זה לא רק ליברפול נגד ארסנל, זה גם מצרים נגד גבון

פייר-אמריק אובאמיאנג ומוחמד סאלח הם שני השחקנים הכי פורים בליגה האנגלית. הם מובילים את הקבוצות שלהם בכל המשחקים והם שחקני המטרה בארסנל ובליברפול בהתאמה. השחקנים האפריקאים כבשו השנה ביחד עשרים וחמישה שערים ובישלו תשעה. אובאמיאנג וסאלח הם השחקנים הכי משמעותיים בקבוצותיהם, הם מהירים, חכמים ומדויקים אך עדיין ליברפול רומסת את הליגה בעוד שארסנל מתקשה להיות בפסגת הליגה. ביום שבת בשעה 19:30 באנפילד ייפגשו הקבוצות כאשר סלאח ואובאמיאנג יהיו במרכז המפגש ביניהם.

פייר אמריק אובאמיאנג ערך את הופעת הבכור שלו בארסנל רק בשלישי בפבואר השנה וכבר הספיק לעשות חיל. העונה, הוא כבר כבש 13 שערים והוא מוביל את טבלת הכיבושים בפרימייר ליג. החלוץ מגבון עושה כל שביכולתו להציל את הקבוצה שלו אך ההגנה החלשה רק מקשה עליו. כל הכדורים בהתקפה של ארסנל מופנים אל התותח הגבוני, הוא מצליח לכבוש שער כל 128 דקות, פייר אמריק אובאמיאנג משאיר את ארסנל בפסגה. הגבוני הוא גם היחיד ממדינתו שזכה בתואר השחקן הטוב ביותר באפריקה. הוא עשה זאת בשנת 2015.

מספק את השכורה בארסנל (קרדיט: Squawka).

בצד השני, ניצב מוחמד סלאח המצרי. השחקן שלקח את מצרים למונדיאל, לקח את ליברפול לגמר ליגת האלופות, השחקן שאף פעם לא איכזב את המאמן שלו. כבש העונה 12 שערים ובישל שישה כאשר כל אחד מהם ייחודי. הוא מרקד על המגרש ומשתף את חבריו, כל הגנה מפחדת ממנו. קבוצתו נמצאת במקום הראשון בליגה בפער של שש נקודות על טוטנהאם והיא הקבוצה שספגה את הכמות הקטנה ביותר של שערים העונה.בנוסף על כך, היא גם הקבוצה שכבשה את מספר השערים השני בגובהו בליגה האנגלית. מוחמד סלאח לא רק עושה התקפה ומנסה להכניס שערים, כמו רוב החלוצים כיום. הוא גם יורד להגנה, מחלץ כדורים ומבשל שערים. המצרי יקווה להירשם בדפי ההיסטוריה גם בשבת מול ארסנל.

ביצועים מרשימים (קרדיט: Daily Express).

ששת המפגשים האחרונים בין ליברפול וארסנל הביאו לנו לא פחות מ-29 שערים! ממוצע של למעלה מ-4.8 שערים למשחק. אלו מספרי שבדרך כלל לא מקבלים כאשר שתי קבוצות בכירות נפגשות אך במקרה של הקבוצות האדומות זה שונה. המפגש הקודם ביניהם נגמר בתוצאה "דלה" של 1:1 כאשר לקאזט כבש שער מדהים בסיום המשחק באמרויות. בעשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ניצחה ארסנל פעמיים בלבד כאשר רוב המשחקים נגמור בתיקו. אך זו לא הסיבה בגללה ליברפול פייבוריטית, הסיבה המרכזית היא יציבות. ההגנה חזקה (ספגה שבעה שערים בלבד מתחילת העונה בליגה) וההתקפה מפלצתית עם שמות כמו: סלאח, מאנה, פירמינו ושאקירי לארסנל יש הרבה ממה לחשוש. בנוסף על כך, הלונדונים מתקשים לנצח מול קבוצחות מהטופ שש באנגליה. זה מקנה ביטחון רב לליברפול.  ליברפול גם מגיעה למשחק עם תשע ניצחונות בעשרת משחקיה האחרונים לעומת ארסנל שניצחה שש. כל התענוג הזה יקרה באנפילד כאשר ליברפול תארח את ארסנל בשעה 19:30.

 הימור המאסטר: ליברפול תנצח 3:1, ההגנה החלשה שלך ארסנל לא תצליח לעמוד מול העוצמה בהתקפה של ליברפול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנצ'סטר סיטי – סאות'האמפתון:

משחק נוסף שייערך במסגרת המחזור ה-20 בליגה האנגלית יפגיש בין מנצ'סטר סיטי שנמצאת בתקופה פחות טובה ובמקום השלישי בליגה, לבין סאות'האמפתון שהחלה להתעורר במחזורים האחרונים ונמצאת רק במקום ה-16 בליגה. סאות'האמפתון תארח את מנצ'סטר סיטי ביום ראשון בשעה 16:15 כאשר היא תקווה לצאת מהמפגש עם נקודה לפחות. לאחרונה היא ניצחה בליגה את  ארסנל והאדרספילד בזכות צמד משחקים נהדרים של חלוצה דני אינגס. לעומתה, מנצ'סטר סיטי נמצאת בתקופה פחות טובה כאשר היא עם שני הפסדים רצופים בליגה שגרמו לה לרדת מהמקום הראשון לשלישי. לירוי סאנה שאמור להוביל את הסיטיזנז מתקה לכבוש כבר מספר משחקים וצריך להתעורר. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתבוסה 6:1 למנצ'סטר סיטי.

הימור המאסטר: מנצ'סטר סיטי תצליח להתעורר ותנצח בקלות את סאות'האמפתון.

מתוסכל (קרדיט: Daily Mail).

טוטנהאם – וולבס:

הקבוצה שנצמאת במקום השני גם היא בעלת חלוץ מדהים היא, טוטנהאם. טוטנהאם נמצאת בתקופה מדהימה ולאחרונה עלתה למקום השני, לא הפסידה מאז הדרבי מול ארסנל. ההתקפה שלה משגשגת וכבשה לא פחות מ-11 שערים בצמד המשחק האחרון שלה. לעומתה, וולבס פתחה את העונה מדהים אך קרסה ועכשיו משחקת כמו קבוצת אמצע טבלה טיפוסית. את המשחק הזה תארח טוטנהאם בלונדון ביום שבת בשעה 17:00. ניצחון במשחק הזה יכול להשאיר את טוטנהאם במקום השני וניצחון לוולבס יכול להעלות אותה עד למקום השביעי.

הימור המאסטר: טוטנהאם תנצח ותישאר במקום השני לפחות לעוד מחזור.

יתר המשחקים השבוע בליגה האנגלית:

לסטר סיטי – קארדיף: יום שבת בשעה 17:00.

פולהאם – האדרספילד: יום שבת בשעה 17:00.

ברייטון – אברטון: יום שבת בשעה 17:00.

ווטפורד- ניוקאסל: יום שבת בשעה 17:00.

קריסטאל פאלאס – צ'לסי: יום ראשון בשעה 14:00.

ברנלי – ווסטהאם: יום ראשון בשעה 16:15.

מנצ'סטר יונייטד – בורנמות': יום ראשון בשעה 18:30.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית