאנשי הרסלינג המובילים בעולם. בשלב הזה אנחנו כבר יודעים את זה בבירור – כעת אנחנו מצויים בשקט לפני הסערההטוב עוד לפנינו.

הטוב עוד לפנינו. ג'ריקו בשלישי (Sportskeeda)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort