קצב טוב – הפתיחה החזקה של Smackdown לשנת 2019 המשיכה גם השבוע

התכנית נפתחה עם אלוף ה-WWE בכבודו ובעצמו – דניאל בריאן! האלוף הטרי ממשיך את הריין הדומיננטי שלו והמשיך לטנף על המעריצים, על סטיילס, על ה-WWE כולו, וביצע זו בצורה משכנעת מאוד כהרגלו. בשלב מסוים הגיע אר' טרות במחשבה שיש לו איזשהו סיכוי לאתגר את בריאן, וזכה לקרב קצרצר מולו, בו כמובן בריאן ניצח ללא מאמץ מיוחד, לאחר הקרב הגיע איי ג'יי סטיילס לתקוף את בריאן! כמה הייפ לרויאל ראמבל!

בנייה מצוינת לראמבל (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיד לאחר מכן קיבלנו קרב טאג טים בין מוסטפה עלי וריי מיסטריו לסמואה ג'ו ואנדראדה סיין אלמאס. הקרב הזה היה פשוט פנטסטי, בין הטובים שקיבלנו מה-WWE בזמן האחרון. ממליץ לכולם להתמקד בעיקר בזמן בו ריי מיסטריו ואנדראדה אלמאס היו יחד בזירה והגשימו עבורי קרב חלומי לכל דבר ועניין. הטכניקה והכימיה בין השניים השאירה טעם אדיר של עוד, קרב פשוט נהדר של ארבעה מהמתאבקים המוכשרים ביותר שיש ל-WWE להציע.

אמנות (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיד לאחר מכן מגיע שלב שלו אני אוהב לקרוא שלב הפילרים – כל הסגמנטים שבאים בין המיין איבנט לקרבות שפותחים את האירוע. התחלנו עם פרומו של כרמלה לקראת הקרב המשולש בסיום התכנית הערב, בה המנצחת תפגוש את אסקה על אליפות הנשים של סמאקדאון. המשכנו לשיין מקמהן, שמאפשר לאוסוס הזדמנות להילחם על אליפות הזוגות של סמאקדאון, משהו שהמיז לא מקבל בעין יפה. לאחר ויכוח קצר בין השניים, ממשיכים הלאה לדבר הבא.

רוסב, אלוף ארה"ב הטרי, הגיע לזירה וחתך פרומו מרשים על כל היריבות שלו עם האלוף הקודם שאותו הוא ניצח עבור התואר – שינסקה נאקאמורה. השניים סיפקו פרומואים לא רעים בכלל, היה אפשר להרגיש את המתח השרוי בין השניים הללו. רוסב רצה לדעת איפה נאקאמורה מסתרר – שיעמוד מולו כמו גבר, בשפה פשוטה. נאקאמורה לא היה מוכן לצאת אליו. הפרומו הזה היה בעיקר מרדף של האלוף האהוב אחרי הטוען לתואר המתוסכל, שממשיך להתחבא שבוע אחר שבוע.

חתול ועכבר (האתר הרשמי של ה-WWE)

הקרב הבא היה בין האוסוס לשיימוס וסזארו. הנוהל כאן היה פשוט מאוד – אם האוסוס מנצחים, הם הופכים ליריבים של הבר בראמבל המתקרב. הקרב הזה היה קרב זוגות מאוד טיפוסי, כרגיל סזארו גנב את ההצגה עם שלל מהלכים מאוד מעניינים שהוא כבר הרגיל אותנו שהוא מבצע, ובסופו של דבר אלופי הזוגות גם הצליחו לנצח. המיז שעליו דיברנו מוקדם יותר הגיע, ביקש מהם קרב בראמבל, וקיבל את האישור בצורה של בעיטה לפנים מהמגף השחור של שיימוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ממשיך לחפש קיצורי דרך? קיבלת (האתר הרשמי של ה-WWE)

עוברים למיין איבנט – בקי לינץ' נגד שארלוט פלייר נגד כרמלה חסרת שם המשפחה. המנצחת תקבל קרב מול אסקה, אלופת הנשים של סמאקדאון, ברויאל ראמבל. הקרב הזה היה בעיקר תחת חסותן של לינץ' ופלייר, כרמלה הייתה מיותרת לחלוטין כאן ואני מתאר לעצמי שהכניסו אותה בעיקר בשביל לאפשר לשארלוט ובקי לקבל גם קרב שהן לא הכוכבות הבלעדיות שלו. בסופו של דבר, הצליחה בקי לנצח ולהשיג לעצמה את הרימאץ' שרצתה. ניפגש בראמבל.

גנבו את ההצגה, שוב (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית